אפשר לעשות לבד.Originally Posted by אייל פ
ניתוק וחיבור צינוריות הבלם לא בעייתי, תקפיד לעבוד עם מפתח מתאים (בג'יפ - 3/8 בדרך כלל) ובעדינות! הקטע הבעייתי הוא ניקוז האויר, ואני מציע שתערוך חיפוש על המושג - היו דיונים מאלפים בנושא. זה לא קשה בכלל, אפילו קל, אבל קריטי לדעת מה עושים. אל תשתמש בשיטה הקלה של פמפום הדוושה - סיכוי גבוה מאד שתהרוס את המשאבה הראשית.
החלק הקשה הוא החלפת הקפיצים עצמם - לא מסובך, פשוט עבודה שחורה. כלי עבודה נכונים יהפכו את העבודה לקלה יותר, בראש ובראשונה זוג סטנדים מכובדים כדי להרים את האוטו מהשלדה בצורה בטוחה, וג'ק הידראולי/עגלה טוב כדי להחזיק את צד הסרן שעליו אתה עובד בגובה הנכון (ולשחק עם הגובה).
במדור הטכני יש כמה כתבות על קפיצי עלים - כדאי לקרוא:
http://www.jeepolog.com/j6tech_rubiconlift.htm
http://www.jeepolog.com/j6tech_nexus...suspension.htm
http://www.jeepolog.com/j6tech_front_shock_towers.htm
http://www.jeepolog.com/j6tech_storm...shockmount.htm
בהצלחה, ואל תתבייש להמשיך ולשאול.
שמרו על קשר