נראה כמו ממצאים הכי רגילים שכותבים במכון בדיקה כמעט על כל רכב. אלו ממצאי כיסוי ישבן הסטנדרטיים.
אם זה הכל- כנראה הג'יפ באמת טוב.
אבל בשביל לקבל חוות דעת אמיתית קח אותו לבדיקה אמיתית. במוסך ג'יפים.
אסף.
הרכב הנבדק צ'ירוקי XJ שנת 99 מוגבה 3.5" פרוקומפ.
תוצאות הבדיקה:
1. סיבובי מנוע לא יציבים, לבדוק רצועת טיימינג(ואם צריך להחליף), קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, קורוזיה /סימני נזילות משאבת מים,
2. לתקן זוויות היגוי קידמי + אחורי, חופש/נקישה במע' היגוי,
3. רעשים בבלימה,
4. חופש דיפרנציאל/מרווחי יתר+תיבת העברה, החלפת הילוכים מאוחרת/השהייה בשילוב-רתיעה במעבר הילוכים-מכה.
רציתי לשאול:
1. מה חומרת הבעיות הללו אם לא מחליפים מיד בדגש סעיפים 1 ו-4.
2. עלויות תיקון
תודה מראש,
קובי
נראה כמו ממצאים הכי רגילים שכותבים במכון בדיקה כמעט על כל רכב. אלו ממצאי כיסוי ישבן הסטנדרטיים.
אם זה הכל- כנראה הג'יפ באמת טוב.
אבל בשביל לקבל חוות דעת אמיתית קח אותו לבדיקה אמיתית. במוסך ג'יפים.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
רצועת טיימינג במנוע 4 ליטר????????
מוסך גיפים - תן שמות
בדיקה אמיתית - כמה עולה דבר כזה?
דוח קלאסי של מכון בדיקה. כסתח אחד גדול.
אין רצועת טיימינג במנוע הזה. למען האמת גם לא שמעתי על החלפת שרשרת...
חופש במערכת הגה? יכול להיות כל דבר שבין כלום לבין תיבת הגה. ההימור שלי הוא שאין בעיה אמיתית ובמקרה הרע תפוח דפוק- אבל אני לא ראיתי את הרכב,, פשוט לכל רכב מקבלים כזו תקלה במכון
לגבי 4, נסעת על הרכב? יש שריקה של הדיפרנציאלי בנסיעה? אתה מרגיש את המכות עליהן מדובר?
סער
מקום בדיקה מומלץ מאוד באזור המרכז- מוסך ארז 4X4. ארז מומחה לרכבים מסוג זה. מכיר בעיות, מחלות, עלויות, סדרי עדיפויות לטיפול. בקיצור מומלץ מאוד (אני אישית בדקתי אצלו ZJ לפני כ 4 חודשים ובסוף גם קניתי אותה)
גל
הוא חוזר בתחילת השבוע (יום שני לפי דעתי)
אם הרכב בזכרון תבדוק אם ארנון עושה בדיקות או ליעד בבנימינה.
סיכוי סביר שהרכב מוכר כאן בפורום...
תתחיל מלתת יותר פרטים ויוכלו לעזור לך כאן (לחיוב או לשלילה) עוד לפני שאתה יוצא מהבית עד זיכרון.
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
החלקים לרכב הזה לא מאוד יקרים ולא הייתי ממש מתרגש מתקלות מכניות כאלו או אחרות.
החלפת מנוע שלם לרכב הזה היא לא משהו נדיר שצריך להרתיע אותך...
תתרכז יותר במצב התחזוקתי של המרכב ותא הנוסעים כמו גם מקוריות/ אילתורים במערכת החשמל.
האם הרשיונות מתאימים לרכב ( כולל כננת, מידת גלגלים וו גרירה וצבע)?
אם הרכב מרגיש לך טוב כנס למוסך שיסתכל עליו מעט ויתן הערכת מחיר לתיקון.
מה שהזכרת פה יכול להיות משהו בין כיסוי תחת לכמה אלפי שקלים בודדים.
בהצלחה!
זכרון זה תחום השיפוט של ארנון מלאכי - מוסך אנדורו - פרדס חנה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
קובי
הגרנד שאתה מדבר עליו זה ההוא מיד 2. בחור קנה אותו סטנדרטי ושם הגבהה של פרוקומפ 3.5 אינץ?
הוא כותב שאישתו לא מסתדרת עם האוטו או משהו כזה? כמו שבועז אומר הייתי בודק עם ארנון, זה קרוב אליו ויש לו גם אחד כזה.
לגביי שריקות בסרנים זה יכול להיות שהקורונה והפיניון לא מכוונים כמו שצריך וזה יכול להגיע לזה שהקורונה והפיניון גמורים ( תלוי במידת הרעש) אני לאחרונה שיפצתי את הסרן הקדמי בגרנד שלי, העבודה נעשתה אצל שי פלג מבולסטר. רק מחמאות אני יכול לתת לצוות של בולסטר. עבודה מקצועית, יחס אישי ואדיב. ללא מילים. פשוט תענוג היה להיכנס לסדנא ולצאת עם גיפ שפשוט נוסע אחרת. בנוסף תבדוק איפה נעשתה ההגבהה ולראות שהזיזו את הפנהארדים.
שיהיה המון בצלחה וברוך הבא לשבט.
"הגרנד שאתה מדבר עליו זה ההוא מיד 2. בחור קנה אותו סטנדרטי ושם הגבהה של פרוקומפ 3.5 אינץ?
הוא כותב שאישתו לא מסתדרת עם האוטו או משהו כזה?" - כן זהו.
הרכב נבדק בעל ידי ברעננה מה שמפחיד אותי זה מצב קיצון של תקלות אמיתיות ולא כסת"ח של המכון כמה צריך להשקיע?
אתה מדבר על גראנד או על XJ? אלו שני רכבים שונים.
שמיל, אני יודע שעלול להיות מצב בו מחליפים גלגלי שיניים, משום מה יש לי הרגשה שזה לא באבחון של מכון בדיקה...
אבל למען הדיוק והסדר הטוב, אתה צודק.
בוקר טוב,
קודם כל תודה לכול המשיבים.
למדתי, החכמתי, והפנמתי כמה מהדברים שנכתבו.
אני ירדתי מהרכב הזה בינתיים.
אני מקווה למצוא משהו בסגנון (צ'ירוקי XJ או גרנד צ'ירוקי ZJ WJ) בקרוב.
שמרו על קשר