Close
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10
  1. #1

    ברירת מחדל ציריה ניגזרת ברנג

    מה הסיבה ומה הפיתרון?
    רנגרובר מודל 95 מנועה 4.0 ליטר ללא טרקשן קונטרול נעילותa.r.b קדימה ואחורה
    ציריה שמאלית קידמית ניגזרת במצב של טיפוס עליה כבר פעם חמישית אשמח לישמועה מה לעשות ועל פיתרון תודה רבה יוסי. נב הציריות מחוזקות.

  2. #2

    ברירת מחדל

    איזה ציריות? איפה הכשל? בציריה עצמה? בפעמון?

  3. #3
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    הסרן הקדמי שלך אינו דומה לזה של שאר הלנדרוברים, הוא כן דומה לזה שיש בדיסקברי TD5.
    עם איזה גודל צמיג אתה?
    מעבר לזה, עם נגזרה לך ציריה(כפול 5) כשאתה עם 2 נעילות זה אומר נוהג אגרסיבי מידי(כן,כן אני יודע...אתה נוהג כמו סבתא ,בשיא העדינות....)
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  4. #4

    ברירת מחדל

    ארז צודק. קשה לי לחשוב על איזושהי בעייה מיוחדת שעלולה לגרום לכשל חוזר של ציריה. ציריה נשברת ממאמץ גדול מדי, ואם זה קורה כבר 5 פעמים - אז אתה נוהג בצורה לא נכונה, או שאתה מצפה מהרכב להרבה מעבר ליכולות שלו.

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    485

    ברירת מחדל

    האם אתה מקפיד לנעול דיפרנציאל מרכזי בכל ירידה לשטח ובייחוד בהפעלת נעילות ?
    ה-רדר :?:
    ה-רדר
    סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.

  6. #6
    חבר רשום Alon's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    כוכב יאיר
    הודעות
    804

    ברירת מחדל

    גיא
    תוכל לפרט יותר למה תה שואל את השאלה?
    אלון

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2003
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    485

    ברירת מחדל

    פשוט מאוד, במצב של שתי נעילות ודיפרנציאל מרכזי פתוח כח הרכב ישאף תמיד להגיע לגלגל בעל הכי פחות אחיזה (בעליה גלגלים קדמיים שכן האחורי נעול והדפ' המרכזי פתוח) כלומר הסרן הקדמי מקבל עד 100% כח. בלנד רובר הציריה השמאלית יותר ארוכה מהימנית ולכן בהנחה שהדפ' הקדמי נעול מהווה פיוז יותר חלש. תוסיף סיבוב של ההגה בעליה עם דפר' קדמי נעול ו.... הלכה עוד ציריה. :lol:
    ה-רדר
    סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.

  8. #8

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי gradar
    פשוט מאוד, במצב של שתי נעילות ודיפרנציאל מרכזי פתוח כח הרכב ישאף תמיד להגיע לגלגל בעל הכי פחות אחיזה ::
    לא נכון. הכוח שיופעל על הציריה הוא פונקציה של ההתנגדות לגלגל. "הכי פחות אחיזה" שקול ל"הכי פחות כח"

    ציטוט נכתב במקור על ידי gradar
    בלנד רובר הציריה השמאלית יותר ארוכה מהימנית ולכן בהנחה שהדפ' הקדמי נעול מהווה פיוז יותר חלש. ::
    לא נכון. ככל שהציריה ארוכה יותר, כך עמידותה בפני פיתול גדלה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי gradar
    תוסיף סיבוב של ההגה בעליה עם דפר' קדמי נעול ו.... הלכה עוד ציריה. ::
    לא נכון בהכרח. לסיבוב ההגה יש השפעה רק על הפעמון עצמו ולא על הציריה.לכן שאלתי היכן היה הכשל.

  9. #9

    ברירת מחדל

    ואם כבר, אז:
    ציטוט נכתב במקור על ידי gradar
    האם אתה מקפיד לנעול דיפרנציאל מרכזי בכל ירידה לשטח ובייחוד בהפעלת נעילות ?
    :
    ממש לא רלוונטי לעניין. כאשר הדיפ' המרכזי פתוח והרכב נמצא בעליה, הסרן הקדמי לא "יבחין" בהתנגדות משמעותית; ממילא, לא יועבר אליו כח ולכן נעילת הדיפ' המרכזי אינה רלוונטית מבחינה זו. לנעילת הדיפ' המרכזי יש חשיבות, אם בכלל, רק לענין נזק לדיפ' המרכזי שאינו בנוי (?) להתמודד עם הפרשי מהירויות/כוחות משמעותיים.

    מה שכן, אם הגלגלים על הסרן מסתובבים מהר (כי הדיפ' המרכזי נעול וכי הרכב מצוי בעליה ולכן אין התנגדות משמעותית לתנועה שלהם) , עשוי להיווצר בנסיבות מסויימות IMPACT שהציריות לא יעמדו בו.

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    עמי
    אתה טועה ומטעה
    לנעילת הדיפ המרכזי יש חשיבות גדולה שכן כל כח המנוע יעבור אך ורק לסרן הקדמי בעלייה ובנוסף לכל הצרות מהירות הציר הקדמי עוד "תוגבר" ביחס גלגלי השיניים שבדיפ המרכזי מה שייצור הפרש מהירויות גדול מדי עבור כל המערכת וברגע הראשון של אחיזה כלשהי באחד הגלגלים הקדמיים וכל הכח עובר אליו ו..... א טראח סוזאן בפוזה מגרה = הלכה הציריה

נושאים דומים

  1. תגובות: 0
    עדכון אחרון: 23-08-09, 11:50
  2. מחפש: ציריה של דנה 44 קידמי, ציריה ארוכה.
    על ידי eliv1 בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 06-11-07, 23:35
  3. ציריה גרנד שירוקי
    על ידי רימון מצפון בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-04-07, 01:28
  4. למכירה -משאבת דלק +מצוף ,ציריה דנה 60 ציריה דנה 30 מחוזקת
    על ידי karlos בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 28-04-04, 10:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •