Close
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 45 מתוך 45

נושא: 2X4 bagaworks

  1. #41
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    טורבו מותר ב-OP, אסור ב-FIA. לגבי הצוללת, אם אתה ברמה של הלל סגל, שכח ממש שאמרתי לגבי הניהול, אבל אם לא (ואתה לא מתכוון לשלם הרבה למומחים), זה כמעט בלתי אפשרי, מערכות ניהול של BMW הן מורכבות, והמחשב דורש נתונים ממערכות נלוות שלא קיימות ברכב מירוצים, מה שלא מאפשר לך לקחת צמה ומחשב מפירוק ולבצע "דיאטה" בחוטים המיותרים. האופציה היחידה שאני מצליח לחשוב עליה, זה לבנות מערכת ניהול חדשה על בסיס מחשב אפטרמרקט, גם זה לא פשוט בכלל...
    מנוע של סופה הוא ההיפך המוחלט למנוע BMW, מה גם שהוא נוגד את האידיאולוגיה של התנגדות לאמריקאי. בכל מקרה, מנוע חזק גם בתצורה המקורית, וניתן לבניה מחדש ברמה גבוהה ל-230 עד 400 כ"ס ויותר.







    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  2. #42

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    מקשיב .
    לא בדיוק ההיפך.
    אמריקאי ולכן לא מתאים לי לבחור בו , כל עוד יש לי ברירה.
    אני מתענין במנוע משנתון 82/85 כך שאני לא כ"כ מסכים איתך לגבי ניהול המנוע.
    יכול להיות שמחשב אפטר מרקט יהיה הפתרון. אם יהיה צורך.
    אני מתמקד כרגע יותר במכניקה של הרכב .
    חשמל ובקרה ברכב = לא כ"כ פשוט לביצוע. לאט.

  3. #43

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    זרוע הסרן הקדמי (UPRIGHT) נוקתה .
    נחרטה לספינדל ומודלה.
    מודלה הנאבה (בסיסי).
    הסרן הולך לצוף רק שעוד לא סגור על איזה ספינדל .........
    או ספינדל זהה פגרוQ או ספינדל מהילקס.
    הדילמה בין השניים נובעת בעיקר ממידות פנים והשאיפה לציריה סימטרית.
    כמו כן אני שוקל לתכנן את הסרן כך שהציריות יהיו זהות זו לזו ומראש להזמין 3.
    כמובן שהשאיפה היא לנאבה זהה לכל ארבעת הפינות.
    כרגיל תודה ל :
    אורי
    עידו
    טושי
    ונמרוד.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	16082011067-1.jpg‏ 
Views:	183 
Size:	86.7 קילובייט 
ID:	46810   Click image for larger version. 

Name:	16082011068-1.jpg‏ 
Views:	167 
Size:	65.9 קילובייט 
ID:	46811   Click image for larger version. 

Name:	16082011069-1.jpg‏ 
Views:	169 
Size:	62.3 קילובייט 
ID:	46812   Click image for larger version. 

Name:	spindleQ-1.JPG‏ 
Views:	180 
Size:	36.0 קילובייט 
ID:	46813  

    Click image for larger version. 

Name:	hubQ-1.JPG‏ 
Views:	151 
Size:	18.2 קילובייט 
ID:	46814   Click image for larger version. 

Name:	spindle+hubQ-1.JPG‏ 
Views:	139 
Size:	16.4 קילובייט 
ID:	46815  

  4. #44

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    ממשיכם
    "33/"32
    סף הציפיות ירד חזרה למקום שפוי ....... אולי
    תקציב הפרויקט הורד למקס 150K אך התכנון בפועל יושב על 100K.
    נרכש היילקס מקורי 2X4 קבינה1 ישן עם מנוע בנזין.במחיר שפוי.
    הסרן האחורי של ה Q , על קפיצי עלה עם זוג בולמים בריאים ונדנדות "12 .
    מתלה קדמי chaosfab או דומה .
    יש כרגע מחשבה לקחת את המנוע לאחור..........
    בקיצור לכיוון ה 1420.
    http://www.tacomaterritory.com/forum....php?p=2177489
    דובי אם בטעות אתה קורא , אני מאוד אשמח לקרוא סיקור שלך על
    הקטגוריות "הנמוכות" ב SCORE .
    לא סתם , אין ב 99% מהאופנועים בעולם , רוורס.
    אני חייב לסוע בכדי לנשום , YFRAME באופק ולנשום.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	29082011085.jpg‏ 
Views:	169 
Size:	62.1 קילובייט 
ID:	48115  

  5. #45

    ברירת מחדל תגובה: 2X4 bagaworks

    בז מזל טוב להולדת הבן .
    עידו

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •