בתור התחלה אל תטייל לבד (ג'יפ בודד).
כשאתה לא לבד - תמיד יהיה מי שישמח להחליף עבורך גלגל.
עכשיו לעניין:
כננת קדמית כל מתקין יודע להרכיב ולהעביר רישוי. כננת אחורית זה לא טריוויאלי עבורם ולו רק בגלל שזה לא סטנדרטי. אין להם מגשים מוכנים שמתאימים וכו'.
כננת חיצונית על הפגוש מחייבת רישוי. תקינה, עמדה 1 וכו'.
גם שם לא מכירים דברים כאלה, נו, כי זה לא סטנדרטי. והם לא מרחמים - ייטפלו לכל מיני דברים שלא קשורים - ידרשו ממך גלגלים שלא בולטים, ישגעו אותך על גובה וכו', מה אתה צריך לבזבז זמן על זה?...
לדעתי - רק התקנה על ריצפת הג'יפ מאחור, אולי בתוך ארגז סגור, שאף אחד לא רואה ולא יודע. מה שלא רואים = לא יודעים = לא קיים. אין בעיות.
מתוך הארגז אתה מותח את הכבל דרך גלגלת/מכפיל כוח שייתלה מהקשת האחורית. כל מה שתצטרך במקרה של החלפת גלגל זה למשוך את הכבל, לתלות מכפיל כוח, להעביר דרכו את הכבל ולחבר את הוו לגלגל. ואז לפתוח את הברגים ולמשוך עם שתי ידיים את הגלגל החוצה מהמתקן שלו. הוא יישאר תלוי על הכבל.
שמרו על קשר