איזה ציריות? איפה הכשל? בציריה עצמה? בפעמון?
מה הסיבה ומה הפיתרון?
רנגרובר מודל 95 מנועה 4.0 ליטר ללא טרקשן קונטרול נעילותa.r.b קדימה ואחורה
ציריה שמאלית קידמית ניגזרת במצב של טיפוס עליה כבר פעם חמישית אשמח לישמועה מה לעשות ועל פיתרון תודה רבה יוסי. נב הציריות מחוזקות.
הסרן הקדמי שלך אינו דומה לזה של שאר הלנדרוברים, הוא כן דומה לזה שיש בדיסקברי TD5.
עם איזה גודל צמיג אתה?
מעבר לזה, עם נגזרה לך ציריה(כפול 5) כשאתה עם 2 נעילות זה אומר נוהג אגרסיבי מידי(כן,כן אני יודע...אתה נוהג כמו סבתא ,בשיא העדינות....)
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
ארז צודק. קשה לי לחשוב על איזושהי בעייה מיוחדת שעלולה לגרום לכשל חוזר של ציריה. ציריה נשברת ממאמץ גדול מדי, ואם זה קורה כבר 5 פעמים - אז אתה נוהג בצורה לא נכונה, או שאתה מצפה מהרכב להרבה מעבר ליכולות שלו.
האם אתה מקפיד לנעול דיפרנציאל מרכזי בכל ירידה לשטח ובייחוד בהפעלת נעילות ?
ה-רדר :?:
ה-רדר
סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.
גיא
תוכל לפרט יותר למה תה שואל את השאלה?
אלון
פשוט מאוד, במצב של שתי נעילות ודיפרנציאל מרכזי פתוח כח הרכב ישאף תמיד להגיע לגלגל בעל הכי פחות אחיזה (בעליה גלגלים קדמיים שכן האחורי נעול והדפ' המרכזי פתוח) כלומר הסרן הקדמי מקבל עד 100% כח. בלנד רובר הציריה השמאלית יותר ארוכה מהימנית ולכן בהנחה שהדפ' הקדמי נעול מהווה פיוז יותר חלש. תוסיף סיבוב של ההגה בעליה עם דפר' קדמי נעול ו.... הלכה עוד ציריה. :lol:
ה-רדר
סוכן ביטוח לכל סוגי הביטוח והפתרונות הפיננסים.
לא נכון. הכוח שיופעל על הציריה הוא פונקציה של ההתנגדות לגלגל. "הכי פחות אחיזה" שקול ל"הכי פחות כח"נכתב במקור על ידי gradar
לא נכון. ככל שהציריה ארוכה יותר, כך עמידותה בפני פיתול גדלה.נכתב במקור על ידי gradar
לא נכון בהכרח. לסיבוב ההגה יש השפעה רק על הפעמון עצמו ולא על הציריה.לכן שאלתי היכן היה הכשל.נכתב במקור על ידי gradar
ואם כבר, אז:
ממש לא רלוונטי לעניין. כאשר הדיפ' המרכזי פתוח והרכב נמצא בעליה, הסרן הקדמי לא "יבחין" בהתנגדות משמעותית; ממילא, לא יועבר אליו כח ולכן נעילת הדיפ' המרכזי אינה רלוונטית מבחינה זו. לנעילת הדיפ' המרכזי יש חשיבות, אם בכלל, רק לענין נזק לדיפ' המרכזי שאינו בנוי (?) להתמודד עם הפרשי מהירויות/כוחות משמעותיים.נכתב במקור על ידי gradar
מה שכן, אם הגלגלים על הסרן מסתובבים מהר (כי הדיפ' המרכזי נעול וכי הרכב מצוי בעליה ולכן אין התנגדות משמעותית לתנועה שלהם) , עשוי להיווצר בנסיבות מסויימות IMPACT שהציריות לא יעמדו בו.
עמי
אתה טועה ומטעה
לנעילת הדיפ המרכזי יש חשיבות גדולה שכן כל כח המנוע יעבור אך ורק לסרן הקדמי בעלייה ובנוסף לכל הצרות מהירות הציר הקדמי עוד "תוגבר" ביחס גלגלי השיניים שבדיפ המרכזי מה שייצור הפרש מהירויות גדול מדי עבור כל המערכת וברגע הראשון של אחיזה כלשהי באחד הגלגלים הקדמיים וכל הכח עובר אליו ו..... א טראח סוזאן בפוזה מגרה = הלכה הציריה
שמרו על קשר