גראנד בנזין 2004 רובם לא ראו שטח.....ו....230כ"ס...
אחזקה של רכב דיזל ישן יכולה להיות מאד יקרה אינגקטורים...טורבו...משאבת הזרקה..... נכון תחסוך קצת בדלק אבל לא בטוח שבכללי דיזל יהיה יותר זול ...
עידן, אני בכל מיקרה תכננתי להגביה לפני ירידה לשטח.
צריך עוד לברר איזה בולמים/קפיצים עדיף אבל אני זוכר לטובה את הבולמים של קוני שהיו לי... לגבי קפיצים אצטרך לחפש בפורומים.
סער, אסתכלתי על המחירים של גראנד צ'ירוקי 2004, יש 2 כאילה עם מנוע דיזל (לעומת 0 סורנטו שנת 2007)
אבל מאוד מרתיע אותי לשלם 100 אלף על רכב בן 7 שנים.
ללא ספק, הוא הרבה יותר נוח ומפואר מהסורנטו, אבל כמו כל רכב אמריקאי: שתיין, לא הכי אמין ולא בטוח כמה מנוע דיזל שלו טוב...
Intelligent face - this is not a sign of intelligence. All stupidity on earth are done with this look on the face.
גראנד בנזין 2004 רובם לא ראו שטח.....ו....230כ"ס...
אחזקה של רכב דיזל ישן יכולה להיות מאד יקרה אינגקטורים...טורבו...משאבת הזרקה..... נכון תחסוך קצת בדלק אבל לא בטוח שבכללי דיזל יהיה יותר זול ...
אלי אהרוני, תודה על המידע.
למרות שאני לא אוהב דיונות, הייתי רווצה לדעת איך ה-140HP מתנהג בעליות ובולדרים. עד איזה רמת שטח הוא מסוגל להגיע? (בינוני +, קשה -, קשה, קשה + וכו')
zik5, אתה צודק לגבי החזקה של דיזל ישן... למרות שלא הייתה לי שום בעיה עם טרופר 2000 דיזל שעבר 400 אלף ק"מ.
רק שאני מאוד מפחד שוב לקחת רכב "ישן", 2004, כאשר אני יודע שהנסיעות שלי יגדלו פי 2. (אף פעם לא הייתי נוסע כמות כזו של קילומטרים בשנה, כמו 20 אלף)
איל, אפשר בבקשה יותר לפרט במה אני טועה ואיך???
אמריקאים לא טובים במנועי דיזל.
מחיר הדלק בארה"ב - זול ונפחי מנוע עדירים - זה קטע אמריקאי.
רוב האמריקאים לא אוהבים את הרכבים תוצרת ארה"ב.
Intelligent face - this is not a sign of intelligence. All stupidity on earth are done with this look on the face.
אסף אני ראיתי סורנטו סטנדרטית, מוגבהת אולי ב5 ס"מ ועם צמיגי 50\50 עולה את מעלה בוקר בניסיון הראשון, אחרי שרכבים נעולים ו"קשוחים" יותר לא הצליחו ללא כננת.
בכל מקרה - זה יותר הנהג מהרכב, וגם שם היה עניין של יותר מזל משכל.
אם תבחן את הסורנטו ותסתכל על הלמטה שלו, תראה שהוא די נמוך, הזוויות לא משהו, מהלך מתלה קטן במיוחד ביחס לטרופר..
אני מכיר את הטרופר שלך עוד מהימים של איליה...הסורנטו לא יהיה ברמת עבירות שקרובה אליו...
וגם אם תדחוף אותו לשם - לדעתי זה פשוט יעלה לך יותר כסף ביום שאחרי...
הסורנטו הוא אוטו מצוין, יש לי הרבה שעות על רכב כזה, חזק נעים ונוח. אבל הוא רכב לטיולים ברמה עד בינונית + לדעתי..משם זה רק עניין של מזל וסבלנות.
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
1. את צודק לגבי האמריקאים, אבל המנוע בכלל לא אמריקאי. זה מנוע מרצדס אירופאי.
2. הצריכה היא משהו כמו 1:8.
3. גראנד דיזל יוצר באוסטריה (כמו גם הבנזין שיובאו בייבוא סדיר) , והוא לא משווק בארה"ב בדיוק מהסיבות שפירטת.
4. מעבר לזה, מפנק, נח, פלטפורמה אדירה לשיפורים, ובעיקר - ג'יפ - עם הסמל הנכון.
