תקרא טוב טוב את התקנון ואת התקנון של הקטגוריה שאליה אתה שואף. חבל לעשות טעויות טפשיות של חוסר תצומת לב.
תקרא טוב טוב את התקנון ואת התקנון של הקטגוריה שאליה אתה שואף. חבל לעשות טעויות טפשיות של חוסר תצומת לב.
תשומת לב![]()
אני מצטט מהתקנון אפריל 2010 :
תקנון ייחודי לרכבי אבטיפוס קטגוריה T1 :
עמוד 48 פרק 9 : מערכת הבלמים
מערכת הבלמים חופשית , בתנאי ש,
-היא מופעלת ונשלטת על ידי הנהג בלבד ,
-היא כוללת לפחות שני מעגלים בלתי תלויים המופעלים על ידי אותה דוושה.
-הלחץ הינו זהה על שני הגלגלים באותו סרן.
אני אבדוק שוב .
יש לי עוד עז בדרך עם הסרן האחורי . הוא לא סימטרי : סטייה של 55 מ"מ +/-.
חשיבות מרכז הכובד ברכב על צירו האורכי נידונה כאן אין ספור פעמים ,
מה בנוגע לצירו הרוחבי של הרכב ?
נאמר סטייה של 55 מ"מ לצורך העניין ?
האם אני יכול "להזיז" את שדרת הכח מהציר המכזי של הרכב ?
בזי החצר של מובארק הרבה יותר קטנה (בכלא)
חוץ מזה 55 מ"מ זה לא כזה דרמטי .
עידו
מה הכוונה לא סמטרי?
התקנון שלך לא מעודכן, תוריד באתר הראלירייד את התקנון העדכני.
לא חושב שיש חשיבות ל-55 מ"מ בהסטת מרכז הכובד\הגלגול. יש לא מעט פרוייקטים אמריקאים, בעיקר כשמדובר ברכבים שנוסעים על V-DRIVE, שהביצה בסרן האחורי שלהם מוסטת בעשרות ס"מ. לדעתי-חסר משמעות.
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
סרנים בדר"כ לא ממש סימטריים. מה שחשוב זה המיקום של הפיניון וגם אם יש סטייה של 5 וחצי ס"מ במיקומו אז זה חסר חשיבות לדעתי. אתה יכול לתקן את זה עם ציריות קאסטום (מה שתצטרך בכל מקרה אלא אם יש ציריות 300M קיימות).
סרן לא סימטרי? - זניח. חוסר הסימטריות שנובע מהמסות שלך ושל הנווט שלך, מוכפלים במרחקים שלכם ממרכז הכובד - יותר גדולה. אלא אם הוא אחיך התאום.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אף סרן הייפויד לא "סימטרי", מיקום הביצה נקבע ע'י מיקום הפיניון, פורד 9 אינץ' סתם לדוגמה
מעניין אותי......איזה מנוע "לא אמריקאי" שמייצר 300 כס אפשר לשדך לגיר הזה ובמחיר שפוי....ועוד למצוא לו חלקי חילוף,
יש כזה, אבל הוא לא יעמוד באף קרייקטריון כלכלי או פרקטי.
פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)
מעניין אותי......איזה מנוע "לא אמריקאי" שמייצר 300 כס אפשר לשדך לגיר הזה ובמחיר שפוי....ועוד למצוא לו חלקי חילוף,
יש כזה, אבל הוא לא יעמוד באף קרייקטריון כלכלי או פרקטי.[/QUOTE]
bmw סדרה 5 למשל או מסדרה 3 הדגם של "הגיבורים" , בתוספת ויטמינציק.
לגבי הציריות: סטנדרטיות לעת עתה.
תודה לעונים.
המניע הוא אידיאוליוגי או מעשי? מנוע של BMW יעלה יותר$$$, החלקים שלו והתחזוקה שלו יעלו יותר, הניהול שלו כמעט בלתי אפשרי בידיים של אדם מן הישוב, ואולי יתן הספק דומה ל-LS אמריקאי אבל ללא המומנט שלו. מה היתרונות של מנוע כזה?
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
זמינות , מחיר , מומנט .
ודווקא המומנט הוא זה ששבה אותי.
רכב במשקל טון עם 100 סוסים גורם לכתב לחייך........... וטוב שכך.
תאמין לי שיש לא מעט פרמטרים שמעסיקים אותי יותר כרגע.
מימד האורך לא כ"כ שונה בין V8 ל6 בטור .
יש גם את ה6 הטור מהסופה או הכי טוב ממרצדס
לו היה לי תקציב הייתי מנווט את הפרויקט כולו דרך מרצדס ספרינטר חדש
האתגר מאתגר וזה לא מעט מהעניין.
בקיצור אידאולוגיה.
baga שלום יש לי רעיון למנוע במחיר שפוי לפרוייקט שלך מנוע אימפרזה טורבו מייצר 300 סוסים ויכול להגיע עד 500 סוסים עם שיפורים
ראויים מרכז הכובד יהיה נמוך מאוד . אורי
אוריאני בעלים של פורסטר 2009 2000 סמ"ק אטמוספרי .
איזה שיעמום של מנוע .
יצא לי לנסות BMW 528 שנת 1982 .
בררררררררר צמרמורות.
הרכב שוקל בקלות מעל טונה וחצי והוא חזק .
שילוב של הילוך 5 ב 10 קמ"ש ומשם תאוצה אלימהולינארית.
הזכיר לי R1150GS
שמן עם ערמת מומנט נאה 35 קמ"ש בהילוך 6 , דרך נוף גלבוע למשל.
אורי אם בזמין עסקינן אז הבנתי שמנוע של סופה.
מה עוד שבצוללת הצהובה שידכו מנוע מBMW לגיר של KING.
בארץ רחוקה אני מעדיף נתיב קיים , בטח אם אני נוסע לבד.
אז הטורבו מותר או אסור ? FIA ?
שמרו על קשר