Close
Page 1 of 5 1234 ... LastLast
Results 1 to 20 of 89
  1. #1
    חבר רשום neriya's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    עמק חפר
    Posts
    36

    Default בלייזר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין - שאלות ופרטים על שיפוץ

    שלום לחברי הפורום .
    שמי נרי'ה .
    לאחרונה הצטרפתי לאתר לאחר שקניתי ביום חמישי ה 15.3.2012 בלייזר של חבר שעמד שנה ללא טסט .
    באותו ביום התחלתי את השיפוץ ( כרגע מכניקה במוסך ) .
    ובהמשך יעבור בדיקת מעבדה + טסט (מקווה שלא יהיו בעיות מיותרות עים בירוקרטיה )
    לאחר מכאן אתחיל עם הקוסמטיקה .
    אשמח לקבל עצות היכן לרכוש חלקים + פחחים טובים מיכיוון שאנני יודע לעבוד עם פח ( בעץ אני כן ).
    תמונות יעלו בהמשך .

  2. #2

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    מיותר. שפץ אותו השנה ובשנה הבאה תעלה אותו לכביש כרכב אספנות.

  3. #3
    חבר רשום neriya's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    עמק חפר
    Posts
    36

    Red face תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    ניר שלום .
    תודה על העצה כבר בדקתי את הנושא .
    הבעיה היא שהוא אולך להיות רכב א , ורכב אספנות לא יכול לעלות על הכביש בין 7 ל 9 בבוקר ואלו השעות שאני נוסע לעבודה .

    תודה על התגובה המהירה .

  4. #4

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    איזו עבודת פחחות אתה צריך ואילו חלקים חסרים לך ? זה בלייזר 4X4 ?

    מה התקציב שלך ?

  5. #5
    חבר רשום dadi's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    בבית לפעמים
    Posts
    264

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    Quote Originally Posted by neriya View Post
    ניר שלום .
    תודה על העצה כבר בדקתי את הנושא .
    הבעיה היא שהוא אולך להיות רכב א , ורכב אספנות לא יכול לעלות על הכביש בין 7 ל 9 בבוקר ואלו השעות שאני נוסע לעבודה .

    תודה על התגובה המהירה .
    בתור אחד שנסע על רכב אספנות 5 שנים אני יכול לומר לך שלא ממש אוכפים את העיניין הזה
    לפחות לא בצפון אף פעם לא עצרו אותי על זה
    בברכה דדי
    i like it dirty

  6. #6
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,502

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    זה בסדר, דעתך תשתנה כשתראה את עלויות הטסט החצי שנתי על מעכריו, וכמובן מחירי הדלק העולים.

    בכל מקרה, ברכות על הרכישה, כפי שתקרא פה, יש כמה שמשפצים כלים דומים ברמה גבוהה ביותר. נסה לדבר עם שחר-סופה, שהרים כזה פרויקט ועדיין עובד עליו ועשה עבודת פחחות עם פחח חיצוני. תקרא את השרשור, זה יקח לך כמה ימים
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  7. #7
    חבר רשום Tsafrir's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    שפלה
    Posts
    452

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    Quote Originally Posted by dadi View Post
    בתור אחד שנסע על רכב אספנות 5 שנים אני יכול לומר לך שלא ממש אוכפים את העיניין הזה
    לפחות לא בצפון אף פעם לא עצרו אותי על זה
    בברכה דדי
    הכל אחלה כשלא קורה כלום.
    חס וחלילה במקרה תאונה, פירוש הדבר שאתה לא מכוסה מבחינת הביטוח על כל המשתמע מכך.
    צפריר עפרוני - בודק פוליגרף: בדיקות מהימנות תעסוקתית, אימות גירסאות, חוו"ד לבתי משפט
    http://www.poly-graph.co.il/

  8. #8

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    אתה אומר שהרכב אמור להיות רכב א'....למה?????
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  9. #9
    חבר רשום שי קרנצלר's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    גן יבנה
    Posts
    516

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    בלייזר רכב א' ?
    אתה בטוח?
    שי קרנצלר
    רוצה - רוצה ,לא רוצה - לא צריך !!!

  10. #10
    חבר רשום neriya's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    עמק חפר
    Posts
    36

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    תודות לכל העונים .
    ניר התקציב שלי כרגע עומד על 12,000 ש"ח כמובן אחרי המכניקה .
    עבודות הפחחות הם ריקבונות חלודה בדלת ובסף דלת נהג וליד נהג יש עוד ריקבון בדלת האחורית .
    בנוסף יש לי ריקבון בשימשה הקידמית בגג .
    למעט הדברים הללו לא ראיתי עוד דברים חריגים ( אבל עדיין לא התחלתי לשייף אפילו מילימטר ) .

