מתי מושך?
בנסיעה?
בבלימה?
אחרי בלימה?
-ארז 8) -
אחרי ששפצתי את הבלמים מ-א עד ת , כולל החלפת משאבה ראשית ובוכנות ל
גלגלים ,צנרת חדשה , חריטה והדבקה .
לאחר כיוון ואחרי נסיעה של כמה עשרות ק"מ בבלימה ההגה מושך בצורה רצינית שמאלה .
מה יכולה להיות עוד הבעיה ? :oops:
cj -7 זה כל ההבדל
oןןןo
מתי מושך?
בנסיעה?
בבלימה?
אחרי בלימה?
-ארז 8) -
בבלימה ההגה מושך חזק שמאלה ,
אם אני עוזב את ההגה הוא מסתובב סיבוב שלם שמאלה.
cj -7 זה כל ההבדל
oןןןo
מסוכן.
לדעתי עדין יש אויר במערכת הבלמים שלך.
ייתכן ויש בועת אויר בצינור שמן ברקס שעובר בין המשאבה המרכזית לקליפר הימני- מה שגורם לו לא ללחוץ בעוצמה הנדרשת על צלחת הבילום- ולכן נוצרת המשיכה לכיוון הצד שעוצר כראוי.
נקז אויר משתי הקליפרים הקדמיים, בדוק, ודווח.
בהצלחה.
-ארז 8) -
ראשית - ארז בCJ-5 אין קליפרים מקדימה אלא משאבות רגילות בתוך תופים.
לעמוס - ייתכן וישנה בעייה בצינור הגמיש באותו הצד שאינו בולם היטב (ייתכן והוא אומנם חדש, אך "ישב" שנים רבות על ה"מדף" וכיום אינו תקין) - סיבות נוספות - אולי אין רגולרז' מתאים וגם/או משאבה שאינה מאותו הקוטר וגם/או בעיה באחד מן הצינורות החדשים (תבדוק אם לא קיימת סתימה עקב איזשהוא עצם שחדר לצנרת).
אוסף גיפים וכמה שיותר
ההסבר הבא הוא לפי נסיון על CJ6 79 ולא CJ5 אבל אולי תקף גם במקרה שלך:
המכונאים בדרך כלל לא מטפלים בברקסים הקדמיים והאחוריים בו זמנית (טיפול שדורש ניקוז).
כאשר שיפצתי הכול ביחד, ניקוז האויר היה קשה, גם למכונאי מנוסה.
נדמה לי שהפתרון היה לחיצה (או משיכה) על הווסת המרכזי בתחתית הרכב, כפי שמתואר בצ'ילטון.
איתי
בהנחה ש: המשאבות,הצינורות,הרגולג תקין ואין אויר במערכת
אז אתה צריך להוריד את הדראמים ולראות אם יש שטח חפיפה מלא בין הרפידה לדראם
ברגע ששמים את הרפידות בתנור (אמרת ששיפצת הכל לא) הן מתעוותות וצריך להתאים
את הרפידות החדשות לדראם על מנת לוודא חפיפה מלאה (לשייף קצת).
(כמובן יש את האפשרות שהצינור המוביל מהמשאבה המרכזית לצינור גומי סתום)
הכל התחיל בחיפושית עוד חיפושית ועוד אחת לחלקים
כדי לסכם את הדיון :
-הבלם הקדמי השמאלי שלך עוצר טוב יותר מאשר הימני.
-זו לא תופעה אפיינית לאוויר במערכת, מי שרוצה הסבר למה לא שיעשה חיפוש באתר או יפנה אלי בה"פ.
-זה יכול להיות רגולאז' לא תקין, רפידה לא תקינה, חסימה בצינור,משאבה תפוסה. תתחיל מהפשוט, ניתן לבדוק כל רכיב במערכת די בקלות, בדוק גם שהרפידה לא נרטבה מנוזל בלמים/שמן. הסברים ממצים ביותר לאופן פעולת בלם תוף קיימים באתר.
לאחר קריאה מעמיקה בחומר שכתבתם ( ותודה לכולכם) עליתי על הרכב.
במקום שומם כמובן ולאחר כמה פימפומי ברקס העצירה חזרה למה שהיית .
מזה אני מבין שכניראה משהו נתפס שם .
cj -7 זה כל ההבדל
oןןןo
אני מבין מזה שיש לך אוויר במערכת.
אולי אני טועה, בכל מקרה שווה בדיקה.
טרנזיט, בניגוד לנון-נון, הוא לא ג'יפ!!!
הברקסים משגעים אותי !
היום בתחילת הנסיעה בשטח גלגל ימין עצר יותר טוב מהשמאלי (כלומר המשיכה החליפה צד ).
מה יכולה להיות הבעיה ??? :roll:
cj -7 זה כל ההבדל
oןןןo
איך מתנהגת הדוושה ?
ספוגית?
כשאתה מפמפם היא עולה ?
כדאי שמישהו מקצועי יבדוק את הרכב, נראה לי שאתה מפספס משהו.
שמרו על קשר