מיותר. שפץ אותו השנה ובשנה הבאה תעלה אותו לכביש כרכב אספנות.
שלום לחברי הפורום .
שמי נרי'ה .
לאחרונה הצטרפתי לאתר לאחר שקניתי ביום חמישי ה 15.3.2012 בלייזר של חבר שעמד שנה ללא טסט .
באותו ביום התחלתי את השיפוץ ( כרגע מכניקה במוסך ) .
ובהמשך יעבור בדיקת מעבדה + טסט (מקווה שלא יהיו בעיות מיותרות עים בירוקרטיה )
לאחר מכאן אתחיל עם הקוסמטיקה .
אשמח לקבל עצות היכן לרכוש חלקים + פחחים טובים מיכיוון שאנני יודע לעבוד עם פח( בעץ אני כן ).
תמונות יעלו בהמשך .
מיותר. שפץ אותו השנה ובשנה הבאה תעלה אותו לכביש כרכב אספנות.
ניר שלום .
תודה על העצה כבר בדקתי את הנושא .
הבעיה היא שהוא אולך להיות רכב א , ורכב אספנות לא יכול לעלות על הכביש בין 7 ל 9 בבוקר ואלו השעות שאני נוסע לעבודה .
תודה על התגובה המהירה .
איזו עבודת פחחות אתה צריך ואילו חלקים חסרים לך ? זה בלייזר 4X4 ?
מה התקציב שלך ?
זה בסדר, דעתך תשתנה כשתראה את עלויות הטסט החצי שנתי על מעכריו, וכמובן מחירי הדלק העולים.
בכל מקרה, ברכות על הרכישה, כפי שתקרא פה, יש כמה שמשפצים כלים דומים ברמה גבוהה ביותר. נסה לדבר עם שחר-סופה, שהרים כזה פרויקט ועדיין עובד עליו ועשה עבודת פחחות עם פחח חיצוני. תקרא את השרשור, זה יקח לך כמה ימים![]()
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
צפריר עפרוני - בודק פוליגרף: בדיקות מהימנות תעסוקתית, אימות גירסאות, חוו"ד לבתי משפט
http://www.poly-graph.co.il/
אתה אומר שהרכב אמור להיות רכב א'....למה?????
הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...
בלייזר רכב א' ?
אתה בטוח?
שי קרנצלר
רוצה - רוצה ,לא רוצה - לא צריך !!!
תודות לכל העונים .
ניר התקציב שלי כרגע עומד על 12,000 ש"ח כמובן אחרי המכניקה .
עבודות הפחחות הם ריקבונות חלודה בדלת ובסף דלת נהג וליד נהג יש עוד ריקבון בדלת האחורית .
בנוסף יש לי ריקבון בשימשה הקידמית בגג .
למעט הדברים הללו לא ראיתי עוד דברים חריגים ( אבל עדיין לא התחלתי לשייף אפילו מילימטר ) .
זה בסדר, דעתך תשתנה כשתראה את עלויות הטסט החצי שנתי על מעכריו, וכמובן מחירי הדלק העולים.
בכל מקרה, ברכות על הרכישה, כפי שתקרא פה, יש כמה שמשפצים כלים דומים ברמה גבוהה ביותר. נסה לדבר עם שחר-סופה, שהרים כזה פרויקט ועדיין עובד עליו ועשה עבודת פחחות עם פחח חיצוני. תקרא את השרשור, זה יקח לך כמה ימים
פניתי בשירשור חדש לאחר שקראתי את בל השירשור של שחר ואכן לקח לי יומיים .
אני מנשה לתמצת את הדברים מבחינת מיקום ולא כל פעם לזכור באיזה עמוד נושא נימצא![]()
בכל מיקרא אני יודע שהנושא יקח לי קצת ואני באמת לא יודע האים להתחיל לפרק כבר עכשיו את הרכב לגורמים ראשוניים או לעשות כל דבר בשלב אחד .
בנוסף חשבתי להסב למערכת זג אבל כל דבר בעיטו .
12 אלף זה תקציב הפחחות בלבד ? כי אם כן אז זה כנראה יספיק, אבל אם לא אז צפה הוצאה גבוהה פי 3 על הרכב הזה בשנה הקרובה , שלא לדבר על צריכת דלק של ליטר לכל 3 או 4 ק״מ . יש לך צורך אמיתי ברכב הזה ליומיום ?
רכב שעמד שנה ללא טסט לא מצריך בדיקת מעבדה, פשוט משלמים את האגרה של שנה שעברה ושל השנה וניגשים לטסט רגיל. אחרי שנתיים מלאות (או יותר) ללא טסט, נדרשת בדיקת מעבדה בנוסף לתשלום כל האגרות שלא שולמו. אם הניירות הוקפאו לא יהיה צורך בתשלום רטרואקטיבי אלא רק לרישיון החדש.
מעבר לנ"ל, נותר לי רק להצטרף לקודמיי בהמלצה להמתין לשנה הבאה, בינתיים לשפץ בנחת, ולהעלות על הכביש כרכב אספנות. היתרונות ברכב אספנות עולים על החסרונות, וחוץ מזה-בלייזר בן 30 לא מתאים לשימוש כרכב א', למעט לאנשים מאוד מיוחדים, בעלי אורך נשימה, הרבה זמן פנוי, יכולת אחזקה עצמית גבוהה ומיידית, וגישה חופשית למשאבת הבנזין...
בהצלחה-קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
אאל"ט רכב מיושן לא יכול לעמוד יותר משנה בלי טסט וחייב בבדיקת מעבדה.
יש באופן כללי שתי גישות לשיפוץ.
אחת - שיפוץ מתגלגל. כל פעם משפצים דבר אחד, ובין לבין הרכב נוסע. זה אומר שלא מפרקים את הרכב כמו שערן ROB עשה, ושבכל שלב אפשר להרכיב חזרה את מה שמפורק. באופן כזה בכל שלב משקיעים לא הרבה (יחסית) מהכסף, אבל התוצאה הסופית היא שיפוץ זמני ולא מקיף. זה מה שבדרך כלל עושים וזה מה שאני ממליץ למי שלא מאוד מנוסה ובמיוחד אם אין לך מקום סגור ומוגן. כך תוכל כרגע לתקן מקומית את החלודות שגורמות להכי הרבה צרות, ולהמשיך לנסוע.
השניה- לפרק את הרכב לחתיכות, ולהתחיל לשפץ אותו מהשלדה ומעלה, חלק חלק, מכלל מכלל, ולבנות בעצם את הרכב מחדש. זה מצריך השקעה של יותר כסף בפחות זמן, ובעיקר בהרבה מקרים כאשר מדובר במישהו שלא במאה אחוז סגור על העלויות, גורם לזה שאתה תקוע עם חצי פרוייקט או פחות, רכב מפורק בלי יכולת להרכיב אותו בחזרה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ניר .
התקציב הוא לפחחות פחות בדיקת מעבדה וטסט .
הרישיונות של הרכב הוקפאו ולכן לא צריך לשלפ רטרו .
לגבי השאלה השנייה רוב הנסיעות שלי ביום יום הם בערך 15 קילומטר וכרגע אין לי רכב אחר . לכן אני זקוק לו כרכב א' .
אסף
אני לא יודע מה הגישה היותר נכונה והיכן אני אוציא יותר כסף ויותר אנרגיה ( מריטת שערות ) ולכן אני שואל מה יותר נכון לעשות וכמובן באיזו עלות זה מסתכם בערך .
אהלן נרי'ה,
אני חולק איתך את אותם דילמות - ברשותי בלייזר 90. משמש אותי כרכב ראשון מדי יום ביומו..
סיימתי את כככללל נושא המכניקה - הרכב מתוקתק מבחינה זאת מאלף' ועד ת (טפו טפו טפו!!).
הרכב "עומד דום" ומחכה לקוסמטיקה, לצערי ישנן כמה נקודות כאב שדורשות טיפול מיידי, אמנם קטנות אבל עדיין..
החלום הוא כמובן שיעמוד לרשותי המון זמן כסף ומקום שיאפשר לי לפרק את האוטו לחלוטין ולשפצו כמו שבאמת הייתי רוצה.. אני יכול רק לשער שאנו חולקים חלק מן המגבלות הללו.
אינני יודע למה אתה מייעד את הרכב, במקרה שלי הוא הרכב הראשון שלי אך גם רכב טיולים שעליו אני "לא מרחם" כאשר אני סוף סוף מוצא זמן לטייל, לכן מבחינתי כל נושא ה"קוסמטיקה" הוא למטרת שימור בלבד. היום יש שיפשוף או כיפוף בפח, מחר נתקן ומחרתיים יתכופף שוב בשטח.
כולנו רוצים רכב נוצץ ומלוקק אך צריך להתחשב בנזקים בלתי נמנעים במידה ואתה מטייל איתו..
מה שאני מנסה בעצם להגיד זה שבמקרה שלי אני "מגלגל" את כל נושא הקוסמטיקה.. זה לא האידיאל, זו לא התוצאה שאני באמת רוצה אך כך אני שומר על האוטו מפני רקבונות אגרסיביים ושלל המחלות.
מקווה שקצת עזרתי..![]()
ירין.
בכסף שעולה דלק לבלייזר כרכב א', אפשר לקנות אוטו קטן ועוד ישאר כסף לבזבוזים. אבל..שכל אחד ישרוף את הכסף שלו בדרך העדיפה עליו.
הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...
ראשית ברכות
אמנם לי יש גירסה צנועה יותר עם נפח של רק 4.3 ליטר(ג'מוס)
הרכב משמש אותי כרכב א ב ג ד ה ו ז
כן לפעמים האות האחרונה קצת גדולה יותר אך בעיקרון זה אחד הרכבים המפנקים ביותר שהיו לי
לו הייתי צריך למטרותי בלייזר גדול לא הייתי מהסס אבל זה אני
וביננו?כשאני רואה לידי בלייזר או יוקון אני מרגיש גמד אבל אל תגלה לאף אחד
תהנה תבזבז קצת על דלק
לתכריכים אין כיסים זכור זאת(וואוו אני מזדקן)
יוסי
חחח...את ירין לא מעניין מחירי הדלק...
הוא תמיד מתדלק ב- 500 שקל וזהו....
חמי - אבא של ירין....
שמרו על קשר