מתן
כנראה הרכיבו לך רדיאטור של 2X4
רדיאטור מקורי ל 4X4 צריך לבלוט כ 5 סמ מתחת לקו השלדה
האם כונס האוויר התאים למקומו או דרש התאמות בתחתית?
כמו כן שים לב לעובי הרדיאטור, דק שתי שורות, עבה שלוש שורות או עבה מאד שתי שורות ארוכות במיוחד.
בברכה,טושי
מישהו מהחברים פה נוסע עם רדיאטור מקורי? או לפחות במידות של המקורי?
אני צריך טובה קטנה, מדידה של הגובה של הרדיאטור, מהבסיס שלו לחלק העליון.
הסיפור הוא שלאחר החלפה של הרדיאטור שלי, לרדיאטור של בשן[מאלומניום], הרכב נסע מצויין ללא התחממויות [שעון החום מעולם לא עבר את החצי גם לא שהטמפרטות בחוץ יחסית גבוהות - אפילו לא בעליות של ירושלים וים המלח], אך הרדיאטור נפתח בחיבורים התחתונים שלו,לאחר החלפה הסיפור חזר.. שוב החלפה הפעם לרדיאטור נחושת. היצרן[בשן] טען כי המידה צריכה להיות 47 ס"מ גובה לרכב הנל, אך המתקין טען שאין מקום לכזה וכנראה יש וטעות והרכיב רדיאטור בגובה של 43 ס"מ, עכשיו עליתי לירושלים ממודעין והמחוג לא רק שעבר את החצי אפילו התחיל לשאוף הלאה והיה נימה וחצי מהאדום...
טרמוסטט עדין מקורי לדעתי...
בכל מקרה, רציתי לדעת אם יש מישהו יכול להגיד לי אם ברכב שלו הרדיאטור המקורי הוא בגובה של 47?
תודה!
מתן
כנראה הרכיבו לך רדיאטור של 2X4
רדיאטור מקורי ל 4X4 צריך לבלוט כ 5 סמ מתחת לקו השלדה
האם כונס האוויר התאים למקומו או דרש התאמות בתחתית?
כמו כן שים לב לעובי הרדיאטור, דק שתי שורות, עבה שלוש שורות או עבה מאד שתי שורות ארוכות במיוחד.
בברכה,טושי
לא נראה שנעשתה איזה התאמה לכונס, אני אבדוק מחר האם הוא בולט מתחת לקו השלדה
תודה טושיי
נדבר!
ד"ר טושי..
אם אני מבין נכון גם הרדיאטור שלי לא משהו..
שלי מגיע עד קו קורת הרוחב בדיוק..
מחר אני אבדוק בספר (היינס) ואראה ב TOYODIY.COM ניראה מה הם אומרים...
הכונס יושב פיקס במקום.. המותחן של מש' הגה טיפה ( 3 ס"מ) גלוי...
על שוקת העילית שלי כתוב 4*1 ? מה זה אומר ?
מאז שהחלפתי את המנוע הוא לא עובר את ה3\1 בשעון המקורי ובחיצוני הוא על 80-90 בערך..
יש לי טרמוסטט 72 ...
דבר איתי ...
ראם
בשן צודקים, עם הדודים הגובה הכללי קרוב ל-60 ס"מ.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לא בספר של היינס ולא בTOYODIY מופיעים מידות רדיאטור...
ומה"מעט " היילקסים שראיתי עד כמה שזכור לי לכולם יש את אותו רדיאטור+/- ..
מלבד אשר שהתקין רדיאטור של ריאו....
מי יודע מידות ?
תודה רבה חברים! רדיאטור גדול יותר הוזמן ויישלח אלי לירושלים, יוחלף באופן עצמאי והרדיאטור "הישן"[ בן שבוע כן...] יוחזר למתקין...
ד"א בהקשר של רדיאטורים..רציתי לשתף שניתן לקנות מים אדומים ממוסכי טויוטה, הם ממלאים מחבית גדולה ומוכרים לפי ליטרים, 10 ש"ח לליטר אם אני זוכר נכון..
תתמקד בחלק השני של המפשט...
ממליץ לך להתייעץ עם מישהו שמבין (טושי?) האם יהיה נכון מבחינתך להתקין רדיאטור מיבוא של בשן. שוב, הכל מדברים ששמעתי או קראתי בפורום. ומצד שני ייתכן ואני טועה ומדובר על מוצרים איכותיים.
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
נניח שלא, יש המלצה אחרת??
שאלה נוספת בעניין....הוחלף רדיאטור שוב,מסתבר שהקודם היה של 2x4, אך גם כעת הרכב מתחיל לפזול מעבר ל3/4 בעליות לירושלים...הוחלפה גם משאבת מים וגם טרמוסטט[מקורי 88 מעלות].
במצב נסיעה רגיל, עירוני ובין עירוני ללא עליות קיצוניות, הרכב לא עובר את החצי בשום מצב כולל מזגן. השאלה שלי האם המצב הזה תקין ויש לחיות איתו בשלום??
אם המצב לא תקין, חשבתי על פתרונות נוספים ורציתי לשמוע את דעתכם..
1. החלפת פולי של המשאבת מים
2. החלפה לרדיאטור מאלומיניום[במקום נחושת 3 שורות - עמיד וחזק]
תודה,
מתן.
עוד לא אמרת איזה מנוע יש לך.
אצלי עם מנוע אטמוספרי, רדיאטור נחושת 3 שורות, וביום הזוועתי בקיץ הקודם, כשנמדדו 50 מעלות בכינרת, בנסיעה בעליות מהכינרת לפוריה, עם 3 נוסעים+מזגן, מד-החום לא עבר את החצי.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
למישהו יש ניסיון עם פולי משאבת מים מוקטן?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
לא לפי שעון החום, הוא מעולם לא עבר את החצי עם הרדיאטורים שנפתחו,גם הנזילה שהייתה מהם הייתה מאד מינורית אבל קיימת ולכן הוחלפו הרדיאטורים...
ייתכן בלאי או באמת סוג של טראומה מלפני שהרכב אצלי, הוא אצלי רק שנה[מטופל היטב,שמן ופילטרים- מקורי בזמן,נסיעות לא מאומצות]..כך שההיסטוריה שלו לא ממש ידועה לי.
דורון מה דעתך על לנסות אולי להחליף את היוניט חום, או גם לבדוק את הכיול של השעון ברכב או להתקין אחד נוסף על מנת לדעת האם החיווי נכון?
חוץ מזה, איזה בדיקה יש לעשות למנוע על מנת לגלות נזקים שכאלו??
שמרו על קשר