שכחתי תמונה כללית שעושה קצת סדר - קובץ מצורף 49380
אחרי כמה שנים עם גגון אלומיניום מודרני מוגבל בגודלו, גבוה מדי, ולא מתאים לאופי האינדיאני, ששימש בעיקר לנשיאת הספייר 31" אחרי שיצא מתא המטעם (הסבה לגז),
החלטתי לבנות גגון מאסיבי, גדול, אך נמוך ככל הניתן (קיאק, צריכת דלק, חניונים).
ריתכתי מסגרת + 4 קורות רוחב, ועם פלאחים (+גומיות מפנימית אופניים למניעת שריטות) 'הנחתי' אותה על המרזבים.
במקום להתחכם ולייצר חלקי חיבור למרזבים (מעל לרמה שלי ובלי להתעלם מעיקרון ה- KISS - Keep It Simple, Stupid), עשיתי וריאציה על הרעיון של סער מהעבר, ועם ברגים מכופפים ב 90 מעלות פשוט 'קשרתי' את הגגון למסילות הגגון המקורי. מובן שתפקיד הברגים הללו רק לוודא שהגגון לא 'עף' כלפי מעלה, וכל המשקל רק על המרזבים.
ברזל + דיקט + טבעות 200 ש"ח, בערך 4 שעות עבודה.
הוספתי 7 נקודות קשירה (טבעות עם הברגה).
יצא גגון מאסיבי, גדול (180 X 130 ס"מ !) ונמוך כפי שאפשר להתרשם.
...לא הכל אלגנטי, אבל חזק ומשרת אותי בינתיים נאמנה.
It was a JEEP thing
שכחתי תמונה כללית שעושה קצת סדר - קובץ מצורף 49380
It was a JEEP thing
היי
הגגון נראה טוב, את הפתחים מקדימה בין הצינור לפרופיל תסגור זה ירעיש בזמן הנסיעה, חלק מריתוכים צריכים שיפור.
נמרוד
פשוט ויעיל, אהבתי!
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מצטער לקלקל את המסיבה אבל הביצוע לא לטעמי.
לא הגגון ולא מתקן הגלגל.
הרכב בבסיס הוא אחד הג'יפים היפים שיש ולטעמי האישי פגמת משמעותית ביופיו וגם הביצוע לא לטעמי.
גגון פשוט וטוב ,
לגבי הפיניש של הריתוחים (חשוב שגם יראה), קנה שפכטל פחחים , מרח על הריתוך , שייף יפה עם דיסק נייר זכוכוית וזה יראה הרבה יותר טוב .
מה לגבי הוספת מעקה נמוך כדי שדברים לא יעופו , קשה רק להסתמך על חבלים וקשירות
שמרו על קשר