Close
עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון 1234567 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 127
  1. #61
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,065

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    ציטוט נכתב במקור על ידי דרור ברלי צפיה בהודעה
    לא גרמנים - אלא אמריקאים: אני זוכר שלפני שנתיים-שלוש דיברו ברדיו על איזה ספר הדרכה למטיילים בישראל שיצא בארה"ב, שמזהיר את התיירים האמריקאים בישראל מפני תאונות דרכים כי הנהיגה בישראל פרועה ומהגרועות בעולם. תיאור מדויק להפליא.
    לונלי-פלאנט לפני 7-8 שנים, באותה המהדורה שנכתב בה שהדבר הכי טוב בבאר-שבע זה לראות את העיר מתרחקת בחלון האחורי ביציאה הדרך לאילת..
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  2. #62
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    ציטוט נכתב במקור על ידי ד ו ר ו ן צפיה בהודעה
    באותה המהדורה שנכתב בה שהדבר הכי טוב בבאר-שבע זה לראות את העיר מתרחקת בחלון האחורי ביציאה הדרך לאילת..
    או בדרך לטיול במדבר.
    יש בזה משהו גם היום, לא?.....
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  3. #63
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,065

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    גם זה לא.. סידרו עוקף באר-שבע.

    (:
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  4. #64
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    מעלה עוד פעם להוציא רגרסיות,,,,
    כמובן ששום דבר לא השתנה אלא החמיר

    ב-6 צפון אחרי מנהרת תל חדיד פתחו נתיב רביעי - וכמובן,,,, כל הנהגים החר,,,, עם נטייה שמאלה, תופשים את הנתיב השמאלי וננעלים על 100 קמ"ש

    תרבות נהיגה ברוטאלית של נהגים חר,,,שלא משנה מה יהיה הם "רכשו" את הבעלות על הכביש ולא משנה כמה תבהיר להם שאתה מאחור ומהיר יותר מהם - לא יעזור,,,,ממש דבק.
    חיים דבש

  5. #65

    ברירת מחדל תרבות נהיגה בכביש 6

    יורם, מאז שעברתי לצפון כביש שש הרבה יותר נחמד...
    בצפון כל הנהגים נורא מנומסים ושומרים על הימין ותמיד מאותתים ונותנים לעקוף....

  6. #66
    חבר רשום shachar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    הודעות
    5,484

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    בועז, באילו תוספי תזונה אתה משתמש...

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk
    110TD5
    Festina lente

  7. #67

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    עזוב, אם הוא היה נוסע עם כל החברה מוואדי ערה אז הוא היה בוכה פעם בשבוע.
    אבל לא נותנים להתבטא פה

  8. #68
    חבר רשום מוטי ג.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    רגבים
    הודעות
    6,830

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    ליורם-
    כבר מזמן הנתיב המהיר בכביש 6 הוא הימני!

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  9. #69
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    אני קבוע על הימין
    אבל גם כאן לפעמים "משחקים טטריס" על הכביש בלית ברירה (משאיות מובילים ומשאיות שעוקפות משאיות) ,, ואז אתה נתקע אחרי נהגת שלא משתינה עליך ותקועה בנתיב כאילו אין מחר
    חיים דבש

  10. #70
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    אז תתעצבן.
    בוא'נה, הכי טוב להתעצבן.
    עד שהורידים יוצאים במצח. עד שהשיניים חורקות והאצבעות מתפוקקות.
    או שאולי תדפוק באגרופים על ההגה. ממש חזק. עד שכרית האוויר תתפוצץ.

    תסביר לי מה זה עוזר לך שאתה מתעצבן? האם זה גורם להם לנהוג מהר יותר? לזוז ימינה מהנתיב האמצעי והשמאלי? האם זה מחנך את הערב רב של נשים/קשישים/נהגי ליסינג/נהגי שבת/מוניות/משפחתומטיות/משאיות/כל מי שהוא לא אתה וגורם להם לנהוג נכון יותר?....

    ממש לא. אז תרגיע וזהו. זה מה שיש. אלה נהגי ישראל.
    שים מוסיקה טובה שאתה אוהב/תעשן סיגריה/שתה קפה/תחשוב על כל מיני דברים וזהו.
    אין מה לעשות, הרוב המוחץ של הישראלים נוהג רע ומסוכן ברמה בלתי נתפסת. ויודע מה? מבחינתי גם זה בסדר - כי בגלל שהם כל כך מוכשרים הם גם מתמעטים - חוקי הפיזיקה לא סלחנים למטומטמים הללו ומדללים אותם בהתמדה, בקצב של 350-400 בשנה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  11. #71

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    לא רוצה להפריע שוב פעם עם עובדות... אבל סטטיסטית, מצב תאונות הדרכים בישראל לא רע. אמנם כל מוות הוא מיותר, אבל הסטטיסטיקה שמה אותנו במקום סביר לגמרי בליגה של מדינות ארופה המסודרות.

    אז אם הנהגים גרועים כל כך כמו שדרור מתאר, כנראה שהתשתיות מצוינות... או שגם התשתיות וגם רמת הנהיגה בפועל סבירות לגמרי, ואנחנו סתם מגזימים בתלונות.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  12. #72
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,065

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    דרור,
    כמה מתוך ה-350-400 האלו, הם מי שנכנסו בו/דרסו אותו?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #73
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    אפשר להצביע על כל מיני מחדלים נקודתיים, על פיגור בלתי נתפס בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית ולמערכות להסעת המונים. אבל בכל מה שקשור לכבישים? התשתיות כאן אדירות.
    במיוחד כל מה שנעשה בשנים האחרונות, זה לא פחות ממהפך. כבישים כמו 6, 9, 7, 431, 471, 531 וכו' הם ברמה בינלאומית.
    "כבישים אדומים"?.... כמה כאלה נשארו?

    אם יש שר אחד, רק אחד - שבאמת עובד, הרי שזה ישראל כץ. אפשר לאהוב אותו או לא, אבל עם עובדות קשה להתווכח.

    גם כלי הרכב הולכים והופכים טובים יותר. בעיקר בטוחים יותר.


    ובכל זאת יש יותר תאונות ויותר נפגעים.
    למה? זה לא רק בגל לשיש יותר מכוניות. תסתכלו איך אנשים נוהגים.

    ואני עדיין בדעה שזה משהו שגדול עלינו ושאין טעם להתעצבן. סעו רגוע וזהו. אז ייקח עוד דקה-שתיים-חמש דקות. קחו רגיעון. תשתמשו בוייז. צאו חמש דקות קודם.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  14. #74

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    דרור,
    אני מסכים איתך בנוגע לאיכות הכבישים והרכבים.
    אבל מה שאתה אומר שיש יותר הרוגים "לא רק בגלל שיש יותר מכוניות", זה לא מסתדר עם נתונים סטטיסטיים.
    כמו כן, אין יותר הרוגים בתאונת דרכים משנים עברו, המגמה היא מגמת ירידה, למרות שכמות הרכבים עולה.
    מצורפים כמה דפים מ"ספר מגמות" של משרד התחבורה, מעודכן ל2014. (לא מצאתי חדש יותר)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	175 
Size:	265.3 קילובייט 
ID:	108747   Click image for larger version. 

Name:	2.jpg‏ 
Views:	169 
Size:	229.5 קילובייט 
ID:	108748   Click image for larger version. 

Name:	3.jpg‏ 
Views:	217 
Size:	230.5 קילובייט 
ID:	108749  

  15. #75

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    עזוב אריאל, אל תפריע עם עובדות...

    את אותם מספרים עם השוואה למדינות אחרות ניתן למצוא בקלות בוויקיפדיה, אבל לא נעים להפריע לפולנים לסבול ולהתלונן. מה נשאר להם בחיים חוץ מזה?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  16. #76

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    אגב, לחובבי הסטטיסטיקות, יש פה הספר המלא...
    http://www.rsa.gov.il/chadartikshore...%AA%202014.pdf

    אומנם רשמתי עובדות נמרוד, אבל את העובדות האלה גוף ציבורי שחרר, והרי ידוע שהגופים הציבוריים הם בעלי אינטרסים, מושחתים ורקובים מהיסוד לכן אלו לא באמת עובדות
    תמשיכו

  17. #77
    חבר רשום יונתןמצפה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2006
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    5,142

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    דרור, על החריצות הזו של השר אנחנו עוד נבכה הרבה דורות קדימה.
    המדיניות הזו מצעידה את ישראל בביטחה לקטסטרופה תחבורתית ופיצוץ אוכלוסין של מכוניות לנפש.
    תחבורה ציבורית יעילה ומערכתית? הצחקתם אותי. אם וכאשר תהיה כזו היא לא תוכל לנוע עקב עומס של מכוניות פרטיות.
    רכבות? בטח. להובלת מטענים אולי...

    אבל הי, מכוניות פרטיות זה אחד הדברים הכי רווחיים למדינה. למה שירצו שיהיו פחות?

    ולגבי איכות התשתיות... כן. למראית העין. צריך לעשות פעם בדיקה כל כמה זמן בממוצע משפצים כביש ראשי בארץ. ואני לא מדבר על הוספת נתיב.
    איכות בנייה ככ גרועה שלפעמים כביש שנמצא בשיפוץ/הרחבה משופץ עוד פעם תוכ העבודה כי הבנייה לא החזיקה עד סוף הפרוייקט.
    כביש 6? אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שנסעתי קטע בכביש הזה מבלי שהוא היה בשיפוצים/הרחבות. ובואו לא נדבר על הבטיחות לנהגים באותן קטעי דרך שנמצאים בעבודה.
    נתיבים שנגמרים ללא התראה, מדרגות שמפרקות לך את הרכב אפילו עם אתה עם ג'יפ, סימונם מוטעים/לא ברורים שממש מכניסים אותך למלכודת, מכווני תנועה שעושים שטויות, עובדים שמשחקים רולטה רוסית מול מכוניות עוברות.
    דרור, ממך לא ציפיתי לגישה הזו...

    לגבי נהגים אחרים בכביש? מסכים. אבל כמעט כל מה שנכתב כאן מחייב את מי שכתב להסתכל במראה ולחשוב מה תרומתו לתרבות הנהיגה בארץ.

    פעם הייתי עם פתיל מאוד קצר בכביש. רציתי לחנך את כל העולם.
    אישה אחת פעם נכנסה לי לנתיב וכמעט גרמה לתאונה חמורה. זה הרתיח אותי ורציתי לחנך אותה, אז עקבתי אחריה ברחבי העיר עד שהיא נעצרה באיזה רחוב צדדי ושטפתי אותה על ההתנהגות הזו.
    לימים, הסתבר שזו היתה חברה של אמא שלי (שלא זיהיתי), שעשתה טעות לא בכוונה. את רגעי הפחד שהיא חוותה באותן דקות שעקבתי אחריה היא לא שוכחת לי....
    אני הפסקתי עם הגישה הזו. מקסימום מעיר בנימוס. בדכ זה גם יותר אפקטיבי...
    קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...

  18. #78

    Cool תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    ציטוט נכתב במקור על ידי יונתןמצפה צפיה בהודעה
    נהדר. מעולה.
    מתאים בול לכותרת הדיון...
    בדיוקקקקקקקקקק... הפוסל במומו פוסל.....רק פה באתר חומר משובחחחחחח נכון?
    צדקת יוני
    איך קל מלדבר מהאופוזיציה אה?. לא חייבים להוכיח כלום. ביחוד שאין מכס על דיבורים.

    חג שמח עם ישראל אני מת עליכם כפי שאתם....נו יש לי ברירה
    היה טוב.....עכשיו טוב מאוד

  19. #79
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    ציטוט נכתב במקור על ידי ariel-ro צפיה בהודעה
    דרור,
    אני מסכים איתך בנוגע לאיכות הכבישים והרכבים.
    אבל מה שאתה אומר שיש יותר הרוגים "לא רק בגלל שיש יותר מכוניות", זה לא מסתדר עם נתונים סטטיסטיים.
    כמו כן, אין יותר הרוגים בתאונת דרכים משנים עברו, המגמה היא מגמת ירידה, למרות שכמות הרכבים עולה.
    מצורפים כמה דפים מ"ספר מגמות" של משרד התחבורה, מעודכן ל2014. (לא מצאתי חדש יותר)

    מעניין, כי יש נתונים אחרים.

    מ-2014 ל-2015:
    עליה של 12% בהרוגים
    עליה של 10% במספר התאונות הקטלניות
    עליה של 35% במספר ההרוגים היהודים (מה משנה בדיוק דתו של הבר-מינן?... באמת קטונתי. אבל יש נתון)
    ירידה של 10% בהרוגים הערבים (כנ"ל. אבל זה מעניין - כי תרבות הנהיגה במגזר ידועה כפרועה במיוחד)
    עליה של 18% בהרוגים בכבישים בינעירוניים (נתון שנוגע לנושא השירשור)
    ירידה של 9% בהרוגים הולכי רגל
    עליה של של 50% (!) בהרוגים רוכבי אופניים
    עלייה של 51% (!!!) בהרוגים רוכבי אופנועים.

    ויקיפדיה טוענת לירידה מתמדת במספרי ההרוגים. הנה ציטוט מעניין: "ב-2012 נהרגו בישראל 287 איש בתאונות דרכים, המהווים ירידה של 25% לעומת 2011. כמו כן בארבע השנים האחרונות חלה ירידה של 20% במספר ההרוגים לעומת ארבע השנים שקדמו להן" (מתוך ויקיפדיה).

    אין שם נתון של 2013 והתעצלתי לחפש אותו. לעומת זאת את הנתון של 2014 יש לי תחת היד - 319 הרוגים. חישוב מהיר מראה עלייה "קלילה" וזניחה" של 11% בין 2012 ל-2014. ב-2015 כבר יש קפיצה של 12% ל-359, וזאת כאמור, תוך שנה אחת. השוואה בין 2015 ל-2012 מעלה עלייה של 25% בהרוגים.
    ומה עם 2016?.... עדיין רק במחציתה, אבל הנומרטור רץ, אוהו איך רץ.


    ונכון שכמות כלי הרכב עולה כל הזמן. אני לא מתעלם מזה.
    אבל גם רמת הבטיחות שלכלי הרכב החדשים כיום כמעט בלתי נתפסת, לעומת מכוניות בנות 10, שלא לדבר על בנות 20. על מכוניות מלפני 30-40 שנה אני כבר לא מדבר...
    גם לא על איכות הכבישים ומספר הקילומטרים שנסללו.

    עובדה שב-1970 היו הרבה פחות מכוניות והרבה פחות כבישים. ובכל זאת נהרגו 700 איש בשנה. כי אז כל טנדר סוסיתא שהתהפך יכל לקחת איתו 8 הרוגים בערך - שניים בקבינה שלא חגרו חגורות (כי לא היו חגורות) ועוד 6 שעפו מהארגז.... אז גם לא היה כאן דבר כזה שנקרא כביש רב-נתיבי, ולא היתה תאורה בכבישים בינעירוניים בלילות, ועוד כל מיני הבדלים דקים וקטנים בין מה שהיה לפני 50 שנה למה שקורה היום - שגורמים לכל השוואה להיות בלתי אמינה בעליל.
    אבל להשוות בין 2012 ל-2015 כן אפשרי וכן נכון. התוצאות מאוד ברורות.


    וכל הסלט-נתוני אמת באמת קצת קשה לקשקשן מתגובה 75, אבל מה לעשות, עובדות.
    אם ככה נראית ירידה בתאונות ובהרוגים, אז יש בעיה קלה, הייתי אומר.
    "תאונה למדינה", כמו ששר שלום חנוך לפני 34 שנה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  20. #80
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: תרבות נהיגה בכביש 6

    ציטוט נכתב במקור על ידי יונתןמצפה צפיה בהודעה
    דרור, על החריצות הזו של השר אנחנו עוד נבכה הרבה דורות קדימה.
    מסכים. אבל דברים נעשים ובמלוא המרץ. אולי זו לא הדרך הנכונה, אבל רמת התשתיות קפצה דורות קדימה. אי אפשר להתעלם מזה.


    ולגבי איכות התשתיות... כן. למראית העין. צריך לעשות פעם בדיקה כל כמה זמן בממוצע משפצים כביש ראשי בארץ. ואני לא מדבר על הוספת נתיב.
    איכות בנייה ככ גרועה שלפעמים כביש שנמצא בשיפוץ/הרחבה משופץ עוד פעם תוכ העבודה כי הבנייה לא החזיקה עד סוף הפרוייקט.
    כביש 6? אני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שנסעתי קטע בכביש הזה מבלי שהוא היה בשיפוצים/הרחבות. ובואו לא נדבר על הבטיחות לנהגים באותן קטעי דרך שנמצאים בעבודה.
    נתיבים שנגמרים ללא התראה, מדרגות שמפרקות לך את הרכב אפילו עם אתה עם ג'יפ, סימונם מוטעים/לא ברורים שממש מכניסים אותך למלכודת, מכווני תנועה שעושים שטויות, עובדים שמשחקים רולטה רוסית מול מכוניות עוברות.
    דרור, ממך לא ציפיתי לגישה הזו...
    הכל נכון, ועדיין, אם אני משווה לחו"ל, המצב כאן לא כזה נוראי.
    אין אוטובאהן גרמני שבו אתה יכול לנסוע במהירות לא מוגבלת ללא הפרעה מדי כמה קילומטרים ספורים. תמיד יש קטע בשיפוצים והמהירות יורדת ל-120, או 100, או 80, ואפילו 60.

    גם כבישי אגרה זו לא המצאה ישראלית. אירופה מלאה בהם. וכל כביש אגרה נמצא כל הזמן ואני מדגיש - כל הזמן - בשיפוצים כאלה ואחרים. כי נפח תנועה ומזג האוויר שוחקים את הכביש וכו' וכו'.

    כן, בגרמניה ללא ספק סוללים טוב יותר מאצלנו. להם יש מפרצי חניה ומנוחה שאנחנו יכולים רק לחלום. מצד שני, ברוב הכבישים אצלם אין שוליים בכלל!!! גדר הבטיחות ממש נוגעת בנתיב הנסיעה. אם יש לך תקלה ברכב, הוא נעמד בתוך הנתיב ולך נשאר רק לברוח ממנו אל מעבר לגדר כי זה עניין של שניות עד שמישהו שטס 180 יתפוצץ עליו. בזה מצב הכבישים שלנו טוב לאין שיעור מהמצב אצלם.

    גם אני התנגדתי פעם לכביש 6 ועד היום אני חושב שהנזק לטבע ולנוף שנגרם בגללו הוא בלתי הפיך, אבל מה לעשות, אם למדינה יש רק מרכז כובד כלכלי/תעסוקתי אחד ועדיין מעוניינת שאנשים יגורו בפריפריה, היא צריכה לתת להם אפשרויות להתנייד וכביש 6 חיבר אותם למרכז. ואם כבר כבישים טובים - כבישי הרוחב כמו 431, 471, 531, 9, 7 - הם כבר לא סתם מצויינים, הם מעולים. הם חוסכים ים של זמן.


    לגבי נהגים אחרים בכביש? מסכים. אבל כמעט כל מה שנכתב כאן מחייב את מי שכתב להסתכל במראה ולחשוב מה תרומתו לתרבות הנהיגה בארץ.

    אני ואתה יכולים לעשות את המינימום הנדרש.
    אתה נוהג לאט? סע בימין וזהו. תאותת תמיד לפני שאתה פונה. רבאק, תחזיק את ההגה בשתי ידיים. כמה נהגים ישראלים מחזיקים הגה נכון? רק חובבי נהיגה. כל היתר עושים מיליון דברים בידיים מלבד לאחוז נכון בהגה. תנוחת נהיגה? חגורת בטיחות? אני מדריך אנשים ומזועזע ממה שאני רואה. כאן זה לא חוכמה להטיף מוסר כי אנחנו בעלי מודעות אבל לרוב המוחלט זה לא מזיז. נוהגים גרוע ומתעקשים להמשיך לנהוג גרוע. קטונתי. באמת. בחיאת, בוא נהיה כנים עם עצמנו - כמה מהמודרכים שלי היו טורחים להגיע - ולשלם - עבור הדרכה אם לא היו מקבלים אותה במתנה מיבואן סוזוקי/סובארו/ג'יפ/מיצובישי/מרצדס?........


    פעם הייתי עם פתיל מאוד קצר בכביש. רציתי לחנך את כל העולם.
    אישה אחת פעם נכנסה לי לנתיב וכמעט גרמה לתאונה חמורה. זה הרתיח אותי ורציתי לחנך אותה, אז עקבתי אחריה ברחבי העיר עד שהיא נעצרה באיזה רחוב צדדי ושטפתי אותה על ההתנהגות הזו.
    לימים, הסתבר שזו היתה חברה של אמא שלי (שלא זיהיתי), שעשתה טעות לא בכוונה. את רגעי הפחד שהיא חוותה באותן דקות שעקבתי אחריה היא לא שוכחת לי....
    אני הפסקתי עם הגישה הזו. מקסימום מעיר בנימוס. בדכ זה גם יותר אפקטיבי...

    תאמין לי, ברלי עצבני זה רק מול המקלדת. במציאות אני אדיש ורגוע ובכביש אני כבר מזמן עם פתיל רטוב, כזה שלא נדלק בכלל. אני אפילו לא מעיר להם, ולא כי אני מפחד לקבל סכין ממישהו שהערתי לו. פשוט לא אכפת לי ממי שלא אכפת לו מעצמו. אני אפילו לא מפנה את תשומת ליבם שהאורות שלהם לא דולקים או שיש להם פנצ'ר. יש כאלה שנוסעים ככה ימים ושבועות, עם תקלה באורות, או עם 12-15PSI בצמיג במקום 30. מי שלא מרגיש/מתעלם שאין לו אוויר בצמיגים - מצידי שימות. שככה יהיה לי טוב. ועל מכת הטמבלפונים אני כבר לא מדבר....

    יבוא מי שיאמר - ובצדק - שבדיוק בגלל זה טוב שיש ניידות של משרד התחבורע, שמורידות מהכביש כלי רכב לא תקינים.... אז אני אענה לו, בעוד יותר צדק, שמספיק זיתים אכלנו בחיים, ושלא יאכיל אותנו קקי של עיזים, כי כולנו יודעים את מי באמת מחפשים להוריד מהכביש...

    אז באמת שקטונתי. זו מלחמה בטחנות רוח. תחשוב רק על עצמך. ואל תתעצבן, תהיה רגוע. ההבדל בזמנים בין נהיגה רגועה לנהיגה עצבנית מקצה כביש 6 בצפון לקצהו השני בדרום, לא יעלה על חמש דקות. בחיי. בשביל 5 דקות אני לא טורח להתעצבן.
    ...
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון 1234567 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 30
    עדכון אחרון: 01-12-11, 16:49
  2. קצת תרבות - הר הגעש
    על ידי גיא בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 17-05-10, 09:33
  3. תגובות: 3
    עדכון אחרון: 26-08-09, 09:03
  4. נהיגה בכביש מושלג עם שתי נעילות אוטומטיות
    על ידי דרור ברלי בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 31-01-08, 17:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •