Close
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 41 to 60 of 82
  1. #41

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    בוקר טוב .......
    יוני אם זרוע מגל מחוזקת ומוט הגה מונמך זה הפתרון ,כנראה שיש בין הדעה שלך ושלי תהום .
    לאחר ששברתי 3 זרועות מגל ושתתיים מהם היו מחוזקות ,עם זרוע הגה מונמכת ,הגעתי למסקנה שמערכת ההגה לא מספיק חזקה .
    לדעתי מדובר בבעיה בטיחותית בלי קשר לגודל הצמיג .
    הבעיה מחמירה מאוד עם צמיג גדול יותר .

    גם הזרוע פיטמן שיוצאת מיתבת ההגה נשברת לעיתים קרובות ..

    כל נער בן 18בארהב קונה דיסק ורתכת co2 ומבצע את השיפורים הדרושים לא כי לא צריך ,אלה בגלל שזה זמין וזול.


    המדינה ישראל קיבע לכם את המחשבה אסור ,לא חוקי ,ובעיקר יקר .

    אם הכל היה זמין חוקי וזול לא היתה רואה הילקס אחד במדינה עם זרוע מגל ומנוע של מכסחת דשא...

    לא זוכר מי כתב דנה 44 זה פח זבל של סרן אחורי וקידמי כמעט כל מי שעושה שטח בארהב מחליף את הסרנים לדנה 60 ,יש לא מעט חברים

    בעלי רובקונים וההכרות שלי היום עם הרכבים האלה לא רחוקה מההכרות עם ההילקס ,הרתכת שלי עובדת שעות נוספות עם הרכבים האלה .

    חברי הטובים שאנו נוסעים ביחד כבר החליפו כמעט כל חלק שמסתובב ברכב לחדש ומחוזק .

    כתבתי בעבר הילקס הוא לא רכב כל כך חזק כמו שכולם חושבים הוא חזק רק בגלל מנוע שמשגר כח של מנוע של מכסחת דשא למכלולים שלו

    ברגע שתרכיב לו יחס העברה בטרנספר או מנוע חזק יותר או שניהם יחד הוא יתחיל להתפרק כמו רכבים רבים אחרים .

    יש לי חדשות לך ולדורון גם המיינשאפט [הציר של ה4.7] בטרנספר] גם הוא ניגזר ,רק בגלל שהוא 21 שיניים זה מה שמתאים לגיר

    של ההילקסים בארץ ,בארהב ממליצים להרכיב 23 שיניים מה שלא ניתן בארץ בגלל היציאה מהגיר .רק בשישה חודשים האחרונים נגזרו שלושה

    צירים כאלה שתיים מהם עבודה שלי .

    יוני עם מעלה זיק הוא בעיינך הוא מעלה קשה ,הזיי עדיף להשאר עם 31 יספיק ביותר .

    שבת שלום

  2. #42
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,107

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by טל חסיד View Post
    דורון אתה לא חייב להסכים איתי בכולם אבל בו אני יזכיר לך מאיפה כל הקיטים האלה מגיעים, של ההגה רוחבי וציריות מחוזקות וכו :אמריקה, ואוסטרליה מאיפה שיש מנועים כמו שאתה אוהב. כי הם כבר הבינו מזמן את מה שאתה מדחיק שזה לא עובד ויקר ומיותר סתם.
    טל
    הקיטים האלו מגיעים בדיוק מהמקום ממנו מגיע גם המוט דחיף מונמך, כי שם מבינים שיש יותר מאפשרות אחת להתמודד עם שינויים ברכב, כתלות בייעוד שלו.
    מעניין שבפורומים מצפון אמריקה , שם המחיר, הזמינות והחוקיות של העסק לא בעייתית, ועדיין לא הרבה הולכים על השינוי הרבה מאד רכבים עם 33 לא עוברים את הרשימה הנ"ל אלא מתאימים את הפתרון לייעוד.
    זו לא השיטה שלי, זה הנסיון שלהם..
    אגב באוסטרליה הקיט לא חוקי עד כמה שהבנתי מהם (ד"א גם תקנות ההגבהה שם מאד מגבילות ועומדות בתקן האירופאי של עד 2 אינצ'..), ובאמת ברכבים שלהם אתה כמעט ולא רואה את השינויים האלו ברכבים שהם לא רכבי תחרות- אתה מוזמן לחפש בעצמך.

    גם אתה וגם אלי מדברים על מפלצות עבירות או רכבים שמיועדים לעבירות קשה נטו, ו-33 על היילקס יכול לשמש לעוד דברים, בין אפס למאה יש טווח ביניים שבו חיה רוב האוכלוסיה.
    אם אתה פריק של עבירות קשה מאד, והולך על גלגלים של 35+, ומנועים שמפרקים את השילדה אז אתה בהחלט בדרך הנכונה עם הרשימה הנ"ל.
    אם אתה רוצה לטייל, מידי פעם לעשות קטעים קשים עם הרכב כחלק ממסלול, אז אתה ממש לא צריך את זה.

    פתוח השרשור לא אמר שהוא רוצה מפלצת עבירות, הוא שאל מה צריך בשביל 33 על היילקס, והתשובה לשאלה קשורה למה הוא רוצה להשיג, רכב עבירות כמו שאתה ואלי מדברים עליו, או "רק" להיות מסוגל לחיות עם 33 על הרכב.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  3. #43
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,107

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    טל,
    לגבי נתוני כ"ס במנוע האטמוספרי, אתה יכול לחפש ברשת נתוני יצרן- המספר הוא 83, לא 75.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #44

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    יופי של דיון.
    הכוונה היא להתקנת 33 על היילקס טיולים ולא לבנית מפלצת עבירות.
    טל ואלי מסתמכים על נסיונם. מתנגדי עמדתם, בעיקר על תובנות מפורומים בחו'ל.

    מדובר על שאלת בסיס בהנדסת רכב-עומסים והתנגדויות. אולי נזכה לראות התיחסויות של נמרוד, של איציק, של טושי ?

  5. #45

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by מידבר View Post
    יופי של דיון.
    הכוונה היא להתקנת 33 על היילקס טיולים ולא לבנית מפלצת עבירות.
    טל ואלי מסתמכים על נסיונם. מתנגדי עמדתם, בעיקר על תובנות מפורומים בחו'ל.

    מדובר על שאלת בסיס בהנדסת רכב-עומסים והתנגדויות. אולי נזכה לראות התיחסויות של נמרוד, של איציק, של טושי ?


    מהנדסי טויוטה תכננו את הרכב הזה עם צמיג 29 ויחס העברה בטרנספר 2.4 וזרוע מגל .רכבת כח טרנספר גיר 21 שיניים .
    הגדלנו צמיג בחמש מידות גדול יותר ,הפחתנו את יחס העברה ל4.7 בהכפלה .
    עם הדרישה מהמפעל היתה לצמיגים במידה הזאת ויחס העברה נמוך בטרנספר ,המפעל היה מספק את הרכב עם מכלולים יותר גדולים
    ןחזקים בהתאמה לעומס שמפעילים הצמיגים במידה הזאת .

    מנוע יותר חזק .
    גיר טרנספר גדולים יותר [רכבת כח של לפחות 23 שיניים ואןליי גדולה יותר ]
    סרנים גדולים 9.5 אינץ
    ציריות עבות יותר
    ברקסים חזקים יותר [דיסק ברקס בסרן אחורי]


    מערכת הגה חזקה יותר
    בקיצור הכל יותר גדול וחזק כמו שעשו ברכבים אחרים שלהם .........

  6. #46

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    אני רק שאלה.....אלי ממתי לגזור ולשבור כל חלק ברכב נהיה גאווה גדולה???



    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post
    בוקר טוב .......
    יוני אם זרוע מגל מחוזקת ומוט הגה מונמך זה הפתרון ,כנראה שיש בין הדעה שלך ושלי תהום .
    לאחר ששברתי 3 זרועות מגל ושתתיים מהם היו מחוזקות ,עם זרוע הגה מונמכת ,הגעתי למסקנה שמערכת ההגה לא מספיק חזקה .
    לדעתי מדובר בבעיה בטיחותית בלי קשר לגודל הצמיג .
    הבעיה מחמירה מאוד עם צמיג גדול יותר .

    גם הזרוע פיטמן שיוצאת מיתבת ההגה נשברת לעיתים קרובות ..

    כל נער בן 18בארהב קונה דיסק ורתכת co2 ומבצע את השיפורים הדרושים לא כי לא צריך ,אלה בגלל שזה זמין וזול.


    המדינה ישראל קיבע לכם את המחשבה אסור ,לא חוקי ,ובעיקר יקר .

    אם הכל היה זמין חוקי וזול לא היתה רואה הילקס אחד במדינה עם זרוע מגל ומנוע של מכסחת דשא...

    לא זוכר מי כתב דנה 44 זה פח זבל של סרן אחורי וקידמי כמעט כל מי שעושה שטח בארהב מחליף את הסרנים לדנה 60 ,יש לא מעט חברים

    בעלי רובקונים וההכרות שלי היום עם הרכבים האלה לא רחוקה מההכרות עם ההילקס ,הרתכת שלי עובדת שעות נוספות עם הרכבים האלה .

    חברי הטובים שאנו נוסעים ביחד כבר החליפו כמעט כל חלק שמסתובב ברכב לחדש ומחוזק .

    כתבתי בעבר הילקס הוא לא רכב כל כך חזק כמו שכולם חושבים הוא חזק רק בגלל מנוע שמשגר כח של מנוע של מכסחת דשא למכלולים שלו

    ברגע שתרכיב לו יחס העברה בטרנספר או מנוע חזק יותר או שניהם יחד הוא יתחיל להתפרק כמו רכבים רבים אחרים .

    יש לי חדשות לך ולדורון גם המיינשאפט [הציר של ה4.7] בטרנספר] גם הוא ניגזר ,רק בגלל שהוא 21 שיניים זה מה שמתאים לגיר

    של ההילקסים בארץ ,בארהב ממליצים להרכיב 23 שיניים מה שלא ניתן בארץ בגלל היציאה מהגיר .רק בשישה חודשים האחרונים נגזרו שלושה

    צירים כאלה שתיים מהם עבודה שלי .

    יוני עם מעלה זיק הוא בעיינך הוא מעלה קשה ,הזיי עדיף להשאר עם 31 יספיק ביותר .

    שבת שלום

  7. #47
    חבר רשום
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    פה ושם
    Posts
    2,880

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    אלי
    רק כדי לשים דברים על דיוקם
    הילקס ישן נמכר בעולם עם גלגלים במידות שונות.אחת המידות הנפוצות שראיתי(אוסטרליה, ירדן, מזרח אפריקה) היא 7.5X16 כמו בדיפנדר, שווה ערך ל "31, ובפועל כמעט "32.
    סרן "8 יודע לעמוד בהספק ומומנט גבוהים, וזאת ע"פ טויוטה. למשל פראדו חדש עם 173 כ"ס מהמפעל.
    בסרן "9.5 של טויוטה קוטר הציריה בשיני ההזחה בכניסה לדיפרנציאל הוא "1.31, זהה להילקס. (רק שלנדקרוזר גוזר ציריות והילקס לא).
    דיסק לא בהכרח עוצר טוב יותר מתוף. יש לדיסק מספר יתרונות על תוף, אבל לא בהכרח כח בלימה. ראה בלמים של משאיות.

    בכל מקרה, צריך להבין מה רוצים מהרכב.
    רכב טיולים ועבירות קלה עד בינונית יכול להתגלגל על 31 או 33 ברמת בניה דומה, פחות או יותר.
    מצד שני, מה שאתה והחבורה שלך עושים זו עבירות מאד קיצונית. אף מהנדס בשום מפעל רכב לא התכוון שרכב יסע איפה שאתם נוסעים. אולי רכב צבאי יעודי. טנק למשל...

    ותרומתי הצנועה לדיון,
    כשהרכבתי "33 על הילקס שלי, הדבר הראשון שקרה זה שאיבדתי את ההילוך החמישי.
    ללא שינוי יחסי העברה צריך הרבה הרבה יותר מנוע כדי להזיז את העגלה בצורה סבירה.

    נחמד שהדיון הזה חוזר כל כמה זמן, באמת נהיה משעמם פה קצת.

    ולסיום,
    אלי, בדוק את המחשב שלך, כנראה המקלדת שלך תקועה ב LOW,אני לא מצליח לקרא את ההודעות האחרונות שלך,האותיות קטנות מידי.

    בברכה,טושי

  8. #48

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by mtntz View Post
    אני רק שאלה.....אלי ממתי לגזור ולשבור כל חלק ברכב נהיה גאווה גדולה???
    בוקר טוב ..
    אתה רציני בשאלה או מתבדח ..
    נראה לך שכל פעם שאני יוצא לשטח המטרה היא לשבור
    השבירות הם תוצאה של צמיגים גדולים ויחסיי העברה נמוכים ,וכמובן היילקס שלא נשאר בחניה של הבית או נוסע בשביליי קקל.

    יום טוב....

  9. #49

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by tooshey View Post
    אלי
    רק כדי לשים דברים על דיוקם
    הילקס ישן נמכר בעולם עם גלגלים במידות שונות.אחת המידות הנפוצות שראיתי(אוסטרליה, ירדן, מזרח אפריקה) היא 7.5X16 כמו בדיפנדר, שווה ערך ל "31, ובפועל כמעט "32.
    סרן "8 יודע לעמוד בהספק ומומנט גבוהים, וזאת ע"פ טויוטה. למשל פראדו חדש עם 173 כ"ס מהמפעל.
    בסרן "9.5 של טויוטה קוטר הציריה בשיני ההזחה בכניסה לדיפרנציאל הוא "1.31, זהה להילקס. (רק שלנדקרוזר גוזר ציריות והילקס לא).
    דיסק לא בהכרח עוצר טוב יותר מתוף. יש לדיסק מספר יתרונות על תוף, אבל לא בהכרח כח בלימה. ראה בלמים של משאיות.

    בכל מקרה, צריך להבין מה רוצים מהרכב.
    רכב טיולים ועבירות קלה עד בינונית יכול להתגלגל על 31 או 33 ברמת בניה דומה, פחות או יותר.
    מצד שני, מה שאתה והחבורה שלך עושים זו עבירות מאד קיצונית. אף מהנדס בשום מפעל רכב לא התכוון שרכב יסע איפה שאתם נוסעים. אולי רכב צבאי יעודי. טנק למשל...

    ותרומתי הצנועה לדיון,
    כשהרכבתי "33 על הילקס שלי, הדבר הראשון שקרה זה שאיבדתי את ההילוך החמישי.
    ללא שינוי יחסי העברה צריך הרבה הרבה יותר מנוע כדי להזיז את העגלה בצורה סבירה.

    נחמד שהדיון הזה חוזר כל כמה זמן, באמת נהיה משעמם פה קצת.

    ולסיום,
    אלי, בדוק את המחשב שלך, כנראה המקלדת שלך תקועה ב LOW,אני לא מצליח לקרא את ההודעות האחרונות שלך,האותיות קטנות מידי.

    בברכה,טושי


    בוקר טוב ...

    צמיג 7x16 לא משתווה ל33x12.5x15 לא בגודל לא באחיזה ולא בעומס שהוא מפעיל
    על המכלולים ,משום מה אף אחד לא מתיחס לרוחב הצמיג שהוא פקטור של עומס ואחיזה
    ה33 זו קפיצת מדרגה אחרי ה31 ,מרגישים שונה לגמרי איפו שה31 מפרפר ופורק עומס ה33
    נאחז בעקשנות ,או שעולים או ששומעים צליל מוכר מתכתי ....

    אתה יודע בדיוק מה קרה לאלה שהרכיבו מנוע של לנדקרוזר על הילקס ,הדריפנציאל האחורי
    קרס בתדירות גבוהה,.כמו חן זה קורה לפראדו 163 כ"ס,טיפלתה בכמה כאלה........

    שכתבתי דפרנציאל 9.5 אינץ הכוונה היתה למשהוא מאמריקה עם אקס צף מלא צרייה של
    1.5 אינץ......

    דיסק ברקס בהילקס יעשה עבודה הרבה יותר טובה מהתוף המקורי ,שהוא בקושי עוצר 31
    ,נכון שבמשאיות משתמשים בתוף רק שבמשאית יש מערכת בילום ענקית שמופעלת בעזרת
    לחץ אויר ,אם המערכת הזאת היתה כל כך מוצלחת ברכבים ולא במשאיות איך זה שהיא
    נעלמה ממרבית הרכבים החדשים ............

    לשיטתך נכון שצריך להבין מה רוצים מהרכב ..
    לא נישמע הגיוני להרכיב 33 על הילקס שלא נבנתה לעמוד בהם והיעוד הוא לא לשטח קשה [עבירות] למה , ליופי פוזה ורק בעבור זה לקבל הורדות מהכביש ולהלחם בטסטים.

    33 בהילקס ללא כל השינויים הדרושים רק יקלקל אותו ,הרכב לא יסחב [ עם 31 הוא בקושי סוחב] מה גם ,שעם 31 הוא עושה עבודה לא רעה בכלל.......

    הבעיה שמסתתרת מאחורי כל השירשור הזה ולטעמי היא המוקש
    בעלי ההילקסים בארץ [לא כולם] לא מוכנים ,יכולים לא רוצים להשקיע ברכב יותר
    משתיים וחצי שח ,אני מניח שאת נושא הבזול אתה מכיר יותר טוב ממני.

    העבירות [טיולים] שאני עושה עם חברי, רק פה בארץ הקודש נחשבת לעבירות קיצונית ,מעבר
    ליים כל ילד בן 17 עושה יותר .

    ולסיום רק בשבילך הוצאתי מ low ועברתי להיי ,גם את האותיות הגדלתי מ31 ל33 אני מקווה
    שלא תישבר לי הצירייה במקלדת לאחר שעברתי ל33 .....

    בברכה אלי ...


    [אלי, נסה בבקשה לכתוב בגודל פונט רגיל. תודה, ההנהלה]

  10. #50
    חבר רשום BlackStar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    על הים
    Posts
    664

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post

    העבירות [טיולים] שאני עושה עם חברי, רק פה בארץ הקודש נחשבת לעבירות קיצונית ,מעבר
    ליים כל ילד בן 17 עושה יותר .
    אלי מעבר לים השירשור הזה מעולם לא היה נפתח

  11. #51

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by BlackStar View Post
    אלי מעבר לים השירשור הזה מעולם לא היה נפתח

    צודק שם לא היו מתוכחים עם זרוע מגל זה פטנט טוב או לא ,שם זורקים אותה לזבל ..........

  12. #52

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post


    בוקר טוב ...

    צמיג 7x16 לא משתווה ל33x12.5x15 לא בגודל לא באחיזה ולא בעומס שהוא מפעיל
    על המכלולים ,משום מה אף אחד לא מתיחס לרוחב הצמיג שהוא פקטור של עומס ואחיזה
    ה33 זו קפיצת מדרגה אחרי ה31 ,מרגישים שונה לגמרי איפו שה31 מפרפר ופורק עומס ה33
    נאחז בעקשנות ,או שעולים או ששומעים צליל מוכר מתכתי ....

    אתה יודע בדיוק מה קרה לאלה שהרכיבו מנוע של לנדקרוזר על הילקס ,הדריפנציאל האחורי
    קרס בתדירות גבוהה,.כמו חן זה קורה לפראדו 163 כ"ס,טיפלתה בכמה כאלה........

    שכתבתי דפרנציאל 9.5 אינץ הכוונה היתה למשהוא מאמריקה עם אקס צף מלא צרייה של
    1.5 אינץ......

    דיסק ברקס בהילקס יעשה עבודה הרבה יותר טובה מהתוף המקורי ,שהוא בקושי עוצר 31
    ,נכון שבמשאיות משתמשים בתוף רק שבמשאית יש מערכת בילום ענקית שמופעלת בעזרת
    לחץ אויר ,אם המערכת הזאת היתה כל כך מוצלחת ברכבים ולא במשאיות איך זה שהיא
    נעלמה ממרבית הרכבים החדשים ............

    לשיטתך נכון שצריך להבין מה רוצים מהרכב ..
    לא נישמע הגיוני להרכיב 33 על הילקס שלא נבנתה לעמוד בהם והיעוד הוא לא לשטח קשה [עבירות] למה , ליופי פוזה ורק בעבור זה לקבל הורדות מהכביש ולהלחם בטסטים.

    33 בהילקס ללא כל השינויים הדרושים רק יקלקל אותו ,הרכב לא יסחב [ עם 31 הוא בקושי סוחב] מה גם ,שעם 31 הוא עושה עבודה לא רעה בכלל.......

    הבעיה שמסתתרת מאחורי כל השירשור הזה ולטעמי היא המוקש
    בעלי ההילקסים בארץ [לא כולם] לא מוכנים ,יכולים לא רוצים להשקיע ברכב יותר
    משתיים וחצי שח ,אני מניח שאת נושא הבזול אתה מכיר יותר טוב ממני.

    העבירות [טיולים] שאני עושה עם חברי, רק פה בארץ הקודש נחשבת לעבירות קיצונית ,מעבר
    ליים כל ילד בן 17 עושה יותר .

    ולסיום רק בשבילך הוצאתי מ low ועברתי להיי ,גם את האותיות הגדלתי מ31 ל33 אני מקווה
    שלא תישבר לי הצירייה במקלדת לאחר שעברתי ל33 .....

    בברכה אלי ...


    [אלי, נסה בבקשה לכתוב בגודל פונט רגיל. תודה, ההנהלה]
    למרות שהתאמצתי לכתוב את דבריי בגודל של צמיגים 33 ההנהלה העויינת החליטה להקטין את הכתב לגודל שרק עם זכוכית מגדלת נוכל לקרוא
    כנראה שמה שכתבתי לא לרוחם ...
    הייה עדיף למחוק את התגובה בכלל , עוד מישהוא יתבע אותכם לדין על שאימץ את עיינו והפך לעיוור ............

  13. #53
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,107

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post

    צמיג 7x16 לא משתווה ל33x12.5x15 לא בגודל לא באחיזה ולא בעומס שהוא מפעיל על המכלולים ,משום מה אף אחד לא מתיחס לרוחב הצמיג שהוא פקטור של עומס ואחיזה

    אלי,
    אף אחד לא מתעלם, אתה צודק בהחלט שהרוחב מהווה בהחלט משהו להתייחס אליו אבל כשאתה מדבר על השפעות 33 אתה כולל את כל ההיבטים.
    אבל אתה מתעלם מזה שהסרן הזה מותקן ברכבי טויוטה אחרים עם צמיג בקוטר 32 ברוחב כמעט זהה למידה שכתבת, ויחד עם הספק מנוע גבוה בהרבה (כולל מנועי בנזין V8) יוצר עומס גדול יותר מאשר הפקקטה מנוע טורבו+33.

    אבל השורה התחתונה היא שאתה מסתכל על העניין דרך קשית, שרואה רק דבר אחד- את סגנון הנהיגה שלך, שרחוק מאד מאופי השימוש של רוב המשתמשים, ולא מפנים שיש גם משהו אחר.
    ואני מחזיר אותך למהות הדיון- 33 על רכב טיולים, ווזה לא טיול עבירות קשה כל הדרך אלא טיול, שיש בו מקטעים קשים נקודתית מידי פעם. וכן, יש ערך מוסף ל-33 גם ברכב טיולים.
    ואתה צודק שאתה לא מבין למה בכלל להכנס לסרט של 33 בארץ בגלל בעיית החוקיות אבל אין לזה קשר לדיון הטכני של מה צריך או לא צריך מכנית ברכב.

    הלכתי לחפש שוב ברשת, אמרתי ואללה, הוא מתעקש, אולי יש משהו- ומה שמצאתי זה כל מיני מפגרים עם היילקסים עם מנועים גדולים, צמיגי 35-37 ומערכת הגה סטנדרטית.. ולא אחד או שניים- המון., ערימות של כאלו שלא מבינים כלום.

    אבל עזוב אמריקה, לך לאוסטרליה, שם יש להם בדיוק את הרכבים שיש לנו עם המנועים החלשים (2L, 2LT, 3L), ותרבות שטח שמכניסה אותנו בכיס הקטן, שרובה טיולים ולא עבירות.
    ושם טיול זה לא סופ"ש בנגב, 2 מטר לתוך השטח בין כביש 40 לכביש הערבה אלא לצאת למדבר לשבועיים ושם זה אומר שאם הרכב שלך נתקע אתה מת. כלומר, האמינות והעמידות של הרכב מהווה פקטור עצום.
    ונחש מה,הם נוסעים עם 33 בלי הרשימת בלהות שלך.. משנים יחסי העברה בסרנים כדי שהרכב יסחוב ונוסעים לטייל.

    אתה כל הזמן מדבר על ניסיון מקומי אבל כל הזמן משתמש בדוגמאות מחו"ל, ובצדק- יש להם הרבה יותר נסיון מאיתנו עם המידות האלו, וכמו שאמרו לך, בחו"ל הדיון לא היה מתקיים כי זה לא משהו לדבר עליו בכלל.
    בהסבר הטכני של משווקי מערכת הייסטיר כתוב במפורש כי מערכת ההגה המקורית מגבילה את מהלך המתלה (מה שמאד נכון אם מנתקים מייצב ולא מתקינים מוט דחיף מונמך, ואז גם שוברים בקלות את הזרוע מגל..) ומי שרוצה להגדיל אותו משמעותית צריך להחליף להייסטיר, אין מילה על חוזק או גודל גלגל.
    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post
    הבעיה שמסתתרת מאחורי כל השירשור הזה ולטעמי היא המוקש בעלי ההילקסים בארץ [לא כולם] לא מוכנים ,יכולים לא רוצים להשקיע ברכב יותר משתיים וחצי שח .
    איך הגעת למסקנה הזו בדיוק?
    הרי מי שלא מוכן להשקיע לא יתחיל פתאום לעשות את זה גם אם כולם היו מסכימים שהפתרון היקר הוא הנכון.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  14. #54

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post
    למרות שהתאמצתי לכתוב את דבריי בגודל של צמיגים 33 ההנהלה העויינת החליטה להקטין את הכתב לגודל שרק עם זכוכית מגדלת נוכל לקרוא
    כנראה שמה שכתבתי לא לרוחם ...
    הייה עדיף למחוק את התגובה בכלל , עוד מישהוא יתבע אותכם לדין על שאימץ את עיינו והפך לעיוור ............
    אלי,
    ההנהלה לא עויינת אותך או את מה שכתבת, אלא את גודל הפונט.
    (ההנהלה)

    אני חולק גם על הרבה ממה שכתבת, אבל זה כבר סיפור אחר.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  15. #55
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by אלי טמבור View Post
    רק הלסת נפלה ,רגע עוד לא סיימתי את הרשימה.


    חשוב שתבין ההילקס רכש את השם שלו כרכב עמיד וחזק ,לא בגלל שהוא מאוד חזק אלה שזו קונספציה של מנוע חלש גלגלים קטנים ,ובגלל זה
    הוא עמיד ,ברגע שאתה שובר את המשואה הזאת מגדיל גלגל ,יחס העברה בטרנספר ,או מנוע חזק יותר הוא מתחיל להשבר...
    מערכת ההגה לא מחזיקה ,ציריות נגזרות ,שלדה נשברת .
    אם אתה לא מתכוון ללכת עד הסוף ,כל הזמן יצוצו צרות מיכונים שונים ..
    התאוריה שלך שגויה
    משנת 1979 הוכנס בהילקס כול מנוע אפשרי, כולל פורד 5 ליטר ושברולט 350, בלי כול בעיות
    הכי נפוץ, זה שברולט 4.3 V6, יושב שם יופי, שוברים? תמיד, אבל לשבור ממש לא בעיה גם עם ה22R האנמי
    מי שיודע לנהוג לא ישבור כלום כול עוד המכלולים תקינים.
    ברכב בנוי בדרכים של פעם, הכול מסיבי ואובר קיל.

    הנה אחד על 33, אין כול חלקים מחוזקים, חוץ מ5.29 בסרנים (עזוב 4.88, אם כבר אז כבר), 4.7 בטרנספר וקפיצים 4 אינץ' ופיטמן מונמך כולו מקורי שנת 84
    עבד חזק וקשה, למעט זוג קפיצים אחוריים עקומים (הבעיה נפתרה עם TRAC BAR) לא שברתי כלום לעולם
    הבחור שקנה אותו חזר שנה אחרי וקנה ממני פעמון....לקח לחמום מוח שאוהב להתחפר בבוץ שנה של התעללות לשבור את החוליה החלשה ביותר.
    קצת תמונות לנוסטלגיה.










    [


    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  16. #56

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    בוקר טוב וחג שמח

    אלה התמונות שמצאתה להעלות כעבירות שטח ,נראה יותר כמו טויטה שנוסעת בערוגת פרחים....
    עכשיו אני מבין למה לא שברתה כלום ,גם בחניה של הבית עם צמיג 42 לא תישבור ...

    לעניין עצמו הרכב שבתמונה זו לא ההילקס שאנו מכירים בארץ ,הרכב הזה קל בהרבה מההילקסים שלנו לא רק שהוא
    חד קבינה הוא גם קצר ובטוח הרבה יותר קל ,הילקס דבל קבינה עם מנוע דיזל מזווד טמבונים כננת מיגונים וכל השאר
    יגיע למשקל גדול יותר כלומר עומס גדול יותר על המכלולים בסופו של דבר שווה לשבירות ...
    ראה רכבי עבירות מינמום משקל מקסימום חוזק....

    על כל דוגמה של עמידות ואי שבירות אפשר להביא 100 דוגמאות הפוכות ...

    ו
    יכול להיות כדבריך שאלה ששוברים לא יודעים לנהוג ..

    אוליי תכתוב לנו [אלה ששוברים ולא יודעים לנהוג] את המשנה הסדורה שלך לנהיגת שטח נכונה שנבין איפו

    הטעויות שלנו...

    דורון: רק תסביר לי עם זרוע מגל זה פטנט כל כך טוב ,איך זה ש90 אחוז מבעליי ההילקסים שעושים שטח אמיתי

    נוסעים עם זרוע מגל ספר ברכב ....

    נכון אני מדבר על נסיון מקומי ויש כזה ,רק פה בפרום יש בעלי תאוריות מפה ועד הירח שכותבים בלי שיש

    להם גרם אחד של נסיון במקסימום הם נסעו בערוגת פרחים ,בלכתוב יש פה חזקים ביותר .......

    אסף: מה רע בכתב גדול לא צריך משקפיים ,מעבר לזאת לא ראיתי בשום מקום באתר שאסור לכתוב

    בכתב גדול ............
    חג שמח ושנה טובה .........

  17. #57
    חבר רשום sofanish's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    מרכז
    Posts
    220

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    אסף: מה רע בכתב גדול לא צריך משקפיים ,מעבר לזאת לא ראיתי בשום מקום באתר שאסור לכתוב

    בכתב גדול ............
    חג שמח ושנה טובה .........[/SIZE][/QUOTE]

    אלי אתה גאון - אתה צריך לרוץ לראשות הפורום :-)
    לעשות את הדבר הנכון , נכון בפעם הראשונה!
    If it makes you happy it can't be that bad !!!
    http://www.jeepolog.com/126.html

  18. #58

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    Quote Originally Posted by sofanish View Post
    אסף: מה רע בכתב גדול לא צריך משקפיים ,מעבר לזאת לא ראיתי בשום מקום באתר שאסור לכתוב

    בכתב גדול ............
    חג שמח ושנה טובה .........[/SIZE]
    אלי אתה גאון - אתה צריך לרוץ לראשות הפורום :-)[/QUOTE

    איך אני יכול לרוץ ,אני כל הזמן בlow חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח................

  19. #59

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    למרות שכל אחד מתבצר בעמדתו אני חושב שסה'כ אפשר להסכים כי:
    1.הרשימה של אלי בהתיחסותו הראשונה בשרשור זה נגעה בפרוש לאופן המיטבי שכדאי לשפר את הרכב ע'מ למנוע בעיות עתידיות.
    2.בהנחה שסגנון הנהיגה אינו קיצוני, בהחלט אפשר ללכת חצי דרך. כלומר גירסתו של ג'ו-להסתפק בעיקר בשינוי יחסי העברה בסרנים ובטרנספר ולהנמיך זרוע פיטמן.

    תקנו אותי אם אני טועה.

  20. #60

    Default תגובה: צמיגים33 בהיילקס

    3.וגם את ההמלצה של ארז להעדיף צמיג 255/85/16

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Similar Threads

  1. זריקת זנב בהיילקס 2002 4*4
    By ranyo in forum פורום טויטה Toyota
    Replies: 33
    Last Post: 21-01-10, 17:51
  2. למכירה גנטים מגנזיום צמיגים33 וחלפים לסופה
    By moshe cj 7 in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 1
    Last Post: 26-05-09, 20:09
  3. צמיגים33-12.5-15
    By sagi1000 in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 10-09-08, 16:52

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •