אם יש טיקים אבל גם יש חשמל בכל המערכות ומניע בדחיפה
אז כנראה שבעיה בסטרטר
יש חוט עבה (בד'כ אדום) שמגיע מה+ של המצבר ישירות לסטרטר
תראה אם הוא שלם .. אם כן, קח מנורת ביקורת (אם יש לך) ותראה אם מגיע + לסטרטר בחוט העבה הזה(תבדוק על הבורג שהחוט מתחבר אליו לא על החוט)
ותבדוק גם עם המנורה את החוט הדק שמגיע לסטרטר הוא אמור לקבל + רק שמנסים להניע
(העבה מקבל תמיד+)
אם מגיעים כל ה+++ אז הבעיה בסטרטר
(כמובן שהכל נאמר מניסיון ויכולה אולי ליהיות בעיה אחרת לגמרי)
שמרו על קשר