משהו כמו זה:
http://www.jeepolog.com/j6tech_samurai_nerfbars.htm
אלכס.
לטויוטה הילקס שנת 95.
משהו כמו זה:
http://www.jeepolog.com/j6tech_samurai_nerfbars.htm
אלכס.
העקרון של זה יתאים להיילקס, המידות מן הסתם לא. בניתי מספיק כאלו להיילקס כדי לדעת. חביקת הקורות, מוטות רוחב שיוצאים מהחבקים אל קורת אורך. 3 חבקים, לא 2 כמו בכתבה (ההיילקס קצת יותר ארוך מהסמוראי).
אני יעשה לי סרטוט שיתאים לרכב ויבנה ויבא תמונות לפה
יש לי שרטוט, אין לי איך להעלות אותו לפורום, אלא אם יש איזושהי דרך להעלות קבצי אוטוקאד לכאן (אין).
תקח תמונה של המסך שלך על ידי לחיצה על מקש PRINT SCREEN מעל החצים
ואז תעשה הדבק לתוך צייר או משהו תשמור ויש לך תמונה.
אמיתי
טיפים:
אל תבנו 100% לפי השרטוטים:
1. תחליפו את קורות הרוחב (AA, BB וCC) בצינור עגול.
2. על הרצפה חברו רק את קורות הרוחב לקורת האורך מכל צד. את החבקים הרכיבו לחוד, במקומם, והטו אותם בזוית כך שהברגים יגעו בשלדה. זה כמובן לא תופס לחבק של קטע AA בצד הנווט, שם אין לכם אפשרות - או צורך - בכזה תעלול.
3. החלק האחורי של חבק AA בצד הנווט הוא פשוט 3/4 רגיל, בגלל מיכל הדלק. שני חורים, אחד מתחת לשלדה ואחד שעובר דרך החור המקורי הנמצא שם כבר. כתתחילו לבנות, תבינו למה אני מתכוון, ואם לא - אני כאן.
זה נראה כך:
![]()
אני ממליץ לשקול את המדרגה עצמה להצמיד לבודי עם ברגים, ככה שלא יהיה לה שום חופש תנועה לכיוון מעלה- מטה. בצורה הרגילה אם מרימים מהמדרגה והיא מתרוממת (והיא תמיד מתרוממת, כי העסק לא באמת קשיח), היא עלולה לפגוע בדלתות מלמטה (ראיתי כמה כאלה..). אם מבטלים את דרגת החופש הזו, הלחץ של המדרגה על הסרגל שמתחת לדלתות תמיד מפוזר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
דבר ראשון תודה רבה על הסרטוט עזרת לי המון.
1. למה להחליף את קורות הרוחב בצינור?
2. הסרטוט מתאים לשתי הצדדים, או רק לצד של מיכל הדלק?
ושוב תודה רבה על הסרטוט
"גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי" (תהלים כ"ג)
"חייה את חייך כאילו אתה עומד למות מחר ולמד כל דבר כאילו תחייה לנצח" (מהטמה גנדי)
1. כי רק אם תחליף אום בצינור תתאפשר הטיית החבקים.
2. שני הצדדים.
למקרה ששכחתי לומר, על אחריותכם אם משהו לא מתאים בדיוק, לא עולה כמו שצריך בלה בלה בלה. אני לא בונה כלום על הרצפה, אני תמיד בונה הכל על האוטו (פיקים ואז הורדה). הכי בטוח יהיה לפרק את השרטוט לחלקיו, להכין את החומרים ולחבר אותם אחד לשני על הרכב בפיקים ורק אז להוריד לרצפה.
שמרו על קשר