Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 33 מתוך 33

נושא: death wobble

  1. #21

    ברירת מחדל

    אם שיוט אז דווקא יותר בכיוון של הפנהארד.

    לגבי כיוון פרונטלי אני קצת חולק עליכם.
    לדעתי חבל על הכסף למכון פרונט כאשר כל אחד יכול לעשות את הכיוון בעצמו עם מטר. מידה זהה לפני ואחרי הגלגל...
    ממילא גם במכון מכוונים ברכבים האלו רק שפור אם אין רעידת מוות.

  2. #22
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    צפון
    הודעות
    87

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    ציטוט נכתב במקור על ידי Saar צפיה בהודעה
    שמעון, למה מוט מייצב קשור להרגשת שיוט???
    למוט מייצב יש תפקיד במהלך של הבולם והקפיץ .אבל בסרן חי שלא יהיה משחק לצדדים אצלי בפטרול הרגשתי שהרכב שט מעל 80 החלפתי 2 מוט אחורי ועשיתי כוון פרונט גם לדיפרנציאל האחורי וזה פתר את הבעיה לגמרי והיה צריך כוון ואני חולק על בועז אי אפשר לעשות כוון מדויק לפי זויות לבד.

  3. #23

    ברירת מחדל

    אין דבר כזה כיוון פרונט לסרן האחורי כמו שאין בק אקס מלפנים.
    פרונט זה קדימה...

    כשוין מוט מיצב הרכב עלול להתנדנד במהירות נסיעה בינונית ומעלה וזה עלול לגרום אפילו להתהפכות.
    מאחר וברי וותיק בעסק אנחנו מניחים שהוא נוסע עם מוט מייצב מחובר.

  4. #24

    ברירת מחדל

    אגב, מה ששומר באינדיאנים שהסרן לא יזוז ימינה ושמאלה זה הפנהארד.

  5. #25
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,751

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    שמעון יקר - צ'רוקי אינו פטרול, ותקלה באחד אינה בהכרח דומה אצל משנהו.
    ישנם באתר מספיק אנשים מנוסים, בעלי ידע, שטיפלו בתקלה במו ידיהם, לא במוסך כזה או אחר.

    זה נהדר שעשו לך כיוון פרונט לסרן האחורי, אני בטוח שהרווח של המוסך שעשה לך היה גבוה לפחות כמו טיפול השמש שנעשה לך (?), וברצינות - אי אפשר לעשות כיוון פרונט לסרן אחורי. by definition.
    ולכן, שמעון יקר, לפחות באתר ג'יפולוג, בפורומים הטכניים, הכלל הוא שאם אינך יודע בוודאות את התשובה ואת הסיבה לה, אל תכתוב.


    יכול להיות קשר בין מוט מייצב להרגשת שיוט, סער, אבל מוט מייצב קדמי, ואך תרומה מזערית להרגשת שיוט, אם כל היתר מהודק.

    כמו שבועז אמר, מי שמבין מה הוא עושה יכול לעשות כיוון שפור לבד, בדיוק כמו שבועז כתב, רק שכדאי שאת המדידה יעשו שני אנשים ולא אחד לבד.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    אין דבר כזה כיוון פרונט לסרן האחורי כמו שאין בק אקס מלפנים.
    פרונט זה קדימה...

    כשוין מוט מיצב הרכב עלול להתנדנד במהירות נסיעה בינונית ומעלה וזה עלול לגרום אפילו להתהפכות.
    מאחר וברי וותיק בעסק אנחנו מניחים שהוא נוסע עם מוט מייצב מחובר.
    נכון עולה לכביש עם מייצב מחובר,למייצב הקדמי יש מנתקים מהירים של רוביקון,יש להם כוון מסוים? הכוונה באורך שלהם בהתקנה הראשונה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	0711_4wd_20_z+rubicon_express_gen_2_sway_bar.jpg‏ 
Views:	80 
Size:	76.3 קילובייט 
ID:	65196  
    רכבי פאר ולימוזינות לכל אירוע,מחירים מיוחדים לחברי האתר.
    WWW.VIPLIMO.CO.IL

  7. #27
    חבר רשום sos4u's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    Rosh Ha`Ayin, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    2,961

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    זה נכון שא"א לקרוא לכיוון שמתבצע לסרן האחורי "כיוון פרונט " כי מדובר בכיוון של סרן אחורי - מחד. מאידך, יש בהחלט מקום לבצע בזמן כיוון הפרונט כיוון גם של הסרן האחורי והעניין נכון לפטרול בדיוק כמו שנכון לגרנד צירוקי , כששניהם עם מוטות רדיוס מתכווננים,
    אני מניח ששמעון התכוון לכיוון של הסרן האחורי, ולבדיקת מקבילות ומרכוז מול הסרן הקדמי. וזה בדיקה חיונית במצב המדובר.

    אין ספק גם שא"א להשוות בדיקה ידנית, עם מטר, [ ותהיה מדוייק ככל שתהיה ] לכיוון פרונט מקצועי ממוחשב, שמבצע מכון ראוי לשמו, שזה עיסוקו ויודע מה הוא עושה ...

  8. #28

    ברירת מחדל

    כתבתי תגובה ארוכה מאוד שכללה תגובות לכל מה שנרשם כאן בשירשור,בשורה העשרים הבנתי שאני מזיין לעצמי ולכם את השכל.
    מחקתי.
    ברי ,איך בדקת שאין לך חופש בחיבור הפנהרד לסרן או בשילדה ?
    borderline velocity disorder

  9. #29

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    ציטוט נכתב במקור על ידי sos4u צפיה בהודעה
    זה נכון שא"א לקרוא לכיוון שמתבצע לסרן האחורי "כיוון פרונט " כי מדובר בכיוון של סרן אחורי - מחד. מאידך, יש בהחלט מקום לבצע בזמן כיוון הפרונט כיוון גם של הסרן האחורי והעניין נכון לפטרול בדיוק כמו שנכון לגרנד צירוקי , כששניהם עם מוטות רדיוס מתכווננים,
    אני מניח ששמעון התכוון לכיוון של הסרן האחורי, ולבדיקת מקבילות ומרכוז מול הסרן הקדמי. וזה בדיקה חיונית במצב המדובר.

    אין ספק גם שא"א להשוות בדיקה ידנית, עם מטר, [ ותהיה מדוייק ככל שתהיה ] לכיוון פרונט מקצועי ממוחשב, שמבצע מכון ראוי לשמו, שזה עיסוקו ויודע מה הוא עושה ...
    יוסי,

    כמה ק"מ בשטח סביר מחזיק הכיוון ה-"מעבדתי" שעושים לך במכון פרונטים?
    (רמז: מותר לענות גם בשברים)

    ובקיצור, לדעתי לכיוון TOE-IN/OUT מספיק מטר. זה לא ספוטניק...
    לגבי כיוון הפרונט האחורי, לא יודע. ב-WJ זה לא רלוונטי...

    איל
    JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
    ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..

  10. #30

    ברירת מחדל

    ברי,

    אני כותב הוראות לגבי כייון המנתקים בגרנד zj כאשר למיטב הבנתי מדובר בפרונט זהה כמעט לחלוטין לאוטו שלך.

    זווית של כ 10-15 מעלות בין מרכז הציר לקצה עם התבריג ( החלק שנשאר מחובר קבוע).
    אתה מתאם את אורכי המנתקים לאורך הנכון כאשר הרכב עומד על משטח ישר ומוודא ששני הצדדים נכנסים ללא לחץ.
    זה אומר שכשהרכב במישור אין פיתול של המוט...

    * יש הוראות כתובות עם תמונות באתר של jks

  11. #31

    ברירת מחדל

    יוסי,

    באחורי הם לא נוגעים ואם אני לא טועה אז במקור גם אין שם שום כיוון.
    גם לאחר ההגבהה זה סיפור לכוון את זה כי צריך לפרק מוטות רדיוס כי אין אקסצנטר לכיוון ידידותי...

    גם השפור כל כך לא מדוייק במערכת המקורית הבנויה בצורת y כי השפור זז דרמטית
    אפילו אם מישהו יושב באוטו והגובה משתנה.
    כל המערכת הזו עובדת על ״בערך״ ולכן ההיגוי הוא מעורפל - במיוחד אם הגובה כבר לא מקורי.

    הרכב שלך כבר לא דומה לשלנו ולכן אצלך אולי יש הצדקה ללכת למכון.
    אצלנו זה בזבוז כסף משווע או אפילו גניבה מחסר ישע...

  12. #32
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    הי

    אם אני לא טועה, מדובר על XJ. ב XJ אין שום כיוון לסרן האחורי, זה קפיצי עלים של פעם...
    לגבי המוט המייצב, אין לו שום קשר ל DEATH WOBBLE.
    נסיעה עם מוט מייצב מנותק תגרום להרגשת גלגול חריפה יותר ומעט נדנוד בשינוי כיוון מהיר, אף פעם לא חשתי "שיוט" בנסיעה עם מייצב קדמי מנותק.

    כיוון פרונט ממוחשב מעט בעייתי ברכבים מוגבהים בעלי צמיגים מעט גדולים מהמקור כיוון שנתוני הרכב במחשב שונים מהרכב עצמו.
    (לשמחתי, לי אין בעיה כזו, הרכב שלי בגובהו המקורי ועם הצמיגים המקוריים ולכן כיוון הפרונט מתבצע בקלות)
    סער.

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה: death wobble

    אז ככה,לאחר בדיקה לא נמצא חופש במערכת ההגה.הפנהרד פורק מחשש לבוקסה תחתונה בלויה ונמצע שהבורג המקורי של הרכב צר מהקוטר הפנימי של תותב הבוקסה.
    מרגע החלפת הבורג אין יותר שיוט או בעיה אחרת .

    ברי
    רכבי פאר ולימוזינות לכל אירוע,מחירים מיוחדים לחברי האתר.
    WWW.VIPLIMO.CO.IL

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. Death wobble לאחר הגבהת JK?
    על ידי landY בפורום פורום ג'יפ רנגלר JK/JL/JT
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 08-05-12, 21:56
  2. DEATH WOBBLE עם הזזת ההגה ימינה
    על ידי עמי בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 29-11-04, 12:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •