Close
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 61 to 70 of 70
  1. #61

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    Quote Originally Posted by raanan View Post
    האבסורד, שעל כביש נס הרים וצובה, התרסקו יותר אימפרזות טורבו (4X4 ) מכול רכבי ההנעה האחורית !
    חומר למחשבה ...
    (אבל זה סיפור והסבר אחר)

    רענן
    מענין אותי לדעת מאיזה מאגר נתונים אתה משחרר פה נתונים כאלו.
    כי על פי אותה אינטואציה, אני יכול לאמר לך שאלפות בכלל לא מצליחות להגיע לשם.

  2. #62

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    שלמה ,קשה לי לתאר מצב בו אני רואה בור בכביש ובכדי לברוח ממנו אני צריך לבצע פניית פרסה פתאומית באמצע הכביש ,בדיוק כמו שקשה לי לדמיין ילד שקופץ לי לנתיב ובכדי להמנע ממנו אצטרך לבצע סיבוב עם רדיוס קטן.....
    מה שאני בכל זאת יכול לדמיין זו הטיית ההגה טיפלה לכוון מסויים ולבלום/להאיץ. ואם כבר אז בבלימה אני רואה יתרון מסויים לנעילה מרכזית.
    אבל בכל זאת ,עזוב,זה כניראה ויכוח אבוד מראש עם הרבה משתנים,שכל אחד רואה את מה שמתאים לו.
    בכל מקרה לא עלינו,אני האחרון שאתה צריך לדאוג ממנו כשאתה נוסע בנתיב שמולו,בכביש חלקלק.
    borderline velocity disorder

  3. #63
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,687

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    Quote Originally Posted by motorica.net View Post
    מענין אותי לדעת מאיזה מאגר נתונים אתה משחרר פה נתונים כאלו.
    כי על פי אותה אינטואציה, אני יכול לאמר לך שאלפות בכלל לא מצליחות להגיע לשם.
    כנראה שאני נהגתי שם כשאתה עדיין לא ידעת קרוא וכתוב ...

    האימפרזות התרסקו בשנה שנתיים הראשונות של הייבוא.
    למה, כי בשנים ההם (לא יודע לגבי היום) לרכב היא אנומליה של קבלת תת היגוי חריף "בהפתעה" .
    לקח זמן לקלוט (ואימפרזות מרוסקות) שעזיבת מצערת בסיבוב/עקומה גורמת לתת ההיגוי (בניגוד לכול רכב נורמלי).
    דווקא "דריכה" בריאה על המצערת מעבירה מומנט לחלק האחורי שמיישר הרכב לפנייה.

    מה קורה היום ? אין לי מושג (התנתקתי מתחום מירוצי האספלט). אבל אם אתה מעוניין אני יכול לברר עם החברים.

    רענן

  4. #64

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    Quote Originally Posted by raanan View Post
    כנראה שאני נהגתי שם כשאתה עדיין לא ידעת קרוא וכתוב ...

    האימפרזות התרסקו בשנה שנתיים הראשונות של הייבוא.
    למה, כי בשנים ההם (לא יודע לגבי היום) לרכב היא אנומליה של קבלת תת היגוי חריף "בהפתעה" .
    לקח זמן לקלוט (ואימפרזות מרוסקות) שעזיבת מצערת בסיבוב/עקומה גורמת לתת ההיגוי (בניגוד לכול רכב נורמלי).
    דווקא "דריכה" בריאה על המצערת מעבירה מומנט לחלק האחורי שמיישר הרכב לפנייה.

    מה קורה היום ? אין לי מושג (התנתקתי מתחום מירוצי האספלט). אבל אם אתה מעוניין אני יכול לברר עם החברים.

    רענן
    לא זכור לי שאנחנו מכירים, אני לא יודע את גילך ואתה לא גילי.
    תחסוך ממני את היסטורית היבוא של סובארו והסברים על תת היגוי.

    טענת *נחרצות* ש:
    "שעל כביש נס הרים וצובה, התרסקו יותר אימפרזות טורבו (4X4 ) מכול רכבי ההנעה האחורית !
    חומר למחשבה ... "

    תן לנו את המקורות המבוססים שלך או שמא זה מבוסס על תחושת בטן ?

  5. #65
    חבר רשום raanan's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    בוואדי ...
    Posts
    6,687

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    Quote Originally Posted by motorica.net View Post
    לא זכור לי שאנחנו מכירים, אני לא יודע את גילך ואתה לא גילי.
    תחסוך ממני את היסטורית היבוא של סובארו והסברים על תת היגוי.

    טענת *נחרצות* ש:
    "שעל כביש נס הרים וצובה, התרסקו יותר אימפרזות טורבו (4X4 ) מכול רכבי ההנעה האחורית !
    חומר למחשבה ... "

    תן לנו את המקורות המבוססים שלך או שמא זה מבוסס על תחושת בטן ?
    משנת 1984 נהגתי (בשבתות) שם. 1997 ניתקתי מגע מהתחום.
    מקורות ? במו עיניי ראיתי שני חברים מתרסקים שם . ידעתי על עוד שלושה בהמשך (טווח של שנה שנה וחצי).

    רענן

  6. #66

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    בהחלט בסיס מוצק לאיסוף נתונים שמאשש את הטענה שלך.

  7. #67
    חבר רשום shlomomos1's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    יבנה
    Posts
    221

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    נראה לי שהנושא מוצה עד תום.

    סעו בבטחה (משולב / לא משולב - איך שתרצו)

    נתראה בשטח.

    שלמה

  8. #68

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    ציטוט מהאתר של חברת גיפ. ההתיחסות הינה למשטח יבש, היינו-שיש בו אחיזה גבוהה/שהצמיגים נתקלים בקושי להחליק עליו.


    Why can't you use Part-Time 4WD on dry surfaces?
    Part-time 4WD systems effectively lock the front and rear driveshafts together, forming a single driving unit that does not allow for differential action between the front and rear driveshafts. Driveline noise and binding (Crow Hop) may occur when operated excessively on dry surfaces or in turns. This binding can lead to heat buildup and early part failure.

    Why does "Crow Hop" occur?
    When a vehicle turns, each wheel rotates on a different radius to the turning circle, thus traveling at different distances and speeds. If the vehicle's front and rear axles are locked together and are turning on dry surfaces, the difference in wheel speed sometimes results in driveline binding that is released with a "bang" or vehicle "shudder" when one of the tires loses traction.

    עכשיו שכל אחד יחליט מהי רמת ההחלקה שמאפשר המשטח עליו הוא נוסע ולפי זה ישלב או ינתק.
    מאפשר החלקה-שלב, לא מאפשר-נתק. כבר אמרו את זה למעלה-גשם לא בהכרח מאפשר החלקה.

  9. #69

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    מסוכן לסוע עם הנעה אחורית בחורף
    צריך לסגל מיומנות מתאימה , זה הפתרון
    אם אין את המיומנות לנהיגה בהנעה אחורית בכביש רטוב שילוב 4X4 רק יסבך את העניינים.

    אני מסכים חלקית עם רענן : ב PART TIME הטרנספר מספק מהירות שווה לגלגלים הקדמיים והאחוריים
    ובמהירויות גבוהות (אני מאלה שמודה שהוא נוסע בכביש רטוב גם מעל 100 קמ"ש)
    זה מתכון לאיבוד השליטה בעת איבוד אחיזה.האינסטינקטים לא עובדים טוב כשמשולבים
    אנחנו מתורגלים לאיבוד אחיזה של הסרן האחורי וצריך להשאיר את זה ככה.

  10. #70
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,082

    Default תגובה: שילוב 4x4 high על כבישי אספלט בגשם

    Quote Originally Posted by shlomomos1 View Post
    תגיד איפה ומתי אתה יוצא לבדוק, כדי שלא אהיה במסלול מולך בפניה כשתה נוסע משולב ללא דיפ' מרכזי.
    אני מציע לכל הספקנים להשקיע מעט בעצמם וללכת למגרש החלקה עם הרכב.
    תרגישו באמת מה זה אומר, עד אז כל אחד לא זז מהפינה שלו.

    כולל אתה רענן,
    שתרגיש מה זה סלאלום על מגרש רטוב עם או בלי, כולל תרגול תמרון חירום מול ילד/בור במסלול הנסיעה, וכולל ירידה ועליה מהשוליים- והכל על רטוב..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Similar Threads

  1. חידת אספלט (זקן) לג'יפאים (צעירים ברוחם):
    By PW in forum פורום ידיעת הארץ
    Replies: 27
    Last Post: 28-04-10, 22:15
  2. למכירה תיק חפצים לגגון 1.00/1.30 עמיד בגשם
    By kobikono in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 1
    Last Post: 13-12-09, 11:16
  3. טרופר מחליק לא עוצר בגשם
    By AMIGO in forum פורום איסוזו Isuzu
    Replies: 30
    Last Post: 03-11-09, 15:18
  4. כבישי נוף
    By shainok in forum פורום ידיעת הארץ
    Replies: 5
    Last Post: 10-01-08, 01:32
  5. הג'יפ מחליק בגשם
    By יוסי לוי in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 18
    Last Post: 24-12-05, 18:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •