Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 45

נושא: 2X4 bagaworks

  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    תודה מיכה .

  2. #22
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    תקרא טוב טוב את התקנון ואת התקנון של הקטגוריה שאליה אתה שואף. חבל לעשות טעויות טפשיות של חוסר תצומת לב.

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard צפיה בהודעה
    תקרא טוב טוב את התקנון ואת התקנון של הקטגוריה שאליה אתה שואף. חבל לעשות טעויות טפשיות של חוסר תצומת לב.
    תשומת לב
    אני מצטט מהתקנון אפריל 2010 :
    תקנון ייחודי לרכבי אבטיפוס קטגוריה T1 :
    עמוד 48 פרק 9 : מערכת הבלמים
    מערכת הבלמים חופשית , בתנאי ש,
    -היא מופעלת ונשלטת על ידי הנהג בלבד ,
    -היא כוללת לפחות שני מעגלים בלתי תלויים המופעלים על ידי אותה דוושה.
    -הלחץ הינו זהה על שני הגלגלים באותו סרן.

    אני אבדוק שוב .
    יש לי עוד עז בדרך עם הסרן האחורי . הוא לא סימטרי : סטייה של 55 מ"מ +/-.
    חשיבות מרכז הכובד ברכב על צירו האורכי נידונה כאן אין ספור פעמים ,
    מה בנוגע לצירו הרוחבי של הרכב ?
    נאמר סטייה של 55 מ"מ לצורך העניין ?
    האם אני יכול "להזיז" את שדרת הכח מהציר המכזי של הרכב ?

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    תמונה מהחצר של מובארק .
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	28072011049.jpg‏ 
Views:	156 
Size:	82.3 קילובייט 
ID:	46075   Click image for larger version. 

Name:	28072011055.jpg‏ 
Views:	146 
Size:	83.9 קילובייט 
ID:	46076   Click image for larger version. 

Name:	28072011053-001.jpg‏ 
Views:	155 
Size:	45.9 קילובייט 
ID:	46077  

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    בזי החצר של מובארק הרבה יותר קטנה (בכלא)
    חוץ מזה 55 מ"מ זה לא כזה דרמטי .
    עידו

  6. #26
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    מה הכוונה לא סמטרי?

    התקנון שלך לא מעודכן, תוריד באתר הראלירייד את התקנון העדכני.

  7. #27

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    מיכה תראה בתמונות:
    הסרן אה-סימטרי.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	axle1.JPG‏ 
Views:	121 
Size:	23.1 קילובייט 
ID:	46185   Click image for larger version. 

Name:	axle-3.JPG‏ 
Views:	117 
Size:	16.8 קילובייט 
ID:	46186  

  8. #28
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    לא חושב שיש חשיבות ל-55 מ"מ בהסטת מרכז הכובד\הגלגול. יש לא מעט פרוייקטים אמריקאים, בעיקר כשמדובר ברכבים שנוסעים על V-DRIVE, שהביצה בסרן האחורי שלהם מוסטת בעשרות ס"מ. לדעתי-חסר משמעות.








    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  9. #29
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    סרנים בדר"כ לא ממש סימטריים. מה שחשוב זה המיקום של הפיניון וגם אם יש סטייה של 5 וחצי ס"מ במיקומו אז זה חסר חשיבות לדעתי. אתה יכול לתקן את זה עם ציריות קאסטום (מה שתצטרך בכל מקרה אלא אם יש ציריות 300M קיימות).

  10. #30

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    סרן לא סימטרי? - זניח. חוסר הסימטריות שנובע מהמסות שלך ושל הנווט שלך, מוכפלים במרחקים שלכם ממרכז הכובד - יותר גדולה. אלא אם הוא אחיך התאום.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  11. #31
    חבר רשום tzagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    Granada Hills CA
    הודעות
    6,704

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    אף סרן הייפויד לא "סימטרי", מיקום הביצה נקבע ע'י מיקום הפיניון, פורד 9 אינץ' סתם לדוגמה
    מעניין אותי......איזה מנוע "לא אמריקאי" שמייצר 300 כס אפשר לשדך לגיר הזה ובמחיר שפוי....ועוד למצוא לו חלקי חילוף,
    יש כזה, אבל הוא לא יעמוד באף קרייקטריון כלכלי או פרקטי.
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    מעניין אותי......איזה מנוע "לא אמריקאי" שמייצר 300 כס אפשר לשדך לגיר הזה ובמחיר שפוי....ועוד למצוא לו חלקי חילוף,
    יש כזה, אבל הוא לא יעמוד באף קרייקטריון כלכלי או פרקטי.[/QUOTE]

    bmw סדרה 5 למשל או מסדרה 3 הדגם של "הגיבורים" , בתוספת ויטמינציק.
    לגבי הציריות: סטנדרטיות לעת עתה.
    תודה לעונים.

  13. #33
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    המניע הוא אידיאוליוגי או מעשי? מנוע של BMW יעלה יותר$$$, החלקים שלו והתחזוקה שלו יעלו יותר, הניהול שלו כמעט בלתי אפשרי בידיים של אדם מן הישוב, ואולי יתן הספק דומה ל-LS אמריקאי אבל ללא המומנט שלו. מה היתרונות של מנוע כזה?








    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    זמינות , מחיר , מומנט .
    ודווקא המומנט הוא זה ששבה אותי.
    רכב במשקל טון עם 100 סוסים גורם לכתב לחייך........... וטוב שכך.
    תאמין לי שיש לא מעט פרמטרים שמעסיקים אותי יותר כרגע.
    מימד האורך לא כ"כ שונה בין V8 ל6 בטור .
    יש גם את ה6 הטור מהסופה או הכי טוב ממרצדס
    לו היה לי תקציב הייתי מנווט את הפרויקט כולו דרך מרצדס ספרינטר חדש
    האתגר מאתגר וזה לא מעט מהעניין.
    בקיצור אידאולוגיה.

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    baga שלום יש לי רעיון למנוע במחיר שפוי לפרוייקט שלך מנוע אימפרזה טורבו מייצר 300 סוסים ויכול להגיע עד 500 סוסים עם שיפורים
    ראויים מרכז הכובד יהיה נמוך מאוד . אורי

  16. #36

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    ציטוט נכתב במקור על ידי drazen צפיה בהודעה
    baga שלום יש לי רעיון למנוע במחיר שפוי לפרוייקט שלך מנוע אימפרזה טורבו מייצר 300 סוסים ויכול להגיע עד 500 סוסים עם שיפורים
    ראויים מרכז הכובד יהיה נמוך מאוד . אורי
    כן רק שזה מנוע שאסור בתקנון .
    עידו

  17. #37

    ברירת מחדל

    לא הייתי בוחר במנוע של סובארו, אבל למה אסור בתקנון ?

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    בגלל טורבו כמובן .
    עידו

  19. #39

    ברירת מחדל

    אין איסור להשתמש בטורבו

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    אורי אני בעלים של פורסטר 2009 2000 סמ"ק אטמוספרי .
    איזה שיעמום של מנוע .
    יצא לי לנסות BMW 528 שנת 1982 .
    בררררררררר צמרמורות.
    הרכב שוקל בקלות מעל טונה וחצי והוא חזק .
    שילוב של הילוך 5 ב 10 קמ"ש ומשם תאוצה אלימה ולינארית.
    הזכיר לי R1150GS
    שמן עם ערמת מומנט נאה 35 קמ"ש בהילוך 6 , דרך נוף גלבוע למשל.
    אורי אם בזמין עסקינן אז הבנתי שמנוע של סופה.
    מה עוד שבצוללת הצהובה שידכו מנוע מBMW לגיר של KING.
    בארץ רחוקה אני מעדיף נתיב קיים , בטח אם אני נוסע לבד.
    אז הטורבו מותר או אסור ? FIA ?

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •