הקיטים האלו מגיעים בדיוק מהמקום ממנו מגיע גם המוט דחיף מונמך, כי שם מבינים שיש יותר מאפשרות אחת להתמודד עם שינויים ברכב, כתלות בייעוד שלו.
מעניין שבפורומים מצפון אמריקה , שם המחיר, הזמינות והחוקיות של העסק לא בעייתית, ועדיין לא הרבה הולכים על השינוי הרבה מאד רכבים עם 33 לא עוברים את הרשימה הנ"ל אלא מתאימים את הפתרון לייעוד.
זו לא השיטה שלי, זה הנסיון שלהם..
אגב באוסטרליה הקיט לא חוקי עד כמה שהבנתי מהם (ד"א גם תקנות ההגבהה שם מאד מגבילות ועומדות בתקן האירופאי של עד 2 אינצ'..), ובאמת ברכבים שלהם אתה כמעט ולא רואה את השינויים האלו ברכבים שהם לא רכבי תחרות- אתה מוזמן לחפש בעצמך.
גם אתה וגם אלי מדברים על מפלצות עבירות או רכבים שמיועדים לעבירות קשה נטו, ו-33 על היילקס יכול לשמש לעוד דברים, בין אפס למאה יש טווח ביניים שבו חיה רוב האוכלוסיה.
אם אתה פריק של עבירות קשה מאד, והולך על גלגלים של 35+, ומנועים שמפרקים את השילדה אז אתה בהחלט בדרך הנכונה עם הרשימה הנ"ל.
אם אתה רוצה לטייל, מידי פעם לעשות קטעים קשים עם הרכב כחלק ממסלול, אז אתה ממש לא צריך את זה.
פתוח השרשור לא אמר שהוא רוצה מפלצת עבירות, הוא שאל מה צריך בשביל 33 על היילקס, והתשובה לשאלה קשורה למה הוא רוצה להשיג, רכב עבירות כמו שאתה ואלי מדברים עליו, או "רק" להיות מסוגל לחיות עם 33 על הרכב.
שמרו על קשר