ב 500 שקל לטרנספר סגור וחתום נראה לי ששווה לנסות.
תהיה לך הפחתה ויש הטוענים שזו הפחתה שגורמת להילוכים להיות קצרים מדי.
במקרה שלך אני בטוח שתהיה מרוצה.
מישהו יודע אולי בכמה אחוזים תהיה לי הורדה ביחסי העברה
אם אני ארכיב טרנספר 84 במקום של 1300 89 עם צמיגים 215.75.15
אמרו לי שישנה הפחתה גם ב low וגם בhigh אבל השאלה היא כמה??
והאם זה שווה 500 שקל השקעה להחליף את שלי ב84 משופץ?
ואם מישהו צריך חלקים לסמוראי כל מה שתרצו ובמחיר זול שידבר איתי
גם משופץ וגם מיבוא
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
ב 500 שקל לטרנספר סגור וחתום נראה לי ששווה לנסות.
תהיה לך הפחתה ויש הטוענים שזו הפחתה שגורמת להילוכים להיות קצרים מדי.
במקרה שלך אני בטוח שתהיה מרוצה.
ההפחתה היא של כ-15%, הן בהיי הן בLOW. אם יש הטוענים שזו הפחתה גדולה מדי, אזי הטוענים האלו אהבלים לחלוטין, לדעתי. בLOW זה לא משנה משהו מורגש (או עקרוני, הקיט הכי בסיסי משנה ב84% בLOW), רק בHI - וגם זה רק בסחיבה של ההילוכים השלישי, הרביעי והחמישי. בעיקר בחמישי.
זו הפחתה מעולה לHI והפחתה מחורבנת לLOW. אני אישית נמנעתי מביצועה - מה גם שאם מחר תחליט להכניס יחסי העברה אמיתיים, אתה שוב צריך להחליף קייס... חינם, ללכת על זה. 500? אני אישית - לא. למרות שזה אחלה מחיר.
השאלה מה המטרה שלך בסוף לנסוע יותר לאט בכביש ? או בשטח ?
ב500 ש"ח שווה
ההפחתה גדולה יותר ב lo מאשר בhi ותורגש בכל מיקרה כך ששווה
כעיקרון הקיט הבסיסי של 4:1 נבנה משילוב של גגש"ים משתי התיבות
לוקחים את גל הכניסה של ה1000 חותכים את שני הקונטרא גירים של ה1000 ו1300 משלבים את שני החלקים שצריך ומרתכים
עד היום פטרוורקס מייצרים בשיטה הזו ולכן מי שקנה קיט כזה ושלך את הקונטרא גיר שלו זוכה ב100 דולר ברכישה
חוצמזה אם יש לך קשרים תבקש אותו לבדיקה כי לך תדע איזו נבלה אתה קונה
אם יש לך טרנספר שדורש שיפוץ (מרעיש) ואתה מקבל ב500 ש"ח טרנספר תקין ועוד יחסית משופר אז שווה
דרך אגב ה 1.6 כבר חצי מוכן הנעתי אותו על השולחן במוסך וקרטר כבר שיניתי
המתאם כבר מורכב ונשאר רק להכניס לתוך האוטו להגדיל דיזות ואגזוז 3 אינץ לכל האורך
אחרי שאני אסיים אני אבדוק אם אני צריך בכלל יחסי העברה (טרנספר 84)..
כי תוספת של 25 סוסים ומומנט גדול נראה לי שיתגברו על ה215 וג'אנטים של סיקס
והטרנספר שאני מקבל במצב חדש אחרי שיפוץ ..
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
אם לא תרצה אני קונה.
שלח לי הודעה בפרטי.
מנוע 1.6 וטרנספר 1000 זה שילוב טוב גם עם 235 לא תהיה בעייה
השאלה היא אם הוא יפגע לי מהירות סופית...
כי אני עכשיו נוסע על 100 ב3000 סל"ד עם 215 יש איזו סטיה בגלל ה215 אז אני כנראה נוסע 108 ככה.
ועם טרנספר 84 הטורים יעלו ל3.5 -4 בהילוך חמישי -לא כיף! אוכל דלק ורעש בנסיעות ארוכות
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
קודם כל לא מדויק
זה שהרכב עובד בסל"ד גבוה יותר לא בהכרח "אוכל יותר דלק "
כי בתכלס אתה יכול להגיע ל3500 סל"ד עם חצי דוושה לחוצה או ל3000 עם דוושה עד הסוף ועדיין לרכב יהיה יותר קל בסל"ד הגבוה ותצרוכת הדלק תרד
חוצמזה מה אתה מז.................ן את השכל על תצרוכת דלק כשאתה משנה קרבורטורים / מגדיל דיזות / פילטרים פתוחים / גז עד הסוף בדיונות / מגדיל צמיגים / וכו'
תרויח 10 אחוז כח ומקסימום תפסיד 10 אחוז בתצרוכת דלק בד"כ רק תרויח כולל בדלק - בדוק
חוצמזה 215 קטן על המנוע ואתה תחליף אותו מהר מאד לפחות ב235 שלא דורשים שינוי במתלים
ימשתוללת!
אתה צודק .. מה אכפת לי מדלק שהיחס משקל לכ"ס שלי הוא כמו סופה!
150 כ"ס בגלגלים של סופה ל2 טון או 80 כ"ס (מינימום) לסמוראי עם 800 ק"ג !!
(ואחרי קרב' של אפלאוז וקצת פורטינג בסעפת יניקה)
בעיקרון אני מרים פרוייקט של הנדסאי רכב על הסמוראי .. אני בונה מערכת גדישה של לחץ אויר בסעפת שתפעל בפול גז ,שבסוף דוושת הדלק שלי תפעל יוניט מכנית שתשחרר לחץ אוויר לסעפת ובמקביל מזרק דלק יקבל 5 וולט ויזרוק לי עוד טיפה דלק לתוך המנוע ..
אם אני ישיג 10 אחוז שיפור אז זה ייחשב פרוייקט ואני מאמין שאני יקבל יותר..
ופרסום תוצאות דינמומטר אני יראה לכם פה לפני ואחרי (חלק מהפרוייקט)
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
נ.ב
סופה 180 כ"ס לפחות מ2 טון
סמוראי 1300 75 כ"ס לטונה
סופה סטנדרטית 150 כ"ס בקושי בגלגלים
וסמוראי -65 כ"ס בלחץ אם המנוע חדש
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
דיזה
אל תתוכח
סופה נתוני יצרן מעט מתחת ל180 כ"ס
סוזוקי סטנדרטי עד סוף 94 (קרב נפח 1324) 64 כ"ס
סוזוקי סטנדרטי מסוף 94 ואילך (לא כולל ג'ימני) 75 כ"ס (הזרקה חד נקודתית נפח 1298 )
יחסי הדחיסה בין שני המנועים שונים ולכן ההבדל בהספק
סוזוקי סוופט כמו האחרון ולכן גם 75 כ"ס (אצלי יש שילוב של מנוע 98 וקרב סוויפט )
עשיתי דינמומטר לסופה של חבר יצא 150 בקושי... והמנוע שם במצב טוב
והסמוראי שלך אין מצב שהוא עומד על 75 כ"ס
כי שלי עכשיו לפי היצרן נותן (אני חושב) 80 ו80 אין מצב שהוא ייתן בדיננומטר
מי יודע כמה כ"ס נותן מנוע של ויטרה מוזרק? מודל 94
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
דיזה מן אתה צודק לשם שינוי - ההספק האמיתי בגלגל הוא נמוך מהצהרת הייצרן. אבל הוא נמוך באותה מידה לא ידועה בסופה ובסמוראי, אז מה זה משנה?
איפה שאתה טועה, זה שסופה לא שוקלת 2 טון, אלא בסביבות 1600 (לקצרה פתוחה), וסמוראי לא שוקל 800 ק"ג, יותר קרוב לטון וגם קצת יותר. לך למשקל.
נמרוד יודע מה סבבה
אז עכשיו אני נוהג ברכב עם כוח כמו של סיקס.. יחס משקל לכ"ס
אבל לעומת סיקס -לא תחנת דלק על גלגלים ,חלקים זולים ,יפני אמין ,אין סוף לשיפורים בשוק
,הערך שלו גבוה מאוד (לך תנסה למכור סיקס 89 סטנדרטי ב21 אלף) אה ומשהו חשוב בחורות צעירות מתות עליו!!
יש חסרונות לעומת סיקס כמו מהלך מתלים ,ורכב לא קלסטרופובי ,יש מקום לציוד מאחורה
והרכב ענק ומרשים ,בנות 30+ מתות עליו
אבל לי היה סיקס והיה לי מאוד קשה להחזיק אותו מבחינת דלק וחלקים שנשברו\נתקעו\התפוצצו לי תוך כדי נסיעה (כמו מנוע ,גיר,דרייבשאפט,וכו'..)
יש לי סמוראי כבר שנה שטסט עולה 800 ביטוח 1760, דלק 400 שקל בחודש כולל טיולי שטח
ועכשיו הוא גם נותן בגז כמו סיקס
הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש
סבלנות חביבי. עוד לא מדדת צריכת דלק בסט-אפ הנוכחי שלך.יש לי סמוראי כבר שנה שטסט עולה 800 ביטוח 1760, דלק 400 שקל בחודש כולל טיולי שטח
ועכשיו הוא גם נותן בגז כמו סיקס
1. אין השוואה בין סמוראי לסיקס מבחינת צריכת דלק. ברור שמנוע שגדול פי 4 ממנוע אחר, יצרוך יותר דלק. נקודה.אבל לעומת סיקס -לא תחנת דלק על גלגלים ,חלקים זולים ,יפני אמין ,אין סוף לשיפורים בשוק
,הערך שלו גבוה מאוד (לך תנסה למכור סיקס 89 סטנדרטי ב21 אלף)
2. סיקס מודל 89 סטנדרטי במצב טוב ימכר ב21 ואף יותר.
-ארז 8) -
דיזה מן, אין לי ויכוח איתך. סתם תיקנתי את המספרים שזרקת כאן. לא הבעתי דעה.נכתב במקור על ידי dizza man
שמרו על קשר