Close
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: נחל ערוד

  1. #1

    ברירת מחדל נחל ערוד

    בסופ"ש האחרון טיילנו בדרום וביום שישי עשינו חלק גדול מנחל ערוד (מצפון לדרום). היות ואני בן 17, נהג חדש על הכביש, בשטח קצת יותר ותיק, נהגתי בכל הטיול כולל נחל ערוד. רציתי לדעת איך הוא החשב מבחינת עבירות, קלה? בינונית? קשה? ואולי גם איזה הסבר לגבי איך קובעים רמת עבירות יכול לעזור.
    תודה נטע

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    ציטוט נכתב במקור על ידי neta4x4 צפיה בהודעה
    בסופ"ש האחרון טיילנו בדרום וביום שישי עשינו חלק גדול מנחל ערוד (מצפון לדרום). היות ואני בן 17, נהג חדש על הכביש, בשטח קצת יותר ותיק, נהגתי בכל הטיול כולל נחל ערוד. רציתי לדעת איך הוא החשב מבחינת עבירות, קלה? בינונית? קשה? ואולי גם איזה הסבר לגבי איך קובעים רמת עבירות יכול לעזור.
    תודה נטע
    לא מכיר את נחל ערוד אבל סתם שאלה לא קשורה, איזה רכב יש לך ומאיפה אתה אחי?

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    איסוזו דימקס 2008 כמעט סטנדרטי, הגבהה וזהו מעמק יזרעל, לפי השם משתמש שלך אני יכול להבין שאנחנו מאותה שנת ייצור?

  4. #4
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,998

    ברירת מחדל

    הגדרת הקושי נגזרת מסוג הרכב..

    במקרה של דימקס מוגבה וממוגן, זה בגדר נהיגה טכנית מג׳עג׳עת באחד הנחלים היפים בדרום, לא יותר.

    דימקס סטנדרטי בלי מיגון ואתה כבר במקום אחר, פוטנציאל נזק, הרבה גירודי גחון והרבה תשומת לב לבחירת נתיב.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    ציטוט נכתב במקור על ידי neta4x4 צפיה בהודעה
    בסופ"ש האחרון טיילנו בדרום וביום שישי עשינו חלק גדול מנחל ערוד (מצפון לדרום). היות ואני בן 17, נהג חדש על הכביש, בשטח קצת יותר ותיק, נהגתי בכל הטיול כולל נחל ערוד. רציתי לדעת איך הוא החשב מבחינת עבירות, קלה? בינונית? קשה? ואולי גם איזה הסבר לגבי איך קובעים רמת עבירות יכול לעזור.
    תודה נטע
    יקירי,
    הערה קטנה לסדר:
    לא עשיתם את נחל ערוד - טיילתם בו. (את נחל ערוד עשה כנראה מישהו אחר).
    לגבי נושא העבירות, מצטער, לא יכול לסייע, אני לא מבין בנושא כל כך מסובך שום דבר.
    PW

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    ציטוט נכתב במקור על ידי neta4x4 צפיה בהודעה
    איסוזו דימקס 2008 כמעט סטנדרטי, הגבהה וזהו מעמק יזרעל, לפי השם משתמש שלך אני יכול להבין שאנחנו מאותה שנת ייצור?
    כןן בגלל זה שאלתי
    אולי אפילו אנחנו מכירים בטעות.

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    בהנחה והרכב בנוי לשטח מיגונים והגבהה,
    נחל ערוד הינו עבירות קלה +, ה - + משקף מס' קטעים טכניים שדורשים תשומת לב.
    נחל פרצים עליון, נחשב כעבירות בינונית.

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    בשנתון הזה בדימקס יש בעיה עם הקרטר שמן, רגיש ופגיע ומצריך יותר תשומת לב, גם מהשנתונים של שנה, שנתיים אחריו ומעלה שבהם הוא מוגן. אני שמעתי על כמה מרשות שמורות הטבע שממכה בקרטר הלך מנוע. זה מצריך זהירות רבה יותר.
    נסיעה של יום שלם בשטח אפילו עוד בתקופת המלווה כשהרישיון ממש טרי זאת חויה ואפשר להגיד שזה סוג של עונג.
    הודות לכך שאנחנו מטיילים עם עוד 2 די-מקסים, אחד של רשות שמורות הטבע והשני גם כן בבעלות המדינה אז אני לומד דרך הנהגים כל מיני "טריקים", לדוגמא איך לבצע נעילה נגדית במצב שהגלגלים בX, חצי ברקס רגל שמאל וגז בימין.

  9. #9
    חבר רשום יובל48's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,120

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    מכיוון שכיוון הנסיעה שלכם היה במורד הנחל,הקטעים הטכניים היו בירידה,
    זה מצריך נסיעה זהירה והכוונה מפעם לפעם כדי למנוע נזקים,
    עבירות קשה נעשית בעליה.
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    מצד שני בעליה הקצב נשלט יותר טוב על ידי הגז מאשר בירידה ששם היא קובעת את הקצב

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    ציטוט נכתב במקור על ידי neta4x4 צפיה בהודעה
    מצד שני בעליה הקצב נשלט יותר טוב על ידי הגז מאשר בירידה ששם היא קובעת את הקצב
    אתה טועה אחי יש הצלבות שאם אתה לא נעול אתה חייב לתת הרבה גז ואתה לא ממש שולט בקצב

  12. #12
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,998

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    ציטוט נכתב במקור על ידי neta4x4 צפיה בהודעה
    מצד שני בעליה הקצב נשלט יותר טוב על ידי הגז מאשר בירידה ששם היא קובעת את הקצב
    זה אולי ברכב אוטומטי.
    ברכב ידני אתה משלב את ההילוך הכי נמוך של הרכב ונותן למנוע לבצע את הבלימה בירידה, ככל שניתן (לפעמים צריך לתת גז בירידה).
    וגם בגיר אוטומטי אפשר ורצוי לנעול את הגיר בהילוך ראשון LOW כדי לנצל כמה שאפשר את בלימת המנוע.

    והכי טוב,
    זה שתירשם לאחד הקורסים שיש ללימוד נהיגת שטח כדי שתתנסה במצבים שונים בצורה מבוקרת.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    הכוונה שלי הייתה לרכב אוטומוט פשוט כי דיברנו על הדימקס וגם בו אני מוריד את הידית עד הסוף לLOW ומשלב 4X4 LOW, לפניו היה היילקס ידני ואני זוכר את השימוש בראשון LOW, לפעמים גם שני LOW. חוץ מזה שיש לי רישיון לטרקטור ככה שאת כל הרעיון של מהירות זחילה בהתאם להילוכים למדתי והתנסתי פעמים רבות.
    לגבי הקורס, יש לי את אבא שלי לידי, שנים הוא היה עם סופות סיקסים ומה לא. בשנים האחרונות הוא עבר לטנדרים בגלל העבודה. הוא מדריך אותי ומסביר לי איך לגשת למכשול, איך להתאים את ההילוך ועוד. חוץ מזה שאני מגיל מאוד צעיר כבר גולש בפורומים, רואה תוכניות ומטייל ככה שהעבודה שלו די קלה, אני מבין מה לעשות. הדימקס הוא סוג של משאית לנהג חדש וצריך לתפוס את המידות שלו, בקטעים מוסימים בנחל קיבלתי כיוון חיצוני אבל ברוב המקרים לא היה צורך.

  14. #14
    מנהל savyon's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    3,255

    ברירת מחדל תגובה: נחל ערוד

    הי נטע,
    עושה רושם שאתה מבין ויודע על מה אתה מדבר מבחינת יכולת עבירות, קריאת השטח, בחירת נתיב ומהירות.
    אתה מחפש הגדרה, וההגדרה משתנה בהתאם לנהג ולרכב ומה שנכון לאחד לא יהיה נכון לגביך.
    אני לא אגיד מה אתה יכול או לא יכול אבל כשאתה נוסע לטיול עם אנשים כפי שציינת, רב המסלולים יהיו ברמת עבירות קלה עד בינונית.
    זו דעתי.
    סביון
    מנהל מכירות רשתות בחברת GO NATURE
    www.gonature.co.il

נושאים דומים

  1. מגן קדמי ליונדאי טראקאן - פרוג'יפ
    על ידי thetheuzi בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 01-02-09, 20:26
  2. מגן פרוג'יפ לטראקאן
    על ידי THEUZI בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 05-06-08, 23:10
  3. נחל ערוד
    על ידי חנן-ג'יפולוג בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 11-12-05, 14:58
  4. נחל ערוד
    על ידי orenbg בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 31-07-05, 22:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •