מצתי החימום מחוברים כולם במקביל , ע"י חוט חשמל ,
אתה צריך לפרק את החוט הזה , (מחובר ע"י אומים קטנים לכל מצת)
ולבדוק התנגדות מול הגוף של המנוע בניפרד לכל מצת ,
ההתנגדות למיטב זיכרוני משהו כמו 1.8 אום - בדיקה בעזרת מנורה לא תמיד טובה , למשלאחד מהמצתי אצלי היה באחד הבדיקות 200 אום,
במצב הזה הוא מדליק מנורת ביקורת , אבל הוא דורש החלפה.
בזמן הפירוק של האומים הקטנים - ממש בזהירות , יש נטייה למצתים להשבר ואז האום מסתובב על ריק , והמצת הלך.
את המצתים צריך לפרק מגוף המנוע , רק אם צריך להחליף אותם,
אבל תצטייד מראש בכמה ספייר , כדי שלא תתקע אם ישברו לך בתהליך.
שמרו על קשר