Close
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: טרנספר 1000

  1. #1

    ברירת מחדל טרנספר 1000

    האם יש פה משהו בעל סמוראי מוזרק שמידת הצמיגים שלו 215/75/15 ונוסע על טרנספר 1000 או ליתר דיוק קייס של טרנספר 1300 וגלגלי שיניים של 1000?
    שמעתי דעות לכן או לכן לגבי היתרונות (מקבל את הlow בחזרה עם הפחתה זניחה בhi ) ואת החסרונות (הרכב צורח ב80 קמ"ש).
    אין חכם כבעל נסיון לכן אשמח לתשובות וחוות דעת מבוססות על נסיון.
    תודה.

  2. #2
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר 1000

    נסעתי בדיוק ככה, ולדעתי ומנסיוני זה פשוט בזבוז ולא שווה את זה.

    טרנספר 1000 לא נותן מספיק הפחתה ב LOW והמעבר לייחסי העברה בלתי נמנע.
    ולכן לעבור לקייס של 1300 עם ייחסי העברה של 1000 זה פשוט לזרוק כסף לפח.

    ייחס העברה מתון 4-16 נותן פתרון מצויין לייחס ההעברה העלוב המקורי שישנו בסמוראי ומפצה בצורה סבירה על הגדלת הצמיגים.

    לא הייתי נוגע בטרנספר 1000.
    (כניראה שזה תהליך שחלקנו עוברים ו"נופלים" באותה המלכודת)
    כאב עובר ושב ...

  3. #3
    חבר רשום reuvenk's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    רמת הגולן
    הודעות
    267

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר 1000

    +1
    ההפחתה ב HI בקיט 4.16 זהה להפחתה בטרנספר 1000 וב LOW הקיט נותן הרבה יותר

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר 1000

    -1 לדעות שמעלי.

    כאחד שנסע בקונפיגורציה של 215+1000 & 215+4.16 & 235+4.16
    לדעתי הפתרון לצמיג בגודל 215 הוא טרנס' 1000

    215 עם 4.16 גורם לאוטו להיות עגלה (לדעתי)

    **כמובן שהכל מתייחס לנסיעות בשטח

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר 1000

    לפותח השרשור ,
    היה לי סמוראי מוזרק עם צמיגים 215 . בשנה הראשונה נסעתי עם טרנספר רגיל 1300 ואכלתי את החרא שכולם אוכלים.
    אחרי שהטרנספר נשבר והייתי חייב להחליף, אז בטעות נתנו לי טרנספר 1000 ונסעתי איתו במשך 3 שנים ונהניתי. כמובן שיש לזה כל מיני היבטים והשלכות , אתה תחליט מה בשבילך מה הוא יתרון ומה חיסרון:
    1) הספידומטר לא רלוונטי.צריך לעשות התאמה אצל מכון ספידומטרים.כמה מאות שקלים לפחות....
    2) במצב HIGH פתאום אין "בורות" בין ההילוכים. הכח יותר זמין בהילוך שלישי ורביעי. עליות ארוכות נגמעות גם בהילוך חמישי והרכב לא מאבד מומנט. כייף.
    3) ההילוכים קצרים. כמעט כל רמזור הייתי מתחיל בהילוך שני בלי בעיה. אני אוהב את זה.עוד לא הספקתי לחצות את הצומת וכבר הייתי בשלישי- כמו סמי טריילר, אבל קטן
    4) ב-LOW יש גם שינוי לטובה, אך לא כזה משמעותי.
    5) כן, עם טרנספר 1000 אי אפשר ליסוע מעל 100 קמ"ש. קח את זה בחשבון (לא שאני חושב שבסמוראי עם טרנספר רגיל זה כן נכון ליסוע מעל 100 קמ"ש....)

    לסיכום :
    באופן יזום , לא הייתי הולך ומשקיע בזה. הייתי בוחר באמת באפשרות של קיט יחסי העברה ייעודי. אך אם אתה מקבל כזה טרנספר בחינם, או שבטעות נפל לך לידיים או שהטרנספר שלך נשבר ואתה חייב להחליף....- טרנספר 1000 זה אחלה אפליקציה לסמוראי.ממליץ!

    (וואו...אני מתגעגע....)

    אייל.

נושאים דומים

  1. טרנספר 1000 משופץ לסמוראי
    על ידי itay בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 28-05-10, 13:41
  2. טרנספר ג"גש של מנוע 1000
    על ידי אלינועם חן בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 27-03-08, 16:25
  3. התלבטות בין טרנספר 1000 לקיט קלמיני
    על ידי samorai בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 06-07-07, 13:57
  4. טרנספר 1000. שאלה
    על ידי bobsfog בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 08-03-07, 14:49
  5. מחפש טרנספר לסמוראי 1000
    על ידי לירן23 בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 15-12-06, 17:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •