גם הקפיצים ברכב שלך מכווצים במידה זו או אחרת באופן קבוע-עם הזמן הם מתעייפים.
רציתי לדעת האם קפיץ ישמור על קפיציותו גם אם הוא יהיה מקווץ באופן קבוע?
אני רוצה להנות סגר למתקון גלגל ספייר שיתבסס על קפיץ, ואני רוצה שכאשר המתקן סגור (99% מהזמן) הקפיץ יילחץ את המתקן בכדי לבטל חופש תנועה מהמתקן.
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
גם הקפיצים ברכב שלך מכווצים במידה זו או אחרת באופן קבוע-עם הזמן הם מתעייפים.
תלוי בקפיץ הספציפי ביחס ללחץ המופעל עליו.
בלי קשר, באיזה גודל קפיץ אתה מתכוון להשתמש?
--?
קפיץ איכותי, לא משתנה! כמובן עד התחום הפלסטי.נכתב במקור על ידי עירא
קפיץ גרוע קורס.
רוצה דוגמא? מוטות שקילה. המוטות נמצאים בעומס מתמיד של כמה טונות, ועדיין מדוייקים עד 5 ק"ג.
בברכה,
קיד.
נ.ב. תבדוק האם הקונספט שלך מתאים.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
שלום
אני אסבך קצת את העיניינים ויתכן שמה שאני כותב לא רלוונטי לך. בכל אופן לקפיץ יש תדר עצמי שנובע מקשיחותו ומהמסה שפעלת עליו כך שכדי שהמערכת לא תקפוץ בזמן נסיעה את צריך שהתדר העצמי של המערכת(קפיץ+משקל) לא שיכלל בתדריי הנסיעה אחרת הקפיץ עלול להגביר לך רעידות ולא לדכא אותם. לכן אישית הייתי הולך על משהו ממשפחת הגומי אם ניתן כיוון שההגבר שלו בתדר העצמי נמוך יותר ואפילו אם הוא יתעורר בנסיעה התזוזות שיתקבלו יהיו נמוכות משל קפיץ.
בהצלחה
עודד
חד משמעית כן, שום בעייה. יש קפיץ כלשהו שעושה בדיוק את מה שאתה רוצה כמעט בכל מנגנון נעילה.נכתב במקור על ידי עירא
קפיץ שלא עובד מחזורית (כי הוא סטטי 99% מהזמן כמו שכתבת) גם לא מתעייף. הקפיץ צריך להיות כזה שהעומס הקבוע הזה שפועל עליו רחוק מהתחום הפלסטי, והקפיץ יחזיק מעמד לנצח.
יש אינספור דרכים להכניס את האלמנט הגמיש הזה. קפיץ עלה הוא לדעתי הקלאסי למה שאתה מחפש - פס פלדה עבה מרותך למתקן, מכופף בכוח כלפי חוץ, שהמתקן שלך לוחץ בזמן סגירה.
שמרו על קשר