למנהלים: אם השרשור אינו במקום הנכון, אנא העבירו אותו למקום הנכון=] תודה
שלום חברים ושבת שלום.
שמי אופיר ואני חדש בפורום אז להתייחס בעדינות=]
אני בהתחלה של הבנה של מכונאות בקטע מעשי[אני בכתה יב]
לחבר שלי יש באגי שעומד שנתיים בלי התנעה, התנענו אותו מלפני חודש, המנוע עובד כמו שעון!
למזלנו הבאגי אף פעם לא היה בשמש ככה שהגומיות עדיין לא מתפוררות[בקרוב כמו שאני משער הדבר יקרה חח]
אבא של חבר שלי נסע עליו, ואמר שהגיר תקוע, יותר מזה אני לא יודע.. שאלתי אנשים שמבינים בבאגים של בנייה עצמית ואמרו לי שיכול להיות שהבאגי קיבל מכה למטה אז סביר להניח שמוט שמוביל מהידית לגיר כנראה התעקם אז בגלל זה הוא תקוע, חיפשנו די הרבה זמן, עשינו לשלמות, המוט פיקס.
סביר להניח שהבעיה בגיר.. עכשיו השאלה שלי אחרי ההקדמה המעייפת הזאת, אך מפרקים גיר של חיפושית? יש מדריך טוב אולי שאפשר לתת לי?
דבר נוסף, קיבלתי מידע שמכוניות ראלי[או כל מכונית תחרותית] אחרי 5 שנים חייבת להחליף חגורות[רתמות] ואחרי זה אסור להשתמש בהן בכלל.. בגלל שאנחנו משתמשים בו לבאגי, האם למישהו רתמות שהוא בכל מקרה בא לזרוק אותן והוא מוכן למסור לנו?
שבת שלום ותודה רבה=] אופיר.
למנהלים: אם השרשור אינו במקום הנכון, אנא העבירו אותו למקום הנכון=] תודה
לא הבנתי מה זה אומר גיר תקוע. הילוכים לא עוברים? אי אפשר להזיז את הידית?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יש בוקסה בכניסת המוט לגיר. תוודאו שהיא תקינה. בהרבה פעמים זו הבעיה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
תודה רבה למי שעזר! הבעיה נפתרה, רק הבעיה עכשיו שצצו עוד הרבה מאוד בעיות,את השיפוץ נמשיך כשיהיה לנו כסף.. עצוב...
שבוע טוב לכולם=]
שמרו על קשר