הבעיה שהטלאים אמורים לקבל את העקמומיות המתאימה ? אתה צריך "גלגל אנגלי"
שלום לכולם,
במסגרת פרויקט שיקום סמוראי (חדש!) ריתכתי לא מעט פחים במקום הישנים, המתפוררים.
העבודה עד כה הייתה בריתוך MIG בלבד.
הבעיה היא שלא תמיד היה אפשרי ליצור התאמה מושלמת -
יש לי לא מעט פערים של 5-20 מ"מ בעומק של 1-5 מ"מ שאני צריך לסגור.
כמובן שהשאיפה היא להשתמש כמה שפחות בקאר-קיט. חשבתי למלא חלק מהחורים בפיבר+אפוקסי. האם זה פתרון טוב מספיק, או שאין מנוס מליצור טלאי פח קטנים ולרתך אותם?
הרכב עומד לעבוד קשה בשטח, לא להיות רכב תצוגה (נו.. אולי גם וגם) וחשוב לי שהוא לא יתפורר.
"הסממן הראשון המובהק למגלומניה הינו שימוש בציטטות של עצמך" (רון נחמן)
סלעים באמצע הדרך? מעניין לי ת'ביצה.
הבעיה שהטלאים אמורים לקבל את העקמומיות המתאימה ? אתה צריך "גלגל אנגלי"
5 מ"מ אני ממלא בריתוך CO2 עדין, פיקים לאט ובסבלנות. 2 ס"מ אני שם טלאי קטן. חותך את הטלאי ומחבר אליו בפיק מסמר 10 או משהו דומה על מנת שאוכל להחזיק אותו.
אחרי שיוף זה יוצא סבבה לדעתי.
אין לי נסיון עם הפיבר+אפוקסי, אם זו שיטה טובה וקלה אז לך על זה.
כל אחד מהמגיבים הבין משהו אחר, ואני מודה שאני לא הבנתי.
מה אתה רוצה?
אם תשים תמונת דוגמא זה יעזור.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
תודה על התגובות.
הגלגל האנגלי הזה לא ממש נותן מענה למה שאני חיפשתי, אבל הוא פשוט כלי מגניב לגמרי (והוביל אותי ללא מעט סרטונים מועילים ומעשירים).
קובץ מצורף 51938
מצורפת תמונה - מה שמוקף בעיגול הוא דוגמה לפער שאני מנסה לסגור.
מיכה, השיטה שהצעת בלי ספק תעבוד - אבל אני בחור סקרן, שנהנה להתנסות בטכניקות חדשות. למעט במקרים בהם הטכנולוגיה לא מתאימה ליישום.
"הסממן הראשון המובהק למגלומניה הינו שימוש בציטטות של עצמך" (רון נחמן)
סלעים באמצע הדרך? מעניין לי ת'ביצה.
מהתמונה נראה כאילו כיסית פח חדש על פח רקוב.
אם זה מה שעשית - חבל לך על הזמן, וזה יירקב מהר מאד.
אם זה לא מה שעשית, לא ברור למה ייצרת את זה עם הפרשי גבהים.
בכל מקרה, הדרך הנכונה היא לחתוך שוב, ולבנות כמו שצריך, גובה 0.
לשאלה לגבי הפיבר - אפשרי, אך רק יסתיר לך את החלודה שתתפתח.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
רון אני לא מצליח לפתוח את הקובץ , עם תוכל תעלה את התמונה ישירות ולא בתור קובץ מצורף , יש בסרגל העריכה סימן של אטב נייר ע"י לחיצה על כפתור זה אתה מעלה את התמונה ישירות .
עידו
אז פשוט לאוסיף חתיכה ולרתך .
זה הכי טוב , כל חומר אחר שהוא לא ברזל מגיב אחרת לשינוי חום/קור רתיבות/יובש וכו' ולכן מתי שהוא יתקלף לכן מומלץ על תוספת .
עם הרווח קטן אז באמת אפשרי כמו שמיכה כתב , מילוי עם ריתוך והשחזה .
עידו
אל תשכח, לעבוד לאט ובפיקים. אחרת החום, גם כשהאמפר' נמוך, יעוות לך את הכול.
שמרו על קשר