Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 24
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל טרנספר 84 יתרונות חסרונות?

    מישהו יודע אולי בכמה אחוזים תהיה לי הורדה ביחסי העברה
    אם אני ארכיב טרנספר 84 במקום של 1300 89 עם צמיגים 215.75.15

    אמרו לי שישנה הפחתה גם ב low וגם בhigh אבל השאלה היא כמה??

    והאם זה שווה 500 שקל השקעה להחליף את שלי ב84 משופץ?

    ואם מישהו צריך חלקים לסמוראי כל מה שתרצו ובמחיר זול שידבר איתי

    גם משופץ וגם מיבוא
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  2. #2

    ברירת מחדל

    ב 500 שקל לטרנספר סגור וחתום נראה לי ששווה לנסות.

    תהיה לך הפחתה ויש הטוענים שזו הפחתה שגורמת להילוכים להיות קצרים מדי.

    במקרה שלך אני בטוח שתהיה מרוצה.

  3. #3

    ברירת מחדל

    ההפחתה היא של כ-15%, הן בהיי הן בLOW. אם יש הטוענים שזו הפחתה גדולה מדי, אזי הטוענים האלו אהבלים לחלוטין, לדעתי. בLOW זה לא משנה משהו מורגש (או עקרוני, הקיט הכי בסיסי משנה ב84% בLOW), רק בHI - וגם זה רק בסחיבה של ההילוכים השלישי, הרביעי והחמישי. בעיקר בחמישי.
    זו הפחתה מעולה לHI והפחתה מחורבנת לLOW. אני אישית נמנעתי מביצועה - מה גם שאם מחר תחליט להכניס יחסי העברה אמיתיים, אתה שוב צריך להחליף קייס... חינם, ללכת על זה. 500? אני אישית - לא. למרות שזה אחלה מחיר.

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    בעבודה - כל יום כל היום.
    הודעות
    1,266

    ברירת מחדל

    השאלה מה המטרה שלך בסוף לנסוע יותר לאט בכביש ? או בשטח ?

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    ב500 ש"ח שווה
    ההפחתה גדולה יותר ב lo מאשר בhi ותורגש בכל מיקרה כך ששווה
    כעיקרון הקיט הבסיסי של 4:1 נבנה משילוב של גגש"ים משתי התיבות
    לוקחים את גל הכניסה של ה1000 חותכים את שני הקונטרא גירים של ה1000 ו1300 משלבים את שני החלקים שצריך ומרתכים
    עד היום פטרוורקס מייצרים בשיטה הזו ולכן מי שקנה קיט כזה ושלך את הקונטרא גיר שלו זוכה ב100 דולר ברכישה
    חוצמזה אם יש לך קשרים תבקש אותו לבדיקה כי לך תדע איזו נבלה אתה קונה
    אם יש לך טרנספר שדורש שיפוץ (מרעיש) ואתה מקבל ב500 ש"ח טרנספר תקין ועוד יחסית משופר אז שווה

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    דרך אגב ה 1.6 כבר חצי מוכן הנעתי אותו על השולחן במוסך וקרטר כבר שיניתי
    המתאם כבר מורכב ונשאר רק להכניס לתוך האוטו להגדיל דיזות ואגזוז 3 אינץ לכל האורך

    אחרי שאני אסיים אני אבדוק אם אני צריך בכלל יחסי העברה (טרנספר 84)..
    כי תוספת של 25 סוסים ומומנט גדול נראה לי שיתגברו על ה215 וג'אנטים של סיקס

    והטרנספר שאני מקבל במצב חדש אחרי שיפוץ ..
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  7. #7

    ברירת מחדל

    אם לא תרצה אני קונה.
    שלח לי הודעה בפרטי.

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    מנוע 1.6 וטרנספר 1000 זה שילוב טוב גם עם 235 לא תהיה בעייה

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    השאלה היא אם הוא יפגע לי מהירות סופית...
    כי אני עכשיו נוסע על 100 ב3000 סל"ד עם 215 יש איזו סטיה בגלל ה215 אז אני כנראה נוסע 108 ככה.

    ועם טרנספר 84 הטורים יעלו ל3.5 -4 בהילוך חמישי -לא כיף! אוכל דלק ורעש בנסיעות ארוכות
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    קודם כל לא מדויק
    זה שהרכב עובד בסל"ד גבוה יותר לא בהכרח "אוכל יותר דלק "
    כי בתכלס אתה יכול להגיע ל3500 סל"ד עם חצי דוושה לחוצה או ל3000 עם דוושה עד הסוף ועדיין לרכב יהיה יותר קל בסל"ד הגבוה ותצרוכת הדלק תרד
    חוצמזה מה אתה מז.................ן את השכל על תצרוכת דלק כשאתה משנה קרבורטורים / מגדיל דיזות / פילטרים פתוחים / גז עד הסוף בדיונות / מגדיל צמיגים / וכו'
    תרויח 10 אחוז כח ומקסימום תפסיד 10 אחוז בתצרוכת דלק בד"כ רק תרויח כולל בדלק - בדוק

  11. #11
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    חוצמזה 215 קטן על המנוע ואתה תחליף אותו מהר מאד לפחות ב235 שלא דורשים שינוי במתלים

  12. #12
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    ימשתוללת!

    אתה צודק .. מה אכפת לי מדלק שהיחס משקל לכ"ס שלי הוא כמו סופה!

    150 כ"ס בגלגלים של סופה ל2 טון או 80 כ"ס (מינימום) לסמוראי עם 800 ק"ג !!

    (ואחרי קרב' של אפלאוז וקצת פורטינג בסעפת יניקה)

    בעיקרון אני מרים פרוייקט של הנדסאי רכב על הסמוראי .. אני בונה מערכת גדישה של לחץ אויר בסעפת שתפעל בפול גז ,שבסוף דוושת הדלק שלי תפעל יוניט מכנית שתשחרר לחץ אוויר לסעפת ובמקביל מזרק דלק יקבל 5 וולט ויזרוק לי עוד טיפה דלק לתוך המנוע ..

    אם אני ישיג 10 אחוז שיפור אז זה ייחשב פרוייקט ואני מאמין שאני יקבל יותר..

    ופרסום תוצאות דינמומטר אני יראה לכם פה לפני ואחרי (חלק מהפרוייקט)
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  13. #13
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    נ.ב
    סופה 180 כ"ס לפחות מ2 טון
    סמוראי 1300 75 כ"ס לטונה

  14. #14
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    סופה סטנדרטית 150 כ"ס בקושי בגלגלים
    וסמוראי -65 כ"ס בלחץ אם המנוע חדש
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  15. #15
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    דיזה
    אל תתוכח
    סופה נתוני יצרן מעט מתחת ל180 כ"ס
    סוזוקי סטנדרטי עד סוף 94 (קרב נפח 1324) 64 כ"ס
    סוזוקי סטנדרטי מסוף 94 ואילך (לא כולל ג'ימני) 75 כ"ס (הזרקה חד נקודתית נפח 1298 )
    יחסי הדחיסה בין שני המנועים שונים ולכן ההבדל בהספק
    סוזוקי סוופט כמו האחרון ולכן גם 75 כ"ס (אצלי יש שילוב של מנוע 98 וקרב סוויפט )

  16. #16
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    עשיתי דינמומטר לסופה של חבר יצא 150 בקושי... והמנוע שם במצב טוב
    והסמוראי שלך אין מצב שהוא עומד על 75 כ"ס
    כי שלי עכשיו לפי היצרן נותן (אני חושב) 80 ו80 אין מצב שהוא ייתן בדיננומטר

    מי יודע כמה כ"ס נותן מנוע של ויטרה מוזרק? מודל 94
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  17. #17

    ברירת מחדל

    דיזה מן אתה צודק לשם שינוי - ההספק האמיתי בגלגל הוא נמוך מהצהרת הייצרן. אבל הוא נמוך באותה מידה לא ידועה בסופה ובסמוראי, אז מה זה משנה?

    איפה שאתה טועה, זה שסופה לא שוקלת 2 טון, אלא בסביבות 1600 (לקצרה פתוחה), וסמוראי לא שוקל 800 ק"ג, יותר קרוב לטון וגם קצת יותר. לך למשקל.

  18. #18
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון 052-8377519
    הודעות
    474

    ברירת מחדל

    נמרוד יודע מה סבבה
    אז עכשיו אני נוהג ברכב עם כוח כמו של סיקס.. יחס משקל לכ"ס
    אבל לעומת סיקס -לא תחנת דלק על גלגלים ,חלקים זולים ,יפני אמין ,אין סוף לשיפורים בשוק
    ,הערך שלו גבוה מאוד (לך תנסה למכור סיקס 89 סטנדרטי ב21 אלף) אה ומשהו חשוב בחורות צעירות מתות עליו!!

    יש חסרונות לעומת סיקס כמו מהלך מתלים ,ורכב לא קלסטרופובי ,יש מקום לציוד מאחורה
    והרכב ענק ומרשים ,בנות 30+ מתות עליו

    אבל לי היה סיקס והיה לי מאוד קשה להחזיק אותו מבחינת דלק וחלקים שנשברו\נתקעו\התפוצצו לי תוך כדי נסיעה (כמו מנוע ,גיר,דרייבשאפט,וכו'..)

    יש לי סמוראי כבר שנה שטסט עולה 800 ביטוח 1760, דלק 400 שקל בחודש כולל טיולי שטח
    ועכשיו הוא גם נותן בגז כמו סיקס
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  19. #19
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל

    יש לי סמוראי כבר שנה שטסט עולה 800 ביטוח 1760, דלק 400 שקל בחודש כולל טיולי שטח
    ועכשיו הוא גם נותן בגז כמו סיקס
    סבלנות חביבי. עוד לא מדדת צריכת דלק בסט-אפ הנוכחי שלך.



    אבל לעומת סיקס -לא תחנת דלק על גלגלים ,חלקים זולים ,יפני אמין ,אין סוף לשיפורים בשוק
    ,הערך שלו גבוה מאוד (לך תנסה למכור סיקס 89 סטנדרטי ב21 אלף)
    1. אין השוואה בין סמוראי לסיקס מבחינת צריכת דלק. ברור שמנוע שגדול פי 4 ממנוע אחר, יצרוך יותר דלק. נקודה.
    2. סיקס מודל 89 סטנדרטי במצב טוב ימכר ב21 ואף יותר.


    -ארז 8) -

  20. #20

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dizza man
    נמרוד יודע מה סבבה
    אז עכשיו אני נוהג ברכב עם כוח כמו של סיקס.. יחס משקל לכ"ס
    אבל לעומת סיקס -לא תחנת דלק על גלגלים ,חלקים זולים ,יפני אמין ,אין סוף לשיפורים בשוק
    ,הערך שלו גבוה מאוד (לך תנסה למכור סיקס 89 סטנדרטי ב21 אלף) אה ומשהו חשוב בחורות צעירות מתות עליו!!

    יש חסרונות לעומת סיקס כמו מהלך מתלים ,ורכב לא קלסטרופובי ,יש מקום לציוד מאחורה
    והרכב ענק ומרשים ,בנות 30+ מתות עליו

    אבל לי היה סיקס והיה לי מאוד קשה להחזיק אותו מבחינת דלק וחלקים שנשברו\נתקעו\התפוצצו לי תוך כדי נסיעה (כמו מנוע ,גיר,דרייבשאפט,וכו'..)

    יש לי סמוראי כבר שנה שטסט עולה 800 ביטוח 1760, דלק 400 שקל בחודש כולל טיולי שטח
    ועכשיו הוא גם נותן בגז כמו סיקס
    דיזה מן, אין לי ויכוח איתך. סתם תיקנתי את המספרים שזרקת כאן. לא הבעתי דעה.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. יתרונות חסרונות.. גאנט 8
    על ידי gimini27 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 25-07-09, 08:40
  2. יתרונות מול חסרונות,הדרס+אגזוז פריפלו או דוד תיקני.
    על ידי RONI בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 16
    עדכון אחרון: 14-02-09, 20:08
  3. גלגל רזרבי על הגג - יתרונות מול חסרונות
    על ידי bobsfog בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 18
    עדכון אחרון: 24-03-08, 21:46
  4. שאקלים מאורכים יתרונות מול חסרונות
    על ידי karnaf בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 34
    עדכון אחרון: 10-05-06, 19:06
  5. תגובות: 8
    עדכון אחרון: 11-05-05, 20:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •