הי ברנרד,
לג'יפ הזה יש קללה עם נורת ה check-engine שמצביעה על תקלה בגיר.
אני נסעתי כמעט שנתיים עם נורה דולקת..קוד התקלה הצביע על טמפ' שמן גיר.
עכשיו הקוד מצביע על נעילת מומנט (טורק) שלא מתבצעת בזמן ולא על טמפ' שמן. שיטוט באתרים מעלה שבד"כ, מופיעים שני קודי התקלה ביחד והחלפת יוניט חום השמן, פותרת את הבעייה - בד"כ. כאמור, פה אין שום עניין של חום..
לא היו שום בעיות, לא החלקות, לא התקעויות ולא כלום - הגיר עבד מצוין.
מאחר וחשבתי להמשיך בשידרוגים, ולהשקיע ברכב, החלטתי להחליף.
הוחלף מפירוק, וגם עשו לו סוג של כיול במחשב (נכון, לא ברורה מידת המקצועיות כאן).
יש לך, במקרה, מושג מאיזו שנה/דגם הגיע הגיר המושתל?
הגיר המוחלף מתפקד להפליא - החלפות חלקות, נעילת טורק בזמן וכד'.
מסיבות ג'יפאיות לגמרי (מעבר לרוביקון), לא המשכתי בשדרוג ונמכר הרכב.
עשית עבודה טובה. לא יכולת להמשיך בשידרוג עוד כמה חודשים???
וראה זה פלא - גם לקונה החדש נדלקה הנורה..
ממש קללה..,
לפחות הגיר עובד היטב. יתכן ורמי צודק ומדובר על אחד החישנים החיצוניים.
מקווה שימצא פתרון פשוט, משום שחבל להתעסק עם משהו שעובד טוב.
גם אני נוטה לחשוב כך. רק צריך לקנות סקאנר, מדי פעם לוודא שאכן הנורה דולקת בגלל ה"תקלה" הזו ולא איזו קטסטרופה אחרת...
חן
שמרו על קשר