בהמשך לפרוייקט ההוא בשרשור, הבטחתי עוד הפתעה אחת.
הכל התחיל מאיזה שיחה עם מישהו מהשבט (לא חשוב מי) שטען שהמנוע מתחמם לו למרות שהוא עשה ויישם המון שינויים.
תוך כדי השיחה עלתה לי מחשבה בראש על כך שאם אני יגדיל את כמות כניסת האוויר ללא הפרעות מיותרות בחזית הרכב, זה "אולי" יכול לתת שיפור קל בקירור הרדיאטור.
אז החלטתי לעשות ניסוי וטעייה..
שלב א':
קניתי גריל נוסף משומש ובמצב סביר (תודה לארז 4X4).
שלב ב':
חיתוך 5 קורות פנימיות של הגריל (פתיחה של 25 ס"מ אוויר בחזית).
פירוק מסכה קדמית של הרכב (זה שמחזיק את הפנסים, גריל והמסביב..)
חיתוך 5 קורות תמיכה של המסכה הקדמית.
שלב ג':
גריל - כתוצאה מהחיתוך נוצרו חורים מאוד גדולים במסגרת הפנימית של הגריל במקומות שבהם היו הקורות.
פתרון : בנית שבלונה לגריל ומילוי פיברגלאס בכל הגריל, במקומות הבעייתיים.
מסכת קדמית - כנ"ל, כתוצאה מהחיתוך החלשתי את המסגרת של המסכה.
פתרון : כנ"ל, חיזוק המסכה בעזרת פיברגלאס - יצא חזק יותר מהמקור.
שלב ד':
תיקון אסטטי:
גריל - מריחת חומר פחחות על כל הגריל ושיופו בעזרת ניירות שיוף עד לקבלת התוצאה הכי טובה לפני צביעה.
מסכה קדמית - העברת מיקום חיישן טמפ' חיצונית לנקודה אחרת מאחר וביטלתי את אחת הקורות שעליה היה מורכב החיישן.
שלב ה':
צביעת הגריל בצבע שחור רקוע משני סיבות: צבע רקוע מסתיר את כל החורים והשריטות מתהליך השיוף. והסיבה השנייה הוא הכי קרוב לגוון הצבע של הקרבון.
שלב ו':
התאמת רשת גריל חדשה לגריל עצמו. חיתוך, התאמה וחיבור הרשת למסכת הגריל.
הוספת אותיות תבליט אדומות לרשת (EVOLUTION).. כי זה באמת מה שקורה בתכל'ס..
שלב אחרון:
הרכבת הגריל החדש על הרכב.
בהייה ממושכת בתוצאה, גירוד בראש, ללכת מהרכב ואז להסתובב במפתיע כאילו שהשתנה משהו ולראות מזווית אחרת.
לסיכום:
היה כיף עוד הפעם.
סה"כ עלות 300 ש"ח.
רשת גריל 60 ש"ח~
גריל 150 ש"ח~
צבע 55 ש"ח~
אני מתנצל מראש שאין לי את כל התמונות מכל התהליך, משום מה אני לא מצליח למצוא אותם על המחשב (באסה)
אז יש כמה מהחלק האחרון של התהליך.
זהו חברים, תהנו מהתמונות.
החזית קיבלה מתיחת פנים נוספת
אגב, ניתן להחליף לחזית הישנה כפי שראיתם בתמונות הקודמות.
שמרו על קשר