אם שללת את הפילטר סולר (קרה לפני החלפה וגם אחרי) אז הייתי מכוון על משאבת סולר או ווסת טורבו (טורבו לא הולך בלי סימני גסיסה), או מזרקים.
הרכב מעשן יותר מהרגיל?
דרך אגב תידלקת באיזה מקום חדש?
קפוץ לדיזל השרון שיבדקו, הם יתנו לך הבחנה מדויקת
ניסאן נווארה 2099 183000 ק"מ
לפני כמה שבועות נסעתי עם הרכב ולפתע הרגשתי מין נפילות מתח כאלו, מהטורים.
כאילו הרכב נחנק מתאמץ, הבעייה הפסיקה ולאחר כמה שבועות חזרה ובגדול.
פתאום הרכב בפול גז מגיע רק ל 3000 סל"ד ורק כשהוא עובר את ה 3400 סל"ד ניראה כאילו הטורבו נפתח.
מישהוא נתקל בתופעה כזאת אפילו ברכב אחר? יכול להיות שהטורבו הלך? הרכב עבר טיפול אצלי בבית לפני שבוע, חשבתי שאולי זה הפילטר סולר אבל אין שינוי.
אשמח לעצות...
נ.ב התגובת גז נהייתה כמו דיליי אני נותן פול גז ולוקח לו גם זמן לעלות לטורים.
אם שללת את הפילטר סולר (קרה לפני החלפה וגם אחרי) אז הייתי מכוון על משאבת סולר או ווסת טורבו (טורבו לא הולך בלי סימני גסיסה), או מזרקים.
הרכב מעשן יותר מהרגיל?
דרך אגב תידלקת באיזה מקום חדש?
קפוץ לדיזל השרון שיבדקו, הם יתנו לך הבחנה מדויקת
drugs will lead you nowhere....but at least it would be a scenic ride
גיפים יקחו אותך לשום מקום...אבל בדיוק לשם אתה רוצה להגיע
תבדוק אם הממיר סתום. לא נדלקה לך נורית אגזוז?
איזה נורית ואיזה ממיר??
גש למכון דיזל, נשמע כאילו הטורבו גמר את חייו
ממיר קטליטי, כשנסתם, חונק את המנוע לגמרי. מדליק בד"כ נורית כתומה. בנאוורה לא הולך טורבו כ"כ מהר. אגב, הממיר מאוד יקר.
תבדוק שוב, בשנתונים האלה לנווארה אין בכלל ממיר.
נשלח פעמיים.
פילטר אוויר תחליפי (חדש) בשילוב לחות גבוהה במיוחד גרמו אצלי אחרי כמה ימים לתופעה דומה, בהאצה הרכב מסרב לטפס מעל 3000 סל"ד.
בדוק את הפילטר, אפילו אם חדש , וחפש סימני קימור ומעיכה המעידים על "חניקת" המנוע.
יורו 4 החל מ2008 כולל ממיר.
יש לי אחד כזה אצלי, כך שאם החלפתי אותו, סימן שהוא קיים...
שמרו על קשר