לעניות דעתי הכתב לא קורא את המפה נכון.
את היצרנים לא מענין בכלל מי מטפל ברכב (מרבית הרווחים שלהם הם ממכירת חלקים ולא ממוסכים)
מה שמענין אותם שתקנה נהם מכלולים שלמים שעליהם תצתרך לשלם, והרבה.
וזו הסיבה שהחלפת פילטר אוויר במזגן הופכת להיות כל כך בעיתית.
המהנדס שתכננן את המזגן לא בונה אותו להחלפה פשוטה של פילטר, אלא להחלפה של כל המודול של המזגן.
כנ"ל כל מערכת של הרכב.
כאשר המנוע מתחמם והולך ראש מנוע, יותר זול להחליף מנוע מאשר לשפץ אותו.
דווקא מציאת התקלות נעשית יותר ויותר פשוטה, המחשב מתריע על התקלות.
הבעיה שכדי לתקן, אתה לא יכול להחליף משהו קטן או לאלתר אלא להחליף את כול המודול.
וכל זה נועד כדי להפוך את המכונית לאביזר חד פעמי, השתמש וזרוק.
סע 3 שנים או 100K קילומטר, זרוק לפח וקנה חדש.
העתיד כבר כאן, ידידי. ראו ערך מכונית הספארק או I10 וכו..
שמרו על קשר