-
חבר רשום
תגובה: 2X4 bagaworks
טורבו מותר ב-OP, אסור ב-FIA. לגבי הצוללת, אם אתה ברמה של הלל סגל, שכח ממש שאמרתי לגבי הניהול, אבל אם לא (ואתה לא מתכוון לשלם הרבה למומחים), זה כמעט בלתי אפשרי, מערכות ניהול של BMW הן מורכבות, והמחשב דורש נתונים ממערכות נלוות שלא קיימות ברכב מירוצים, מה שלא מאפשר לך לקחת צמה ומחשב מפירוק ולבצע "דיאטה" בחוטים המיותרים. האופציה היחידה שאני מצליח לחשוב עליה, זה לבנות מערכת ניהול חדשה על בסיס מחשב אפטרמרקט, גם זה לא פשוט בכלל...
מנוע של סופה הוא ההיפך המוחלט למנוע BMW, מה גם שהוא נוגד את האידיאולוגיה של התנגדות לאמריקאי. בכל מקרה, מנוע חזק גם בתצורה המקורית, וניתן לבניה מחדש ברמה גבוהה ל-230 עד 400 כ"ס ויותר.
קובי
-
חבר רשום
תגובה: 2X4 bagaworks
מקשיב .
לא בדיוק ההיפך.
אמריקאי ולכן לא מתאים לי לבחור בו , כל עוד יש לי ברירה.
אני מתענין במנוע משנתון 82/85 כך שאני לא כ"כ מסכים איתך לגבי ניהול המנוע.
יכול להיות שמחשב אפטר מרקט יהיה הפתרון. אם יהיה צורך.
אני מתמקד כרגע יותר במכניקה של הרכב .
חשמל ובקרה ברכב = לא כ"כ פשוט לביצוע. לאט.
-
חבר רשום
תגובה: 2X4 bagaworks
זרוע הסרן הקדמי (UPRIGHT) נוקתה .
נחרטה לספינדל ומודלה.
מודלה הנאבה (בסיסי).
הסרן הולך לצוף רק שעוד לא סגור על איזה ספינדל .........
או ספינדל זהה פגרוQ או ספינדל מהילקס.
הדילמה בין השניים נובעת בעיקר ממידות פנים והשאיפה לציריה סימטרית.
כמו כן אני שוקל לתכנן את הסרן כך שהציריות יהיו זהות זו לזו ומראש להזמין 3.
כמובן שהשאיפה היא לנאבה זהה לכל ארבעת הפינות.
כרגיל תודה ל :
אורי
עידו
טושי
ונמרוד.
-
חבר רשום
-
חבר רשום
תגובה: 2X4 bagaworks
בז מזל טוב להולדת הבן .
עידו
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום
שמרו על קשר