Close
Results 1 to 12 of 12
  1. #1

    Default בעיית בלימה בדיפנדר, צריך עזרה

    טוב, אז התחילה לי בעיה בבלימה שבאה לידי ביטוי רק בטורים נמוכים.
    בסל"ד עבודה בינוני וגבוה הכל תקין והרכב בולם כמו שדיפנדר בד"כ בולם (לא להיט אבל דיפנדר), בסל"ד סרק אני מאבד את הרגישות של הדוושה וזאת הופכת לקשה עד "בטון". בדומה ללחיצה שניה עד שלישית כאשר הרכב מדומם.

    בתחילה חשדתי בבוסטר (מגבר בלם), אבל לדעתי זה היה מפסיק לתפקד גם בסל"ד גבוה. אז חשבתי אולי זאת המשאבת ואקום שמספקת את ה"בוסט" למגבר. נראה לי שבסרק היא לא בונה ואקום.

    קודם כל אשמח לעצת בעלי נסיון, ושנית מה העלות של כל חלק כזה שחשוד (מאוד יעזור).

    בכדי להבהיר קצת את העיניינים, דיפנדר 110 שנת 97, לפני חודשיים החלפתי 4 זוגות רפידות והדיסקים נראים במצב טוב.

    שיהיה ערב טוב.

  2. #2

    Default

    כדאי למדוד את הוואקום בכניסה למגבר.

    מה מצב המנוע באופן כללי? האם משאבת הואקום מקבלת שימון טוב (לחץ שמן במנוע- תקין? )

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #3

    Default

    אתה מתאר תהליך גסיסה של משאבת ווקום,650 ש"ח (+-) אצל גקי ו200 ש"ח בערך הרכבה במוסך, אפשר גם לבד טיפה מסובך אבל אפשרי.

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by asafk
    כדאי למדוד את הוואקום בכניסה למגבר.

    מה מצב המנוע באופן כללי? האם משאבת הואקום מקבלת שימון טוב (לחץ שמן במנוע- תקין? )

    אסף.
    מנוע תקין וחזק, אין בעיה של לחץ שמן (לכאורה, לך תדע טפו טפו)

  5. #5

    Default

    אסף, מהו טווח ערכי הואקום הרצויים?

  6. #6
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default

    אם המנוע באזור ה250K זו המשאבת ווקום......
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  7. #7

    Default

    לפני שאתה רץ להחליף את המשאבה, בדוק שהשסתום האל-חוזק שמותקן בכניסה לבוסטר תקין או פשוט החלף אותו (סיפור של כמה עשרות ש"ח בודדות). זו חתיכת צינור הפסטיק הקשיח בצבע אפור או שחור בצורת "ר" שמורכבת בכניסה לבוסטר.

  8. #8
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default

    ואיך בודקים את זה ?
    צועניה ..

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by gali
    אסף, מהו טווח ערכי הואקום הרצויים?
    אם מודדים בסרק ובטורים, ויש הבדל משמעותי- יש בעיה... לא משנה מה המספרים.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #10

    Default

    משאבת ווקום חליפית בכל מקום גם במוסך עולה בסביבות 1300-1400 ש"ח ,אני לפני חודש החלפתי במוסך גתוס על העבודה הם לקחו בערך 100 ש"ח, בעבר עשיתי זאת לבד , לא נראה לי שווה להתעסק עם זה לבד בשביל 100 ש"ח

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by asafk
    Quote Originally Posted by gali
    אסף, מהו טווח ערכי הואקום הרצויים?
    אם מודדים בסרק ובטורים, ויש הבדל משמעותי- יש בעיה... לא משנה מה המספרים.

    אסף.
    חש איזה פקק מתוברג שאפשר להתחבר אליו או ליצור אחד כזה בצינור?

  12. #12

    Default

    בערכה של המד וואקום יש בד"כ T עם מתאמים שונים. אבל לפני זה, נסה להחליף את השסתום החד כיווני כמו שעמי הציע.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

Similar Threads

  1. Replies: 12
    Last Post: 20-11-10, 23:06
  2. בעיית הגה בדיפנדר 110
    By torchak in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 5
    Last Post: 13-12-09, 20:16
  3. חלוקת כח בלימה בדיפנדר 110
    By אדי in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 5
    Last Post: 06-05-09, 23:37
  4. צריך עזרה בעיית קלאץ'
    By shai32 in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 0
    Last Post: 02-11-08, 16:09
  5. בעיית קלאץ' (ובנוסף אני צריך עזרה ומהר!)
    By gmb in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 22
    Last Post: 18-04-05, 22:36

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •