Close
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 33 of 33

Thread: death wobble

  1. #21

    Default

    אם שיוט אז דווקא יותר בכיוון של הפנהארד.

    לגבי כיוון פרונטלי אני קצת חולק עליכם.
    לדעתי חבל על הכסף למכון פרונט כאשר כל אחד יכול לעשות את הכיוון בעצמו עם מטר. מידה זהה לפני ואחרי הגלגל...
    ממילא גם במכון מכוונים ברכבים האלו רק שפור אם אין רעידת מוות.

  2. #22
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    צפון
    Posts
    87

    Default תגובה: death wobble

    Quote Originally Posted by Saar View Post
    שמעון, למה מוט מייצב קשור להרגשת שיוט???
    למוט מייצב יש תפקיד במהלך של הבולם והקפיץ .אבל בסרן חי שלא יהיה משחק לצדדים אצלי בפטרול הרגשתי שהרכב שט מעל 80 החלפתי 2 מוט אחורי ועשיתי כוון פרונט גם לדיפרנציאל האחורי וזה פתר את הבעיה לגמרי והיה צריך כוון ואני חולק על בועז אי אפשר לעשות כוון מדויק לפי זויות לבד.

  3. #23

    Default

    אין דבר כזה כיוון פרונט לסרן האחורי כמו שאין בק אקס מלפנים.
    פרונט זה קדימה...

    כשוין מוט מיצב הרכב עלול להתנדנד במהירות נסיעה בינונית ומעלה וזה עלול לגרום אפילו להתהפכות.
    מאחר וברי וותיק בעסק אנחנו מניחים שהוא נוסע עם מוט מייצב מחובר.

  4. #24

    Default

    אגב, מה ששומר באינדיאנים שהסרן לא יזוז ימינה ושמאלה זה הפנהארד.

  5. #25
    מנהל shmil's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    מרכז הארץ
    Posts
    6,764

    Default תגובה: death wobble

    שמעון יקר - צ'רוקי אינו פטרול, ותקלה באחד אינה בהכרח דומה אצל משנהו.
    ישנם באתר מספיק אנשים מנוסים, בעלי ידע, שטיפלו בתקלה במו ידיהם, לא במוסך כזה או אחר.

    זה נהדר שעשו לך כיוון פרונט לסרן האחורי, אני בטוח שהרווח של המוסך שעשה לך היה גבוה לפחות כמו טיפול השמש שנעשה לך (?), וברצינות - אי אפשר לעשות כיוון פרונט לסרן אחורי. by definition.
    ולכן, שמעון יקר, לפחות באתר ג'יפולוג, בפורומים הטכניים, הכלל הוא שאם אינך יודע בוודאות את התשובה ואת הסיבה לה, אל תכתוב.


    יכול להיות קשר בין מוט מייצב להרגשת שיוט, סער, אבל מוט מייצב קדמי, ואך תרומה מזערית להרגשת שיוט, אם כל היתר מהודק.

    כמו שבועז אמר, מי שמבין מה הוא עושה יכול לעשות כיוון שפור לבד, בדיוק כמו שבועז כתב, רק שכדאי שאת המדידה יעשו שני אנשים ולא אחד לבד.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  6. #26

    Default תגובה: death wobble

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    אין דבר כזה כיוון פרונט לסרן האחורי כמו שאין בק אקס מלפנים.
    פרונט זה קדימה...

    כשוין מוט מיצב הרכב עלול להתנדנד במהירות נסיעה בינונית ומעלה וזה עלול לגרום אפילו להתהפכות.
    מאחר וברי וותיק בעסק אנחנו מניחים שהוא נוסע עם מוט מייצב מחובר.
    נכון עולה לכביש עם מייצב מחובר,למייצב הקדמי יש מנתקים מהירים של רוביקון,יש להם כוון מסוים? הכוונה באורך שלהם בהתקנה הראשונה.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	0711_4wd_20_z+rubicon_express_gen_2_sway_bar.jpg 
Views:	81 
Size:	76.3 KB 
ID:	65196  
    רכבי פאר ולימוזינות לכל אירוע,מחירים מיוחדים לחברי האתר.
    WWW.VIPLIMO.CO.IL

  7. #27
    חבר רשום sos4u's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    2,961

    Default תגובה: death wobble

    זה נכון שא"א לקרוא לכיוון שמתבצע לסרן האחורי "כיוון פרונט " כי מדובר בכיוון של סרן אחורי - מחד. מאידך, יש בהחלט מקום לבצע בזמן כיוון הפרונט כיוון גם של הסרן האחורי והעניין נכון לפטרול בדיוק כמו שנכון לגרנד צירוקי , כששניהם עם מוטות רדיוס מתכווננים,
    אני מניח ששמעון התכוון לכיוון של הסרן האחורי, ולבדיקת מקבילות ומרכוז מול הסרן הקדמי. וזה בדיקה חיונית במצב המדובר.

    אין ספק גם שא"א להשוות בדיקה ידנית, עם מטר, [ ותהיה מדוייק ככל שתהיה ] לכיוון פרונט מקצועי ממוחשב, שמבצע מכון ראוי לשמו, שזה עיסוקו ויודע מה הוא עושה ...

  8. #28

    Default

    כתבתי תגובה ארוכה מאוד שכללה תגובות לכל מה שנרשם כאן בשירשור,בשורה העשרים הבנתי שאני מזיין לעצמי ולכם את השכל.
    מחקתי.
    ברי ,איך בדקת שאין לך חופש בחיבור הפנהרד לסרן או בשילדה ?
    borderline velocity disorder

  9. #29
    חבר רשום eysham's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    צפון
    Posts
    3,759

    Default תגובה: death wobble

    Quote Originally Posted by sos4u View Post
    זה נכון שא"א לקרוא לכיוון שמתבצע לסרן האחורי "כיוון פרונט " כי מדובר בכיוון של סרן אחורי - מחד. מאידך, יש בהחלט מקום לבצע בזמן כיוון הפרונט כיוון גם של הסרן האחורי והעניין נכון לפטרול בדיוק כמו שנכון לגרנד צירוקי , כששניהם עם מוטות רדיוס מתכווננים,
    אני מניח ששמעון התכוון לכיוון של הסרן האחורי, ולבדיקת מקבילות ומרכוז מול הסרן הקדמי. וזה בדיקה חיונית במצב המדובר.

    אין ספק גם שא"א להשוות בדיקה ידנית, עם מטר, [ ותהיה מדוייק ככל שתהיה ] לכיוון פרונט מקצועי ממוחשב, שמבצע מכון ראוי לשמו, שזה עיסוקו ויודע מה הוא עושה ...
    יוסי,

    כמה ק"מ בשטח סביר מחזיק הכיוון ה-"מעבדתי" שעושים לך במכון פרונטים?
    (רמז: מותר לענות גם בשברים)

    ובקיצור, לדעתי לכיוון TOE-IN/OUT מספיק מטר. זה לא ספוטניק...
    לגבי כיוון הפרונט האחורי, לא יודע. ב-WJ זה לא רלוונטי...

    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  10. #30

    Default

    ברי,

    אני כותב הוראות לגבי כייון המנתקים בגרנד zj כאשר למיטב הבנתי מדובר בפרונט זהה כמעט לחלוטין לאוטו שלך.

    זווית של כ 10-15 מעלות בין מרכז הציר לקצה עם התבריג ( החלק שנשאר מחובר קבוע).
    אתה מתאם את אורכי המנתקים לאורך הנכון כאשר הרכב עומד על משטח ישר ומוודא ששני הצדדים נכנסים ללא לחץ.
    זה אומר שכשהרכב במישור אין פיתול של המוט...

    * יש הוראות כתובות עם תמונות באתר של jks

  11. #31

    Default

    יוסי,

    באחורי הם לא נוגעים ואם אני לא טועה אז במקור גם אין שם שום כיוון.
    גם לאחר ההגבהה זה סיפור לכוון את זה כי צריך לפרק מוטות רדיוס כי אין אקסצנטר לכיוון ידידותי...

    גם השפור כל כך לא מדוייק במערכת המקורית הבנויה בצורת y כי השפור זז דרמטית
    אפילו אם מישהו יושב באוטו והגובה משתנה.
    כל המערכת הזו עובדת על ״בערך״ ולכן ההיגוי הוא מעורפל - במיוחד אם הגובה כבר לא מקורי.

    הרכב שלך כבר לא דומה לשלנו ולכן אצלך אולי יש הצדקה ללכת למכון.
    אצלנו זה בזבוז כסף משווע או אפילו גניבה מחסר ישע...

  12. #32
    חבר רשום Saar's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    Posts
    5,530

    Default תגובה: death wobble

    הי

    אם אני לא טועה, מדובר על XJ. ב XJ אין שום כיוון לסרן האחורי, זה קפיצי עלים של פעם...
    לגבי המוט המייצב, אין לו שום קשר ל DEATH WOBBLE.
    נסיעה עם מוט מייצב מנותק תגרום להרגשת גלגול חריפה יותר ומעט נדנוד בשינוי כיוון מהיר, אף פעם לא חשתי "שיוט" בנסיעה עם מייצב קדמי מנותק.

    כיוון פרונט ממוחשב מעט בעייתי ברכבים מוגבהים בעלי צמיגים מעט גדולים מהמקור כיוון שנתוני הרכב במחשב שונים מהרכב עצמו.
    (לשמחתי, לי אין בעיה כזו, הרכב שלי בגובהו המקורי ועם הצמיגים המקוריים ולכן כיוון הפרונט מתבצע בקלות)
    סער.

  13. #33

    Default תגובה: death wobble

    אז ככה,לאחר בדיקה לא נמצא חופש במערכת ההגה.הפנהרד פורק מחשש לבוקסה תחתונה בלויה ונמצע שהבורג המקורי של הרכב צר מהקוטר הפנימי של תותב הבוקסה.
    מרגע החלפת הבורג אין יותר שיוט או בעיה אחרת .

    ברי
    רכבי פאר ולימוזינות לכל אירוע,מחירים מיוחדים לחברי האתר.
    WWW.VIPLIMO.CO.IL

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. Death wobble לאחר הגבהת JK?
    By landY in forum פורום ג'יפ רנגלר JK/JL/JT
    Replies: 20
    Last Post: 08-05-12, 21:56
  2. DEATH WOBBLE עם הזזת ההגה ימינה
    By עמי in forum אוף-טופיק
    Replies: 12
    Last Post: 29-11-04, 12:37

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •