למה אתה חושב שזה סטרטר ?
ואם זה סטרטר, אז מה גורם לו להפסיק אחרי זמן מה ?
מה יותר פשוט מלהושיב מישהו ליד ההגה שיעביר ל-D,
ואתה תסתובב סביב הרכב, תחפש במדוייק את מקור הרעש ?
הייתה לי בעייה כאשר אני מתניע את הרכב (CJ7) מחכה שיתחמם ואז רוצה לנסוע מעביר לדרייב(רכב אוטומטי) אני שומע רעשים דומה לטחינה של משהו (קשה להסביר) אני הסקתי שכנראה הסלואניד של הסטרטר כנראה לא מפסיק את הסטרטר ולכן החלפתי את הסולאניד ובדקתי.
עדיין יש לי את הרעשים העניין הוא שהסקתי שזה הסטרטר זה כי הרעשים מפסיקים אחרי כמה זמן. השאלה היא מה זה עוד יכול להיות אולי משהו בסטרטר לא בסדר יכול להיות שהבנדיקס לא חוזר והסטרטר ממשיך לעבוד? מבקש את עזרתכם
למה אתה חושב שזה סטרטר ?
ואם זה סטרטר, אז מה גורם לו להפסיק אחרי זמן מה ?
מה יותר פשוט מלהושיב מישהו ליד ההגה שיעביר ל-D,
ואתה תסתובב סביב הרכב, תחפש במדוייק את מקור הרעש ?
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
זה מה שעשיתי ואני עדיין לא מצליח להבין מאיפה זה בא ולמה זה מפסיק אני משתגע מה זה יכול להיות ? אני הלכתי בדרך השלילה - אם זה היה איזה משהו משוחרר אז זה לא היה מפסיק.
הרעש הוא רק בדרייב ורק בעמידה עם רגל על הדוושת ברקס יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?
ניחוש פרוע, גיר :?:
מקווה שלא :!:
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
יש מכשיר כמו של הרופאים ( סטטוסקופ .....??? ) שבמקום הכיפה אשר מצמידים לגוף ישנו מוביל מתכת , לדעתי דבר גאוני לאיתור רעשים ...עד כמה שאני יודע הוא לא עולה יותר מכמה עשרות שקלים , בקיצר ....שווה .
שגיא .
זה לא יכול להיות הסטרטר! מה הקשר לסטרטר ולמצב ההילוכים בגיר?!
לדעתי, זה משהו בגיר.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
דעתי כדעתו של ערן, אם הרכב מניע ואין רעש של תחינה ורק בשילוב לD יש רעש, אין קשר בין הסטרטר לבעיה שלך, אם זה היה הסטרטר אז הייתה צריך לשמוע את התחינה מרגע ההתנעה ולא מרגע העברת הגיר לD.
לפי דעתי יש לך בעיה בגיר.
קצת מסוכן מה שאני מציע, אבל תנסה. תבקש ממשהו שישב ליד ההגה, הנדברקס משוך (בעצם זה מעצור רגל בSIX), רגל על דוושת הברקס, אתה שוכב מתחת לג'יפ (תשכב לאורך הג'יפ ולא לרוחב, כך שאם בטעות הג'יפ מתחיל לנסוע, הגלגל לא דורס אותך, שוב:מסוכן אבל אפשרי) ומבקש ממנו להעביר לD, ואז תוכל לשמוע (אולי) אם הרעש מגיע מכיוון הגיר.
יניב.
מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד
יניב, אולי כדאי להרים את הג'יפ על 4 בלוקים (מתחת ל skid paltes)? כך אין סיכוי בעולם שהג'יפ ייסע.קצת מסוכן מה שאני מציע, אבל תנסה. תבקש ממשהו שישב ליד ההגה, הנדברקס משוך (בעצם זה מעצור רגל בSIX), רגל על דוושת הברקס, אתה שוכב מתחת לג'יפ (תשכב לאורך הג'יפ ולא לרוחב, כך שאם בטעות הג'יפ מתחיל לנסוע, הגלגל לא דורס אותך, שוב:מסוכן אבל אפשרי) ומבקש ממנו להעביר לD, ואז תוכל לשמוע (אולי) אם הרעש מגיע מכיוון הגיר.
יניב.
לדעתי בטוח יותר.
אביגדור
מסכים.
יניב
מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד
הגיר שלי אוטומט שלושה הילוכים.
היום כיוונתי את הידית של ההילוכים(בהגה) בהתאם לידית שבגיר.
הרעש קצת הופחת אבל עדיין קיים.
השאלה היא מה זה אומר?
האם זה אומר שהגיר צריך שיפוץ? אולי הגלגלי שיניים כבר טחונים ובגלל זה יש להם חופש שיוצר את הרעש.
אם הוא צריך שיפוץ יש לכם מישהו להמליץ עליו לשיפוץ גירים אוטומטים (מישהו שמומחה לג'יפים עדיף)
כן, יש לי משהו טוב בשבילך, והוא משפץ הרבה גירים לג'יפים.
עוזי, סופר גיר, רח' ישראל בק ת"א. בסוף רחוב ישראל בק, אני לא זוכר מספר, אבל זה ליד גתוס 4X4.
יניב.
מוסך הייטק מוטורס, א.ת רעננה 050-3573348 www.hitech-motors.co.il מכונאות כללית, טסט, דיאגנוסטיקה, שיפורי 4X4, הגבהות, נעילות, מיגונים ועוד
שמרו על קשר