יותר מ-12 PSI ופחות מאשר 22PSI בהתאם לנוחות ולמהירות הנסיעה.
אם בנסיעות כביש חזקות עסקינן, אזי לך על הגבוה.
במידה ומדובר על זחילה שטח קשה, לך על הנמוך.
בברכה,
קיד.
שלום ברשותי צמיגי 32"\ 1150\15 MTR
מחפש כמה אויר לנפח?? יש הרבה דעות אז עוד כמה לא יזיקו.
יותר מ-12 PSI ופחות מאשר 22PSI בהתאם לנוחות ולמהירות הנסיעה.
אם בנסיעות כביש חזקות עסקינן, אזי לך על הגבוה.
במידה ומדובר על זחילה שטח קשה, לך על הנמוך.
בברכה,
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
לכביש - 18-25 PSI.Originally Posted by gnaveh
בשטח 14-18 PSI
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
זאביק,
כשקניתי צמיגי גודייר MTR המליצו לי בפנצ'ריה לנפח ל 30 בנסיעת כביש (האמת היא שאני מנפח גם ל 31 אן 32 כי חשבתי שלחץ אוויר גבוה חוסך בדלק) - אז... מה נכון ? אתה בטוח שמה שאמרת זה מספיק ? אני נורא מופתע, למען האמת...
Failure is not an option. It comes standard with the software.
סרגי,
22-24 PSI זה די והותר לנסיעת כביש מנהלתית.
18PSI יספקו בשטח.
30PSI בצמיג ברוחב 10.5" יתאימו לנשיאת 3.5 טון......
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
לפנצ'ריות יש משהו עם 30PSI, כמעט כל צמיג הם מנפחים ללחץ הזה. גם צמיגים קטנים יותר לרכב פרטי.כשקניתי צמיגי גודייר MTR המליצו לי בפנצ'ריה לנפח ל 30 בנסיעת כביש
הרכב לא קופצני מדי?
אני מוסע עם רכב דומה (CJ ארוך ברזנט) ולא מנפח מעבר ל 26PSI.
אביגדור
הלחץ 30 PSI מצויין עבור רכב בעל פרופיל 175מ"מ. לפי כלל האצבע, כוח=לחץ*שטח. לכן צמיג רחב, יפתח יותר כוח כלפי הכביש בלחץ נתון, מאשר צמיג צר.
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
שמרו על קשר