Close
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6
  1. #1
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל תכונות קפיץ

    רציתי לדעת האם קפיץ ישמור על קפיציותו גם אם הוא יהיה מקווץ באופן קבוע?
    אני רוצה להנות סגר למתקון גלגל ספייר שיתבסס על קפיץ, ואני רוצה שכאשר המתקן סגור (99% מהזמן) הקפיץ יילחץ את המתקן בכדי לבטל חופש תנועה מהמתקן.
    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  2. #2
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,065

    ברירת מחדל

    גם הקפיצים ברכב שלך מכווצים במידה זו או אחרת באופן קבוע-עם הזמן הם מתעייפים.

  3. #3
    חבר רשום coas's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,447

    ברירת מחדל

    תלוי בקפיץ הספציפי ביחס ללחץ המופעל עליו.
    בלי קשר, באיזה גודל קפיץ אתה מתכוון להשתמש?
    --?

  4. #4

    ברירת מחדל Re: תכונות קפיץ

    ציטוט נכתב במקור על ידי עירא
    רציתי לדעת האם קפיץ ישמור על קפיציותו גם אם הוא יהיה מקווץ באופן קבוע?
    קפיץ איכותי, לא משתנה! כמובן עד התחום הפלסטי.
    קפיץ גרוע קורס.
    רוצה דוגמא? מוטות שקילה. המוטות נמצאים בעומס מתמיד של כמה טונות, ועדיין מדוייקים עד 5 ק"ג.
    בברכה,
    קיד.
    נ.ב. תבדוק האם הקונספט שלך מתאים.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  5. #5

    ברירת מחדל

    שלום
    אני אסבך קצת את העיניינים ויתכן שמה שאני כותב לא רלוונטי לך. בכל אופן לקפיץ יש תדר עצמי שנובע מקשיחותו ומהמסה שפעלת עליו כך שכדי שהמערכת לא תקפוץ בזמן נסיעה את צריך שהתדר העצמי של המערכת(קפיץ+משקל) לא שיכלל בתדריי הנסיעה אחרת הקפיץ עלול להגביר לך רעידות ולא לדכא אותם. לכן אישית הייתי הולך על משהו ממשפחת הגומי אם ניתן כיוון שההגבר שלו בתדר העצמי נמוך יותר ואפילו אם הוא יתעורר בנסיעה התזוזות שיתקבלו יהיו נמוכות משל קפיץ.
    בהצלחה
    עודד

  6. #6

    ברירת מחדל Re: תכונות קפיץ

    ציטוט נכתב במקור על ידי עירא
    רציתי לדעת האם קפיץ ישמור על קפיציותו גם אם הוא יהיה מקווץ באופן קבוע?
    אני רוצה להנות סגר למתקון גלגל ספייר שיתבסס על קפיץ, ואני רוצה שכאשר המתקן סגור (99% מהזמן) הקפיץ יילחץ את המתקן בכדי לבטל חופש תנועה מהמתקן.
    עירא
    חד משמעית כן, שום בעייה. יש קפיץ כלשהו שעושה בדיוק את מה שאתה רוצה כמעט בכל מנגנון נעילה.

    קפיץ שלא עובד מחזורית (כי הוא סטטי 99% מהזמן כמו שכתבת) גם לא מתעייף. הקפיץ צריך להיות כזה שהעומס הקבוע הזה שפועל עליו רחוק מהתחום הפלסטי, והקפיץ יחזיק מעמד לנצח.

    יש אינספור דרכים להכניס את האלמנט הגמיש הזה. קפיץ עלה הוא לדעתי הקלאסי למה שאתה מחפש - פס פלדה עבה מרותך למתקן, מכופף בכוח כלפי חוץ, שהמתקן שלך לוחץ בזמן סגירה.

נושאים דומים

  1. צמיגי AT מול MT - תכונות הגומי
    על ידי ronaldo בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 03-07-08, 11:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •