בפתוחה הרבה יותר קל מין הסתם.
הרעיון מתבסס על הרחבת מפתח הדלת הקיים עד לבית הגלגל האחורי, וייצור דלתות ברזנט חדשות - מלפנים מעט יותר קטנות (במידה של CJ, ואחוריות תואמות, אולי בצורה שמבוססת על העיצוב של דלתות CJ הישנות (המעוגלות) כאשר בסיסי צירי הדלתות האחוריות יהיו מחוברים לכלוב/קשת התהפכות האמצעית, שככל הנראה גם יצטרך להיבנות מחדש (חיבור לריצפה).
אם אני לא טועה, נתן פליישר (הנדסת חלומות ז"ל) בנה פעם משהו דומה.
זה חומר למחשבה לכל מי שמשפץ סופה/סיקס פתוחים וממילא צריך לעשות פחחות ולבנות כלוב חדש. כמובן צריך גם לתפור ברזנט חדש לפי מידה ספציפית של הג'יפ (מה שמוריד מהפרק את הברזנטים המוכנים כלומר אמריקאיים למיניהם או ברזנט מקורי של תע"ר שהוא מצויין) מה שמייקר עוד את כל הפרוייקט.
אני אעלה אחר כך איור שמסביר קצת יותר טוב מה הכוונה.
שמרו על קשר