ממליץ לך לדבר עם TSVIKAC. הוא נוסע על כזה כבר כמה שנים ועד כמה שאני יודע מרוצה מאוד. סביר שהוא לא קורא את השרשור הזה, אז שלח לו הודעה פרטית. אני בטוח שישמח לייעץ.
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
חברים, שאלה הכי בנלית ותמימה אחרי כל עבודת מחקר שעשינו פה,
מה הייתם ממליצים מבחינת כדאיות, עלות החזקה, אמינות, ועוד 1000 פרמטרים שונים...
עבור נסיעה של כ-20,000 ק"מ בשנה עירוני/בין עירוני עדיף מנוע בנזין מוסב גז או דיזל?
אני יודע שהשאלה די עניין של טעם, אבל אני אנסה ללמוד מהתשובות שלכם.
תודה
Intelligent face - this is not a sign of intelligence. All stupidity on earth are done with this look on the face.
עדיף דיזל...
הסורנטו אוטו טוב, רק צריך להכיר במגבלות שלו...
מה עם פאג'רו 2800 ידני?
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
האישה רוצה אוטומט...... :-(
דיברתי עם קיאה יפו היום והם אמרו שנעילה אחורית תגיע בעוד שבועיים.
אם זאת, מנסים לשכנע אותי שליברטי מוסב גז עדיף מכל הבחינות...
Intelligent face - this is not a sign of intelligence. All stupidity on earth are done with this look on the face.
אתה צריך לחפש ולקרוא על רכבים מוסבים לגז...לא כולם בעד זה.
לי אישית אין ניסיון אישי עם מערכות גז, אבל אני מכיר מורה נהיגה שיש לו סובארו על גז והמערכת אמינה.
מצד שני יש גם ג'יפים ששמו מערכת גז ולהם זה שיגע את המחשב והחיישנים והוציאו את כל הכסף שהם חסכו על דלק ויותר על ימי עבודה וחלקים במוסך...
זה כבר חשבון אישי שלך.
כעיקרון הליברטי הוא לא כזה עילוי לדעתי...
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
המון תודה!!!
נראה לי שההחלטה תיפול בסוף על סורנטו בתולה שתעבור הגבהה ונעילה אחורית....
עכשיו רק נשאר להבין איזה נעילה מתכוונים להביא החברה ממוסך קיאה ואיזה בולמים קפיצים לשים (King&Koni VS. OME)
Intelligent face - this is not a sign of intelligence. All stupidity on earth are done with this look on the face.
נשמע לי כמו תוכנית מצוינת. הסורנטו רכב נוח ונעים בכביש, ויחסית מפתיע בשטח.
בקשר להגבהה ונעילה כדאי לך להתייעץ עם תומר HADTOMER מהפורום, למרות שיש לו ספורטאג' ולא סורנטו נראה לי שהוא יידע לענות לך על השאלות.
מבחינת מה שאני יודע - יצרני הנעילה TRACKFINDER, כשלי היה ספורטאג' לפני חמש שש שנים הם רק היו בתחילת דרכם והיה קשה מאוד לייבא אותם לארץ...
היום זה כנראה יותר פשוט וקל.
מבחינת הגבהה, אולי יש מזלגות מוארכים כמו שתומר עשה גם לסורנטו, והייתה פה כתבה על התקנת קפיצי הייבך.
שווה לחקור ולבדוק.
בהצלחה בכל מקרה, אני הייתי שמח לראות סורנטו נעול בשטח...
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
האמת היא שבסורנטו אני לא מבין הרבה. אני כן יודע שאין להם מזלגות. נעילה-יש 2 סוגים - אחד נשלט אשר מיוצר על ידי סדנה ביוון. יקר מאוד ולא ניתן ליבוא לישראל בלי להתגבר על מחסום שפה וכו. השני אוטומטי-מוכרים בקיה יפו
ערב טוב
סורנטו עם הגבהה 2" ומיגון, עלה את המשלט ללא בעיות מיוחדות.
אם יהיה לו נעילה, יכול לנסוע בשטח קשה בלי בעיה.
מהלך המתלה אמנם לא משתווה לטרופר אבל לא רע ביחס לשאר הקוריאנים.
יותר טוב מטרקאן למשל.
ליברטי, לא משנה כרגע אם הוא מוסב, הרבה יותר קטן ממנו מבחינת מרווח פנים וכתוצאה מכך אולי גם פחות נוח.
לא מכיר אישית את הליברטי.
אלי
המון תודה לכולם!
מה שנשאר, זה למצוא סורנטו נקייה ולהתחיל בפרויקט.![]()
Intelligent face - this is not a sign of intelligence. All stupidity on earth are done with this look on the face.
שמרו על קשר