זה ניתן לפירוק... למיטב זיכרוני עם ברגים רגילים - הסויטץ יוצא כולל החלק החשמלי מאחורה.
הסוויטץ' של הסטרטר (ליד ההגה, עם המפתח) בדיפנדר שלי איבד את הקפיציות שלו. זה התחיל מזה שהוא הפסיק לעבוד. כשהורדתי את לוח השעונים ראיתי שהוא במצב חצי מת ומישהו עשה לו שם איזה חבישה עם אזיקונים. בניסיון נואש להבין מה קורה, הצלחתי לסדר שהרכב יעבוד אבל משהו ברח שם והוא איבד את הקפיציות שלו.
עכשיו, אם אני מניע אני צריך להחזיר את המפתח ידנית כדי לא לטחון את הסטרטר.
הבעיה הכי גדולה במצב הזה שבנהיגה, בייחוד בטיולים, צרור המפתחות מתדנד ולאט לאט זה מסובב את הסוויטץ' ואז הוא שנכבה המנוע או שנטחן הסטרטר, תלוי.
שמתי לב שיש דרך לפרק את הרכיב האחורי רק, עם ארבעת המגעים (הגישה לשם מאוד לא נוחה ואני לא כל כך מצליח לראות איך עושים את זה), אבל כל הצילינדר תפוס על מוט ההגה עם שלות כאלה שלא נראה כאילו אפשר לשחרר אותם - לברגים שלהם אין ראש.
בקיצור - למישהו יש איזשהו סוג של ניסיון עם זה? מישהו הצליח להוריד את כל הצילנדר הזה מהרכב? למישהו יש רעיון איך אפשר לתקן את זה?
תודה רבה,
נועם.
זה ניתן לפירוק... למיטב זיכרוני עם ברגים רגילים - הסויטץ יוצא כולל החלק החשמלי מאחורה.
אגב - מה שהרס אותו אצלך זה צרור המפתחות הכבד שמתנדנד - תוציא את המפתח מהצרור בנהיגה בפעמים הבאות ,
אחרת זה יקרה לך שוב - גם אחרי שתתקן.
(מה עם אפשרות העריכה ...? העם דורש שתוחזר לאלתר)
נועם - ממה שאני זוכר אצלי זה לא היה מסובך לפרק - אבל זה היה לפני הרבה שנים ...
אם אתה ניתקע במשהו - צלם ותעלה לכאן וננסה לעזור.
אחרי שתפתח את כיסוי הפלסטיק של מוט ההגה ותגיע לבסיס מתג ההתנעה תראה שיש בו שני ברגים בעלי ראש שבור (אלו ברגים שנשברים עם הסגירה למנוע גניבה של הרכב על ידי פירוק מתג ההתנעה) בעזרת דורן קטן פטיש והרבה סבלנות הברג אותם החוצה ובכך הוצאת את כול המכלול ותוכל לעבוד עליו בניחותא על גבי שולחן עבודה.
בעקרון המכלול פריק וניתן לבדיקה מדוקדקת.
אני החלפתי את שלי אחרי שקרה לו בדיוק אותו הדבר כי העדפתי לא להתעסק עם זה אלה ישר להחליף. המוחלף נרכש אחר כבוד מג'קי ובא לציון גואל.
שולי
כניראה אצלי ביד לפני כבר מישהו החליף את הברגים השבורים בברגים רגילים ...
אפשר גם להשתמש בסט לחליצת ברגים אם אין ראש לברגים - או מקדחים הפוכים.
האמת שחשבתי על חולצים אבל גמישות אצלי זה לא הצד החזק וצריך שם לעשות כמה פירואטים כדי לעבוד על כל הסיפור הזה מלמטה (אם אני זוכר נכון זה מלמטה מתחבר).
הענין הוא שרק החלק האחורי של הצילינדר הזה, איפה שיושבים החיבורים, עולה בחברה 1000 ש"ח לפני מעמ ובגלל זה רציתי לדעת אם מישהו מכיר דרך לסדר את זה...
תודה,
נועם.
עוד לא הגעתי לבדוק אצל ג'קי אבל כמובן שגם זה יגיע. הייתי רוצה פשוט לנסות לפרק את הסיפור הזה קודם ולראות את יש מצב לתקן את זה.
נועם.
לגבי מחירים ההזויים בארץ,
אני לא יודע מה הדגם של הדיפנדר שלך , אבל שווה לבדוק באיבי - מחירים משתלמים ביותר:
רק החתיכה של המפסק החשמלי מאחורה :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/IGNIT...item3367c175ce
כל המנגנון :
http://www.ebay.com/itm/LANDROVER-90...item4cee413db1
שמרו על קשר