אייל אתה גאון. אני חושב שעלית על זה.
תקצר את המגעים על הסוויץ'. מניע? יופי. הבעיה בסוויץ'. תעקוף אותו (אני יודע שלא תקנה חדש)
לא מניע? הבעיה בכבלים או בחיבור שלהם על הסוויצ'.
(הכל מתוך הנחה שבטרקטורים ישנים אין ממסר התנעה)
אסף.
הרומני היקר חגג לא מזמן 30 שנה ויש בעיית בריאות קטנה.
העובדות: המצבר חדש (120 אפשר/שעה מבית שנפ), הסטרטר משופץ חלקית, הבנדיקס הוחלף במשומש.
הבעייה: בניסיון התנעה מהסוויץ' הבחור לא מניע. קיצור המגעים עם מברג והוא מניע כמו גדול.
מה הבעיות שלו? האם הסוויץ' עשוי להיות הבעיה? כבלים אולי?
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
אייל אתה גאון. אני חושב שעלית על זה.
תקצר את המגעים על הסוויץ'. מניע? יופי. הבעיה בסוויץ'. תעקוף אותו (אני יודע שלא תקנה חדש)
לא מניע? הבעיה בכבלים או בחיבור שלהם על הסוויצ'.
(הכל מתוך הנחה שבטרקטורים ישנים אין ממסר התנעה)
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני חושב שענית לעצמך בשאלה
"הבנדיקס הוחלף במושמש"
בדקתה שהוא בסדר לפני שהוא הוחלף?
כניראה ששם שורש הבעיה
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
יודע מה - קבל רעיון עוקף סוויצ' -
נתק את החוט מהסטרטר וחבר אותו ל+ של נורת ביקורת (את ה - כמובל לגוף) מדליק את הנורה? יופי . זה אומר שהחוט או הסוויצ' פשוט לא מעביר מספיק זרם בשביל לסובב את הסטרטר.
חבר ממסר התנעה (יענו סולנואיד) בין החוט הזה לסטרטר ואתה מסודר, כנראה.
אם גם את הנורה הוא לא הדליק - לא תהיה לך ברירה אלא לפרק את הסוויצ' או לשים חדש במקום אחר יותר נגיש.
האפשרות השלישית היא מראש לשים סוויצ' חדש (או רק לחצן התנעה לזרם גבוה) במקום נגיש ובא לציון גואל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
איל נו באמת!
מה אתה מטריד את הפורום היקר עם שאלות לא רלוונטיות.
הרי לכולנו ברור מה יהיה הפתרון.
מפתח שיושב מתחת לכיסא נהג, ומקצר כשצריך (-:
טרקטור רומני בן 30 ??? עשיתם ייבוא אישי ? האחרונים הובאו בתחילת שנות השבעים ??
http://www.tractor.org.il/tractors/s...ctor.asp?id=61
אם אתה לא מסתדר , , תתקשר אולי נעזור לך , למען שכנות טובה.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
את הכחולים לא הכרתי , בסוף שנות השבעים לעברתי ל "ירוקים והצהובים התעשייתיים" באופן מלא.
אין מכסות הגירה למדינות ערב כמו שאין פקקים בדרך לירוחם!
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
כאשר אתה מקצר עם מברג על הבנדיקס בסטרטר אתה בעצם מבטל את פעולתו ומכניס מתח ישיר לסטרטר
תפקיד הבניקס הוא בעזרת מתח פיקוד נמוך להפעיל סוויץ בעל אמפר גבוה (כבל ישיר מהמצבר)
המברג משמש כגשר חשמלי
הבנדיקס הוא בעצם הגג"ש שקופץ ומזיז את הגלגל תנופה
הצצסר תפקידו למתג מתח גבוהה ע"י פיקוד מתח נמוך
discovery TD5 + שבי וואן 5700 V8
רומני כחול? זה הורס את הבדיחה שהם אדומים מרוב בירה.
חוץ מזה חסר לך ירידות במושב? פשוט אל תדומם במישור והכל בסדר.
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
כאשר אתה מניע צריך ללחוץ על הקלאץ או אחת הידיות ב ניוטרל?
במקום לפרק את הסוויץ חבר לחצן.
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
למרות שהוא עדין לא בגיל גיוס
אני מבטיח לך להעביר אותו את חוק טל החקלאי בעדכון מקוצר
ולגייס אותו כאחד הצעירים
לשכת הגיוס לברזל חלוד
http://www.tractor.org.il/index.asp
איציק
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
לפי איך שזה נישמע יש לך בעיה בסולונואיד של הסטרטר.אין מצב שהוא מקבל זרם התנעה ישירות מהסוויץ'.
איתי.
וויליס CJ-3A שנת 1953.
לנד רובר SERIES ||A 109 שנת ייצור 1966.בנתיים מסתובב הרבה בדרום..
אוסף טרקטורים ישנים משוקמים למצב אפס שעות.
שמרו על קשר