כדאי למדוד את הוואקום בכניסה למגבר.
מה מצב המנוע באופן כללי? האם משאבת הואקום מקבלת שימון טוב (לחץ שמן במנוע- תקין? )
אסף.
טוב, אז התחילה לי בעיה בבלימה שבאה לידי ביטוי רק בטורים נמוכים.
בסל"ד עבודה בינוני וגבוה הכל תקין והרכב בולם כמו שדיפנדר בד"כ בולם (לא להיט אבל דיפנדר), בסל"ד סרק אני מאבד את הרגישות של הדוושה וזאת הופכת לקשה עד "בטון". בדומה ללחיצה שניה עד שלישית כאשר הרכב מדומם.
בתחילה חשדתי בבוסטר (מגבר בלם), אבל לדעתי זה היה מפסיק לתפקד גם בסל"ד גבוה. אז חשבתי אולי זאת המשאבת ואקום שמספקת את ה"בוסט" למגבר. נראה לי שבסרק היא לא בונה ואקום.
קודם כל אשמח לעצת בעלי נסיון, ושנית מה העלות של כל חלק כזה שחשוד (מאוד יעזור).
בכדי להבהיר קצת את העיניינים, דיפנדר 110 שנת 97, לפני חודשיים החלפתי 4 זוגות רפידות והדיסקים נראים במצב טוב.
שיהיה ערב טוב.
כדאי למדוד את הוואקום בכניסה למגבר.
מה מצב המנוע באופן כללי? האם משאבת הואקום מקבלת שימון טוב (לחץ שמן במנוע- תקין? )
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אתה מתאר תהליך גסיסה של משאבת ווקום,650 ש"ח (+-) אצל גקי ו200 ש"ח בערך הרכבה במוסך, אפשר גם לבד טיפה מסובך אבל אפשרי.
מנוע תקין וחזק, אין בעיה של לחץ שמן (לכאורה, לך תדע טפו טפו)Originally Posted by asafk
אם המנוע באזור ה250K זו המשאבת ווקום......
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
לפני שאתה רץ להחליף את המשאבה, בדוק שהשסתום האל-חוזק שמותקן בכניסה לבוסטר תקין או פשוט החלף אותו (סיפור של כמה עשרות ש"ח בודדות). זו חתיכת צינור הפסטיק הקשיח בצבע אפור או שחור בצורת "ר" שמורכבת בכניסה לבוסטר.
אם מודדים בסרק ובטורים, ויש הבדל משמעותי- יש בעיה... לא משנה מה המספרים.Originally Posted by gali
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
משאבת ווקום חליפית בכל מקום גם במוסך עולה בסביבות 1300-1400 ש"ח ,אני לפני חודש החלפתי במוסך גתוס על העבודה הם לקחו בערך 100 ש"ח, בעבר עשיתי זאת לבד , לא נראה לי שווה להתעסק עם זה לבד בשביל 100 ש"ח
חש איזה פקק מתוברג שאפשר להתחבר אליו או ליצור אחד כזה בצינור?Originally Posted by asafk
בערכה של המד וואקום יש בד"כ T עם מתאמים שונים. אבל לפני זה, נסה להחליף את השסתום החד כיווני כמו שעמי הציע.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר