idle up
לא יודע איזה רכב זה אבל זה מעלה לך את הטורים כשהרכב קר (לעיתים לא יעבוד שהרכב חם, או שהטמפ החיצונית גבוהה מספיק) יכול לשמש גם כשאתה ב low לעזיבת הדוושה בשטח טכני כך שאתה לא מקפץ על הדוושה אלא יציב יותר בגז.
מישהו יכול בבקשה להגיד לי למה משמש הכפתור הימני בתמונה המצורפת?
"גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי" (תהלים כ"ג)
"חייה את חייך כאילו אתה עומד למות מחר ולמד כל דבר כאילו תחייה לנצח" (מהטמה גנדי)
idle up
לא יודע איזה רכב זה אבל זה מעלה לך את הטורים כשהרכב קר (לעיתים לא יעבוד שהרכב חם, או שהטמפ החיצונית גבוהה מספיק) יכול לשמש גם כשאתה ב low לעזיבת הדוושה בשטח טכני כך שאתה לא מקפץ על הדוושה אלא יציב יותר בגז.
drugs will lead you nowhere....but at least it would be a scenic ride
גיפים יקחו אותך לשום מקום...אבל בדיוק לשם אתה רוצה להגיע
מיועד להפעלת ציוד מה PTO (הידראולי או מכני). ואז נדרש מרים טורים.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
זה מרים טורים אוטומטי כשקר,לא עובד כשהמנוע חם לכון לא יעבוד עם pto בטויוטה
"סחלב-פראי" תכנון וביצוע גנים ושימותו הקנאים...8-):lol:8-)
כאמור מרים טורים בסרק אוטמטי למצב מנוע קר (עם איני טועה מופיע במנועי D-4-D)
זה כפתור שבארץ קיים אכן בדגמי טיוטה דיזל שונים, אני מכיר אותו מהוואן המכוער של טיוטה (הייאס).
הכפתור עובד אך ורק שממש קר - הוא מעלה טורים, מיועד לארצות קרות במיוחד בארץ שלנו סתם מיותר.
אסף - PTO אולי אבל לא במקרה הזה :-)
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
שמרו על קשר