משאבה של נפט כזו-אדומה-שקופה, בעלות של 10 ש"ח, עושה את העבודה מעולה.
בדוק אם יש פיטמות גירוז בכל הצלבים, כנ"ל בסליפ-יוקים של גלי ההינע, כנ"ל בכל תפוחי ההיגוי.
הי,
האם יש נק' גירוז בצ'ירוקי?
אם כן היכן?
(לא ראיתי שום התייחסות לכך בספר של היינס)
שאלה נוספת,
איך ממלאים שמן בדיפרנציאלים/טרנספר? בויטרה נעזרתי בבקבוק, צינור וגרביטציה,
יש משאבה יעודית במחיר הגיוני ושווה לכל נפש? או ששיטת הבקבוק תמשיך? (זה לוקח די הרבה זמן עם הבקבוק :roll: )
תודה,
סער.
משאבה של נפט כזו-אדומה-שקופה, בעלות של 10 ש"ח, עושה את העבודה מעולה.
בדוק אם יש פיטמות גירוז בכל הצלבים, כנ"ל בסליפ-יוקים של גלי ההינע, כנ"ל בכל תפוחי ההיגוי.
תודה.
חנויות לכלי עבודה מכירות את הדבר הזה?
(משאבת נפט, אדומה שקופה....)
סער
ממליץ בחום לרכוש את המשאיבה הגדולה כ 60 ש"ח עושה את העובדה גם בהחלפת שמן גיר !
היו סמוראי נעול X2 ,היילקס נעול 2X והיה גם "הדוגמן" .
כרגע יש רכב טיולים, 4 דלתות,מרווח ,נוח וגדול גדול מאודדדדדדדדד .
יש גם נקודות גירוז על הגלגלים הקדמיים.
lead, follow.... or get out the way
עמי תודה,
למה הכוונה "גם", היכן "על הגלגלים" ?
איפה יש עוד?
לא הצלחתי לראות אף פטמה עד כה, יכול להיות שאין פטמות נוספות?
תודה,
סער.
אין הרבה פטמות גירוז בג'יפים - יש לצלבים של גלי הינע, לזכר-נקבה של גל הינע, לצלבים בסרן הקדמי, ולתפוחי ההגה. וכל אלו לא חייבים להמצא - לא יודע איך זה בצ'רוקי שלך, אבל בגרנד האחרון שיצא לי לזחול מתחתיו, בסרן הקדמי היו מיסבי CV סגורים, בדרישפטים היו קופלונגים מגומי במקום צלבים... גם הצלבים שישנם יכולים להיות ללא גירוז.
בכל מקרה, אלו הם המקומות לחפש פיות גירוז. אל תתאמץ מעבר לכך.
אם זה כמו בגרנד ואני מניח שכן.
דריישאפט קדמי פיטמה בחיבורים, צלב קדמי.
תפוחי הגה, ומעל הציריות.
תפוח במוט הפנהרד.
זהו עד כמה שזכור לי.
שמרו על קשר