Close
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    May 2004
    Location
    שדה דוד
    Posts
    26

    Default רציתי לשתף אותכם בסיומו של פרויקט הבאגי שלי......

    שמי שי אני בן 20 עוד מספר חודשים משרת בצבא בתור מכונאי רכב וידע קודם יש לי בשפע
    מאבא שלי...
    קודם כל תודה לחנן שעזר לי עם הסובארו אני בטוח שהוא יזכור..
    לידע כללי היה צורך בשיפוץ המנוע החלפת פקקים בראשים החלפת אטמי ראש מנוע
    אלוטרנטור משאבת מים וקרבורטור..
    מנוע סובארו 1600 גיר סובארו ידני
    הפרויקט לקח בסביבות ה8 חודשים רק בגלל שאני חוזר חמשושים מהצבא ועובד עליו רק יום חמישי קצת ושישי או בכלל לא... חגים וכו שהיו...
    ועכשיו לתמונות של לקראת סיום וסיום מי שרוצה עוד תמונות מהתהליך עצמו מוזמן לבקש ואני יסדר משהו........
    http://photos.walla.co.il/shevach29
    זה אחרי הצביעה והכל....
    ופה יש תמונות מהטיול הראשון שלי איתה
    http://photos.walla.co.il/ctrl01
    אשמח לקבל תגובות...

  2. #2
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default

    נראה אחלה, קבל ח"ח.

    מעניין אותי הפתרון שמצאת להעברת ההילוכים, מכיוון שידית הברירה של הגיר נמצאת בחלק ההכי אחורי של הכלי, איך פתרת בעיה זו?


    http://members.lycos.co.uk/benimosr
    הפורום הקטנטן שלי בנושא באגים, אתה מוזמן להרשם.
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  3. #3
    חבר רשום
    Join Date
    May 2004
    Location
    שדה דוד
    Posts
    26

    Default יש 2 פתרונות שאני מכיר...

    אחד שאני עשיתי ועוד אחד קשה מאוד להסביר ככה בלי שתראה
    אבל העיקרון הוא 2 כבלים סחף דחף זאת אומרת גם מושכים וגם דוחפים
    טחד עושה את פעולת הצידוד כמו שאתה בודק ניוטרל למשל
    והשני מוציא ומכניס

  4. #4
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default

    למרות שאני לא מבין גדול,

    כל הכבוד בנאדם. נראה יפה מאוד, עבודה נקייה. נראה כלי כיפי לגמריי.

    ואהבתי את הצבע :twisted: :twisted: :twisted:


    תמשיך ככה.


    -ארז 8) -

  5. #5

    Default

    אתה מדבר עליי? על הסובארו שהיה בחצר של הורי? אם כן, אז לקח לי הרבה זמן להבין על מה אתה מדבר. שכחתי מזה לגמרי :oops:

    בכל מקרה, כל הכבוד.

  6. #6
    חבר רשום סולי's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow..
    Posts
    6,442

    Default

    אפשר להציע שיפור?

    אני ממליץ להחליף את הצמיגים האחוריים לצמיגי MT.., יתנו לך אחיזה טובה בהרבה, בבוץ לדוגמה.. כמו שעשית בו את הטיול הראשון.

    חוץ מזה עבודה יפה ונקייה, יפה מאוד!
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  7. #7
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default Re: יש 2 פתרונות שאני מכיר...

    Quote Originally Posted by shevach1
    אחד שאני עשיתי ועוד אחד קשה מאוד להסביר ככה בלי שתראה
    אבל העיקרון הוא 2 כבלים סחף דחף זאת אומרת גם מושכים וגם דוחפים
    טחד עושה את פעולת הצידוד כמו שאתה בודק ניוטרל למשל
    והשני מוציא ומכניס
    אני מכיר את העקרון וחשבתי עליו הרבה.. אתה מתכוון זוג כבלים בציר X וזוג בציר Y?
    או רק כבל אחד בכל ציר שמבצע גם בפולה של דחיפה ולא רק משיכה?
    אם כן, איך הוא מבצע את פעולת הדחיפה?

    המערכת פועלת טוב? ללא חופשים? אני אודה לך מאוד אם תצלם אותה..
    כמו שאומרים, תמונה שווה אלף מילים..
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  8. #8
    חבר רשום ERAN NO 1's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    צפונבון
    Posts
    445

    Default

    לא הבנתי את הבעיה בהילוכים מדוע לא להשאיר את המוט המקורי ולקצר אותו .כל עוד ידית ההילוכים נשארת במרכז הרכב כך לפחות אני עשיתי בחיפושית המקוצרת שלי

    יותר מעניין אותי הם החיבורים של זרועות המתלה הקידמי אל ה"דראם" נראה לא מקורי יותר דומה להסבה שעושים האמריקאים (אם אני טועה וזה מקורי אשמח ללמוד דבר חדש)
    העבודה הטובה בדרך כלל נעשית כשאתה עושה אותה
    בלייזר דיזל 6.5

  9. #9
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default

    Quote Originally Posted by ERAN NO 1
    לא הבנתי את הבעיה בהילוכים מדוע לא להשאיר את המוט המקורי ולקצר אותו .כל עוד ידית ההילוכים נשארת במרכז הרכב כך לפחות אני עשיתי בחיפושית המקוצרת שלי
    בחיפושית, לא כמו בסובארו, הידית יכולה להתמקם איפה שאתה רוצה כי היא מזיזה מע' כבלים.
    בסובארו, הידית מזיזה מוטות. מה עוד, שכאשר מעבירים את המנוע כולל הגיר אחורה - נוצר מצב שהגיר (וידית הבורר לעניינו) הוא החלק הכי אחורי ברכב.
    לכן דרוש פתרון לעניין זה.
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  10. #10
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,711

    Default אם הבנתי נכון, לקחת מנוע וגיר

    של סובארו שבדר"כ נמצאים בקדמת האוטו?

    עם איזה מתלים וצלחות (לא בטוח שזה הניסוח הנכון) השתמשת?

    מיכה

  11. #11
    חבר רשום
    Join Date
    May 2004
    Location
    שדה דוד
    Posts
    26

    Default של חיפושית

    חיפושית עם ציריות עשיתי מתאם בין הציריות ובניתי תושבות לגיר ולמנוע
    (נישמע פשוט וקל...)

  12. #12
    מנהל אמנון's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    תחת צל עלי בננה
    Posts
    1,744

    Default Re: יש 2 פתרונות שאני מכיר...

    Quote Originally Posted by Rallyer
    Quote Originally Posted by shevach1
    אחד שאני עשיתי ועוד אחד קשה מאוד להסביר ככה בלי שתראה
    אבל העיקרון הוא 2 כבלים סחף דחף זאת אומרת גם מושכים וגם דוחפים
    טחד עושה את פעולת הצידוד כמו שאתה בודק ניוטרל למשל
    והשני מוציא ומכניס
    אני מכיר את העקרון וחשבתי עליו הרבה.. אתה מתכוון זוג כבלים בציר X וזוג בציר Y?
    או רק כבל אחד בכל ציר שמבצע גם בפולה של דחיפה ולא רק משיכה?
    אם כן, איך הוא מבצע את פעולת הדחיפה?

    המערכת פועלת טוב? ללא חופשים? אני אודה לך מאוד אם תצלם אותה..
    כמו שאומרים, תמונה שווה אלף מילים..
    השאלה עדיין בתוקף, אשמח אם תענה.
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  13. #13
    חבר רשום
    Join Date
    May 2004
    Location
    שדה דוד
    Posts
    26

    Default בבקשה

    בגדול זה עובד יש מה לשפר צריך לבנות את זה טוב אם עושים את זה טוב זה עובד מעולה
    חופשים אתה מבטל אתה יכול לשחק עם הכבלים גם בקיבוע עצמו וגם בחלק הנע זה עם הברגה בסוף המוט אצלי הרורס והחמישי קצת קשים אבל בכללי זה מעולה הפיתרון...
    יש עוד דרך לעשות את זה ע"י מוטות קשיחים מוטות ברזל עגול 10 מ"מ או אולי טיפה יותר
    וזה גם דורש המון מחשבה אבל למיטב ידיעתי ההילכים נכנסים יותר טוב..
    תמונות לצערי לא צילמתי לך אולי בהזגמנות אחרת פשוט מצלמה אין לי היא לא שלי..
    אז ניראה... מקווה שעניתי לך מספיק טוב

Similar Threads

  1. 2 תמונות שאני חייב לשתף אותכם
    By אלון ר. in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 13
    Last Post: 15-07-11, 14:31
  2. Replies: 25
    Last Post: 07-03-11, 11:11
  3. רכב פרויקט - הבאגי של ירון
    By garom32 in forum פרויקטים
    Replies: 43
    Last Post: 28-12-10, 15:41
  4. בושים לדיפנדר - המלצה
    By dovt in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 4
    Last Post: 10-09-10, 12:46

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •