זה פטנט ייחודי לאוניברסיטת בן גוריון , בעיקרון הוא עובד רק כאשר מיצרים את הג'ייג שם ( עם מזג אוויר יבש ) ואז עולים צפונה ובגלל מזג האוויר הלח הוא מתכלה , הבעיה שיש רק באזור השלושה ימים לעבוד עליו
עידו
זה פטנט מטורף הג׳יג המתכלה הזה....
איפה קונים כזה חומר?
זה פטנט ייחודי לאוניברסיטת בן גוריון , בעיקרון הוא עובד רק כאשר מיצרים את הג'ייג שם ( עם מזג אוויר יבש ) ואז עולים צפונה ובגלל מזג האוויר הלח הוא מתכלה , הבעיה שיש רק באזור השלושה ימים לעבוד עליו
עידו
ממשכים לעבוד , השלמת ריתוכים , התאמת אוזניים של המתלים , ריתוך שלהן וכו' .
עידו
כל זה וצריך שני אנשים כדי להרים את השלדה?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מזל שיש לרני אוזניים.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
חכה שיהיה אוטו נוסע, לא יודע אם האוזניים יספיקו...
היום נפגשנו שוב להמשך העבודה .
על הפרק : סיום עיגוני מתלים , הכנסת מנוע ובנית תושבות מנוע .
וניתן לתמונות לדבר .
עידו
בתמונה ששמת אפשר לראות את ההבדל בין רתח מקצועי - קרח................ לבין רתח חובב - ראסטות...
מזמן לא עדכנתי אותכם ולא שלא היה מה פשוט לא היה זמן .
טוב מבחנתי הפרויקט הסתיים לאחר שבניתי את כל השלדה + עיגונים , מיכל דלק עם פתח מילוי , וסעפת פלטה , וסעפת יניקה , ועוד כל מני דברים לפי דרישת הסטודנטים .
השלדה והעיגונים נבנו כולם מ - 4130 כרום מולי בריתוכי TIG .
מיכל הדלק + פתח המילוי נבנה מאלומיניום ורותך ב - TIG .
סעפת יניקה מאלומיניום מרותכת ב - TIG .
סעפת הפלטה נבנתה מטיטניום מתחילתה ועד סופה למעט הקפיצים במפרקים , כל הסעפת רותכה ב - TIG .
היה לי העונג לארח קבוצה של סטודנטים עם המון רצון ואהבה , תודה לכול קבוצת BRG שבחרה בי , אני ממש מרגיש חלק ממכם .
עידו
ריתוך פח טיטניום 0.5 מ"מ ב - 16A
זה לא נראה לי חוקי הפורנוגרפיה הזאת...
אלוף. נראה חבל על הזמן.
הדוד של האגזוז - איך בנוי והאם יש בו מילוי של צמר?
חנן ובועז תודה .
הדוד בנוי מצינור כניסה 50 מ"מ עם פלאנג' ואותו דבר היציאה בינם בתוך הדוד יש צינור מרשת אקספנדה עדינה ומעטפת חיצונית מפח 0.5 מ"מ שערגלתי וריתכתי לצינור בקוטר 120 מ"מ ( זה הריתוך שבתמונה שלו רשמתי שרותך ב - 16A ) בין צינור הרשת לצינור המעטפת יש צמר סלעים יעודי לסעפות פלטה , כמובן שכל המרכבים הם מטיטניום למעט צמר הסלעים , זה מה נקרא דוד "free flow " .
מה שמאוד מדהים בכל האגזוז הזה זה שהוא שוקל מעט מאוד , אני מחכה עדין למספר שבקשתי מרני לשקול אותו .
עידו
בת זונ** של עבודה
בן זונ** של תכנון
תענוג לעניים
הרף עולה מדרגה
borderline velocity disorder
שמרו על קשר