    זה בסדר, דעתך תשתנה כשתראה את עלויות הטסט החצי שנתי על מעכריו, וכמובן מחירי הדלק העולים.

    בכל מקרה, ברכות על הרכישה, כפי שתקרא פה, יש כמה שמשפצים כלים דומים ברמה גבוהה ביותר. נסה לדבר עם שחר-סופה, שהרים כזה פרויקט ועדיין עובד עליו ועשה עבודת פחחות עם פחח חיצוני. תקרא את השרשור, זה יקח לך כמה ימים

    פניתי בשירשור חדש לאחר שקראתי את בל השירשור של שחר ואכן לקח לי יומיים .
    אני מנשה לתמצת את הדברים מבחינת מיקום ולא כל פעם לזכור באיזה עמוד נושא נימצא
    בכל מיקרא אני יודע שהנושא יקח לי קצת ואני באמת לא יודע האים להתחיל לפרק כבר עכשיו את הרכב לגורמים ראשוניים או לעשות כל דבר בשלב אחד .

    בנוסף חשבתי להסב למערכת זג אבל כל דבר בעיטו .



  11. #11

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    12 אלף זה תקציב הפחחות בלבד ? כי אם כן אז זה כנראה יספיק, אבל אם לא אז צפה הוצאה גבוהה פי 3 על הרכב הזה בשנה הקרובה , שלא לדבר על צריכת דלק של ליטר לכל 3 או 4 ק״מ . יש לך צורך אמיתי ברכב הזה ליומיום ?

  12. #12
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    ערבה דרומית
    Posts
    3,053

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    רכב שעמד שנה ללא טסט לא מצריך בדיקת מעבדה, פשוט משלמים את האגרה של שנה שעברה ושל השנה וניגשים לטסט רגיל. אחרי שנתיים מלאות (או יותר) ללא טסט, נדרשת בדיקת מעבדה בנוסף לתשלום כל האגרות שלא שולמו. אם הניירות הוקפאו לא יהיה צורך בתשלום רטרואקטיבי אלא רק לרישיון החדש.
    מעבר לנ"ל, נותר לי רק להצטרף לקודמיי בהמלצה להמתין לשנה הבאה, בינתיים לשפץ בנחת, ולהעלות על הכביש כרכב אספנות. היתרונות ברכב אספנות עולים על החסרונות, וחוץ מזה-בלייזר בן 30 לא מתאים לשימוש כרכב א', למעט לאנשים מאוד מיוחדים, בעלי אורך נשימה, הרבה זמן פנוי, יכולת אחזקה עצמית גבוהה ומיידית, וגישה חופשית למשאבת הבנזין...





    בהצלחה-קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  13. #13

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    אאל"ט רכב מיושן לא יכול לעמוד יותר משנה בלי טסט וחייב בבדיקת מעבדה.

  14. #14

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    יש באופן כללי שתי גישות לשיפוץ.
    אחת - שיפוץ מתגלגל. כל פעם משפצים דבר אחד, ובין לבין הרכב נוסע. זה אומר שלא מפרקים את הרכב כמו שערן ROB עשה, ושבכל שלב אפשר להרכיב חזרה את מה שמפורק. באופן כזה בכל שלב משקיעים לא הרבה (יחסית) מהכסף, אבל התוצאה הסופית היא שיפוץ זמני ולא מקיף. זה מה שבדרך כלל עושים וזה מה שאני ממליץ למי שלא מאוד מנוסה ובמיוחד אם אין לך מקום סגור ומוגן. כך תוכל כרגע לתקן מקומית את החלודות שגורמות להכי הרבה צרות, ולהמשיך לנסוע.

    השניה- לפרק את הרכב לחתיכות, ולהתחיל לשפץ אותו מהשלדה ומעלה, חלק חלק, מכלל מכלל, ולבנות בעצם את הרכב מחדש. זה מצריך השקעה של יותר כסף בפחות זמן, ובעיקר בהרבה מקרים כאשר מדובר במישהו שלא במאה אחוז סגור על העלויות, גורם לזה שאתה תקוע עם חצי פרוייקט או פחות, רכב מפורק בלי יכולת להרכיב אותו בחזרה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  15. #15
    חבר רשום neriya's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    עמק חפר
    Posts
    36

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    ניר .
    התקציב הוא לפחחות פחות בדיקת מעבדה וטסט .
    הרישיונות של הרכב הוקפאו ולכן לא צריך לשלפ רטרו .
    לגבי השאלה השנייה רוב הנסיעות שלי ביום יום הם בערך 15 קילומטר וכרגע אין לי רכב אחר . לכן אני זקוק לו כרכב א' .


    אסף
    אני לא יודע מה הגישה היותר נכונה והיכן אני אוציא יותר כסף ויותר אנרגיה ( מריטת שערות ) ולכן אני שואל מה יותר נכון לעשות וכמובן באיזו עלות זה מסתכם בערך .

  16. #16
    חבר רשום
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    נתניה
    Posts
    307

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    אהלן נרי'ה,

    אני חולק איתך את אותם דילמות - ברשותי בלייזר 90. משמש אותי כרכב ראשון מדי יום ביומו..
    סיימתי את כככללל נושא המכניקה - הרכב מתוקתק מבחינה זאת מאלף' ועד ת (טפו טפו טפו!!).
    הרכב "עומד דום" ומחכה לקוסמטיקה, לצערי ישנן כמה נקודות כאב שדורשות טיפול מיידי, אמנם קטנות אבל עדיין..
    החלום הוא כמובן שיעמוד לרשותי המון זמן כסף ומקום שיאפשר לי לפרק את האוטו לחלוטין ולשפצו כמו שבאמת הייתי רוצה.. אני יכול רק לשער שאנו חולקים חלק מן המגבלות הללו.
    אינני יודע למה אתה מייעד את הרכב, במקרה שלי הוא הרכב הראשון שלי אך גם רכב טיולים שעליו אני "לא מרחם" כאשר אני סוף סוף מוצא זמן לטייל, לכן מבחינתי כל נושא ה"קוסמטיקה" הוא למטרת שימור בלבד. היום יש שיפשוף או כיפוף בפח, מחר נתקן ומחרתיים יתכופף שוב בשטח.
    כולנו רוצים רכב נוצץ ומלוקק אך צריך להתחשב בנזקים בלתי נמנעים במידה ואתה מטייל איתו..
    מה שאני מנסה בעצם להגיד זה שבמקרה שלי אני "מגלגל" את כל נושא הקוסמטיקה.. זה לא האידיאל, זו לא התוצאה שאני באמת רוצה אך כך אני שומר על האוטו מפני רקבונות אגרסיביים ושלל המחלות.

    מקווה שקצת עזרתי..
    ירין.

  17. #17

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    בכסף שעולה דלק לבלייזר כרכב א', אפשר לקנות אוטו קטן ועוד ישאר כסף לבזבוזים. אבל..שכל אחד ישרוף את הכסף שלו בדרך העדיפה עליו.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  18. #18
    חבר רשום
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    נתניה
    Posts
    307

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    Quote Originally Posted by polar bear View Post
    בכסף שעולה דלק לבלייזר כרכב א', אפשר לקנות אוטו קטן ועוד ישאר כסף לבזבוזים. אבל..שכל אחד ישרוף את הכסף שלו בדרך העדיפה עליו.
    נהנה מכל רגע, שווה כל גרוש
    ירין.

  19. #19

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    ראשית ברכות
    אמנם לי יש גירסה צנועה יותר עם נפח של רק 4.3 ליטר(ג'מוס)
    הרכב משמש אותי כרכב א ב ג ד ה ו ז
    כן לפעמים האות האחרונה קצת גדולה יותר אך בעיקרון זה אחד הרכבים המפנקים ביותר שהיו לי
    לו הייתי צריך למטרותי בלייזר גדול לא הייתי מהסס אבל זה אני
    וביננו?כשאני רואה לידי בלייזר או יוקון אני מרגיש גמד אבל אל תגלה לאף אחד
    תהנה תבזבז קצת על דלק
    לתכריכים אין כיסים זכור זאת(וואוו אני מזדקן)
    יוסי

  20. #20
    חבר רשום hem's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    נתניה
    Posts
    273

    Default תגובה: בליר שנת 1983 K5 נפח 5.7 בנזין

    חחח...את ירין לא מעניין מחירי הדלק...
    הוא תמיד מתדלק ב- 500 שקל וזהו....

    חמי - אבא של ירין....

Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Similar Threads

  1. פרויקט שיפוץ בלייזר 1983
    By rob in forum פורום שברולט/GMC
    Replies: 380
    Last Post: 08-09-17, 04:36
  2. שיפוץ כללי (שיפוץ frame off של CJ מודל 57 - שאלות שונות)
    By zamibc in forum פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    Replies: 0
    Last Post: 20-09-08, 21:49
  3. הסבת בלייזר 1983 מגיר TH700 K ל 400
    By elibr in forum פורום שברולט/GMC
    Replies: 17
    Last Post: 06-06-08, 23:01
  4. חוות דעת לסירה בנזין 1983
    By ערנוש in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 1
    Last Post: 07-09-06, 23:29
  5. עזרה ופרטים בקשר לקניית גיר מפרוק/ צבא/ שיפוץ
    By ערן המסוקס in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 7
    Last Post: 25-04-04, 02:08

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •