זאת התשובה?
http://www.youtube.com/watch?v=YX7vK3d3l7M
 
			
			 בורג שבור
 בורג שבור
				חברים יקרים.
היום המשכתי את עבודתי על המערכת קירור. כשהגעתי לתרמוסטט. הרכבתי את הכל בורג אחד נשבר לי בפנים בתוך הברגה
רכב סמוראי שנת 86 מנוע 1300.
איך אני מחלץ אותו משם?!?!
אני מבטיח שאני לא יהיה טיפש יותר ולא התעסק עם ברגים גמורים
תודה עידן
 
			
			 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				זאת התשובה?
http://www.youtube.com/watch?v=YX7vK3d3l7M
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				אחת מהן, יש עוד כמה השאלה היא עד כמה הוא תפוס כי לפעמים כשהבורג לא ממש תפוס אז אפשר לשחרר אותו עם קרנר ( מדגש ) או איזמל חד
ולפעמים חימום של האזור עוזר לשחרר את הבורג, אפשר גם לקדוח ולשים אום במקרים מסויימים
תן יותר פרטים ועוד תמונות מכל הצדדים מה יש למטה?
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				כמו שזה נראה אין כלום מאחורה, אתה יכול לקדוח אותו ואם אין לך שום ערכה לחילוץ ברגים אתה יכול לנסות בעזרת מפתח כוכב או אלן במידה אחת מעל המקדח שקדחת.. אם אתה מאיזור עמק יזרעאל, יש לי חולצי ברגים אתה מוזמן..
לפי התיאור שלך הבורג נשבר כשניסית לחזק אותו, אם כך לא אמור להיות תפוס ממש...
בהצלחה..
ליאור
3 ניבות והספירה עוד לא הסתיימה..
 
			
			 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				תודה על העצות חברים.
הבורג הכן נשבר כשחיזקתי את הבורג. שחכתי לרגע כמה מומנט יש לי ביד, וזה נשבר. מה שכן אני חושב שהבורג וההברגה קצת אשמים. היו חלודים. ברגע שלחסוך זמן לקח לי יותר זמן.
בכל אופן היום סיימתי את עבודתי אחרי שבוע של עיסוקים עבודה לימודים. בהתחלה ניסיתי עם חולץ אח גם הוא נשבר. נסעתי לחנות בחזרה להביא מקדח גדול יותר. קדחתי ושוב ניסיתי להוציא עם חולץ גדול יותר אח הבורג סירב לזוז. לבסוף קניתי מקדח 5 מ"מ עם מברז של סיגנט קדחתי אותו לאט הוצאתי את כל השבבים עם מגנט הברזתי את החור ושמתי ברגים חדשים. מעניין שבתושבת יש באחד החורים כן חור למטה ובשני אין...
כל העבודה התחילה על זה שהייתי צריך להחליף רדיטור, צינורות ותרמוסטט חדש.
ואינה התמונות.
אני עלה אותם בערב משום מה הוא לא נותן.
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				שמים על הבורג השבור אום ונותנים פיק עם רתכת בתוך האום, עכשיו יוצא בקלות.
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				זה לא ממש יעבוד במקרה שהבורג שקוע וזה לא ממש יעבוד עם אלקטרודה כי זה בורג קטן ( M6 נראה לי )
וחוץ מזה אני לא בטוח באיזה חומר זה יושב אם זה אלומניום יש בעיה של טמפרטורת התחה
לרתך ראש חילופי לבורג עובד מצוין אבל צריך שהיה על מה לרתך
עם CO2 זה קצת יותר קל אבל פחות מצוי
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				אתה צריך חולץ
קודחים חור קטן יותר בתוך הבורג
ולתוכו מכניסים כזה http://www.google.co.uk/imgres?q=%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%A5+%D7%91 %D7%A8%D7%92%D7%99%D7%9D&um=1&hl=en&sa=N&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=JrqLXAhkNwKTgM:&imgrefurl=http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp%3FProdId%3D711&docid=sqmIzsltJCXWLM&imgurl=http://www.tecnik.co.il/ProductsImages/Q382180.jpg&w=380&h=336&ei=imsET6fKK4bQhAffi4WgAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=211&vpy=160&dur=231&hovh=211&hovw=239&tx=189&ty=128&sig=105827262858572686344&page=1&tbnh=173&tbnw=220&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0
זה חולץ עם הברגה הפוכה ושתסובב אותו זה יפתח את הבורג
 
			
			 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				לפני שאתה מחזיר את צינורות הגומי למקומם .
לפף כל נקודת הידוק של צינור עם טפלון ( לבן של צינורות מים )
ועל הטפלון תלביש את צינור הגומי ( גם צינור חדש )
משטחי האטימה שלך לא חלקים ( יש חלודה )
הטפלון יוצר משטח אטימה איכותי וקל לפרק בעתיד
איציק
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				[QUOTE=idan-keiman;426992]בוקר טוב.
גלדיאטור הסט הזה שיש בלינק, אותו קניתי, עולה כ100 שקלים. לאחר ניסיון ראשון בחולץ הזעיר יותר, נשבר בתוך החור שקדחתי.
הקדח הוא 5 מ"מ.
אני לא מבין... אתה בא בטענות?
שקודחים בורג לחליצה כזו משתדלים שהקדח החדש יהיה כמה שיותר גדול כדי שהחולץ יהיה יותר חזק
הסתדר בסוף?
 
			
			 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				הקדח הראשון שעשיתי היה 2 מ"מ לא היה לאיפה עוד להתקדם. אני אשאל את זה ככה.
כמה בשר כדי להשאיר לבורג לפני שאני יהרוס את ההברגה והבורג יצא שלם החוצה?
כן לבסוף קדחתי את הכל מברז וכל הבלאגן
 תגובה: בורג שבור
 תגובה: בורג שבור
				אם הבורג לא תקוע חזק מחלודה
אפילו אם תשאיר מ"מ אחד זה יספיק
אחרי הכל אתה מסובב את הבורג החולץ ממלא מקום של מה שקדחת
שמרו על קשר