תרים לי צילצול, נסדר לך גם מיכל.
תוכל להפעיל כלים פנאומטיים.
תודה גדולה לכולם.
קניתי היום ווסת, צינור ופיית ניפוח ללא שעון ב295 ש"ח, חיברתי הכול (ללא מיכל) והעסק עובד פנטסטי. משהו כמו עשר, חמש-עשרה שניות לניפוח גלגל מ10 PSI ל25PSI.
מדהים. לא פחות.
תמונות ופרטים נוספים בהמשך בפורום הכותבים...
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
תרים לי צילצול, נסדר לך גם מיכל.
תוכל להפעיל כלים פנאומטיים.
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
טוב תעשה אם תחזיק גם פית אויר פשוטה לנקות את החריץ בין הגנ"ט לצמיג
מחול במיקרה של פריקת צמיג.
מיכל תוכל לעשות ממטף כיבוי אש שהוא עמיד בלחצים גבוהים .
במידה ותזדקק לכזה תוכל לבוא לקחת ממני .
עמוס
עמוס מזגנים לרכב
מזל טוב חנן
מתי אתה פותח חברה לניקוי בהתזת חול ?
איך נשמע המדחס? מקרטע?
טוב כנראה שצריך לראות!!![]()
חנן. למה הייתה צריך ווסת עם אתה לא משתמש המיכל? הרי אתה לא עולה על 30 PSI.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
כשיהיה עוד כסף נמשיך הלאה עם פיות שונות, מיכל וכו', תודה לכל המציעים.
היום אחרי טיול דיונות ניפחנו, שלושה רכבים, אוויר בגלגלים וזה עובד כמו שזה, עובד נהדר.
אורי, עקרונית אני לא בטוח שצריך ווסת, אם יש לך פיית ניפוח ללא שסתום והאוויר יוצא כל הזמן אז באמת לא ייבנה יותר לחץ ממה שיהיה בצמיג. אבל כתבו כאן בשרשור הזה הערה ששכנעה אותי להשתמש בווסת:
"מה קורה אם נגיד הצינור מתקפל ונחסם? " .
במקרה כזה הלחץ יעלה אל הלחץ המקסימלי שהקומפרסור יודע לתת והוא גבוה מאוד וזה עלול אולי ליצור מצב מסוכן.
ווסת מתכוונן עם שעון עולה 80 ש"ח, כך שלדעתי הוא אכן שווה את תוספת המחיר.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
או.קיי. הבנתי.
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
חנן. כל הכבוד. יצא יפה מאד.
יש לי שאלה. האם פרסוסטט שמנתק את המתח טוב לדעתך במקום הווסט שהרכבת? פשוט פרסוסטט חדש כבר יש לי.
ממה שנראה לי לא צריכה להיות בעיה.
אורי טל
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
אם יש לך מיכל גדול אז אני לא רואה בעייה בשימוש עם פרסוסטט.
ללא מיכל, הפרסוסטט ירטט כמו משוגע בין כיבוי והדלקה ואני חושש שזה עלול להרוס במהירות את המצמד של המדחס.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
פיספסתי פה משהו
פרסוסטט בשביל מה?
ובאיזה וסת מדובר?
עמוס
עמוס מזגנים לרכב
אני מדבר על שימוש ללא מיכל.
מה שכן, אני יכון לעשות ניסוי ומקסימום להחליף אותו בווסת.
מזגנים (איך קוראים לך? באמת מצטער, שחכתי) הפרסוסטט בעיקרון, במקום הווסת.
בעיקרון, יש לי מיכל של גז למזגן (אפילו עם ברז). הבעיה היא שאני לא יודע איפה אני יכול לשים אותו. אולי בתוך הג'יפ? אולי אתה יודע לאיזה לחצים המיכל מיועד?
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
שוב, אני לא חושב שזה יעבוד בצורה בריאה ללא מיכל, אלא אם כן תשתמש בפיית ניפוח ללא שסתום, כזאת שמוציאה אוויר כל הזמן ואז הפרסוסטט ישמש במקרה חירום בלבד.
מאוד סביר, אגב, שניתן לבצע ניתוח פולשני לפיית ניפוח רגילה שיוציא לה את השסתום.
אין לי נתונים מדויקים אבל תחושת הבטן שלי אומרת שלא צריכה להיות שום בעייה להשתמש במיכל שלך בלחצים המדוברים.
ושאלה לעמוס מזגנים: איך בודקים שמן במדחס?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
חנן, אולי כדאי שתשקול משמנת קו. זה להערכתי לא צריך לעלות יותר מעשרות שקלים ואתה מקבל שקט מכל העניין.
נ.ב. האם השמן שמגיע בסופו של דבר לצמיג (הן עם משמנת קו והן ע"י שימון ישיר) לא יכול לעכל את הגומי??????
אורי טל.
Keep the dirty side down
שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....
אורי, אני לא מדבר על שימון האוויר הנכנס. את זה אני לא עושה וכנראה שלא צריך, על פי מה שיוני אמר לי שעמוס אמר לו...
צריך לזכור שהמדחס בסה"כ עובד מעט מאוד. פעם בחודש לחמש דקות. אצל הרציניים קצת יותר, אבל לא מדובר בסדרי גודל של שעות שמדחס של מזגן עובד ברכב נורמלי.
אני מדבר על בדיקת שמן בעוקת המדחס.
לגבי שמן שיגיע, אם יגיע אל הצמיגים? שאלה טובה אבל משתמשים בשיטה הזו בכל העולם אז לא נראה לי שזה קריטי ואם כן אני אספר לך. הצמיגים שלי גם ככה בסוף חייהם למרות שהם עם 90 אחוז מהבשר עליהם. הם פשוט קרועים בצורה זוועתית בדפנות שלהם. אז כשהם ימותו נסתכל בפנים ונראה מה קורה.
לא ברור לי בכלל שיגיע שמן אל האוויר. בשביל לעשות את זה הוא יצטרך להשתחל מצידי הבוכנות אל תא הדחיסה שהלחץ בו הוא 150 PSI. לא ברור לי האינטרס של השמן לעשות דבר מוזר כזה. בכל מקרה נעקוב אחרי כמות השמן בעוקת המדחס ונראה.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
חנן אם תוכל לפרט איך עשית את זה אני ישמח
אני פשוט רוצה להבין איזה צינור אני צריך לחתוך או לפרק?
יש שניים נכון?
אחד שהולך לץא נוסעים ועוד אחד שלא יודע לאן הולך איך אני מזהה
איפה לחבר את הצינור?
ובכלל איפה משיגים צינור את הפיה כבר יש לי עם שעון כזה ואקדח
טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il
הכנסתי כתבה שמתארת את כל ההתקנה:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=243
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
או קי תודה חנן אבל לא הבנתי למה אני צריך את הווסת הזה?
מה תפקידו???
אני רוצה לשים מיכל של משאית ישנה אני מכיר משאית כזו זרוקה
אני יפרק לה את המיכל ואני רוצה גם לחבר מדחס נוסף (לא רוצה לוותר על שלי)
האם זה שווה ואפשרי בכלל לחבר מדחס נוסף או שלא ניתן
טכנאי מכונות כביסה www.idangold.co.il
במידה ואתה לא מנפח אוויר ברגע מסוים והמדחס עובד, אם לא היה לאוויר לאן לצאת משהו היה מוכרח להיכנע. או שהצינור היה מתפוצץ, או שמחבר היה מתפרק או שהמדחס עצמו היה ניזוק. הווסת מאפשר לקבוע לחץ מסוים שמעליו האוויר משתחרר מחוץ למערכת.
אפשר לחבר מדחס נוסף. זה לא פשוט אבל זה אפשרי.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
טוב אז פחות או יותר הבנתי מה עשית עם הוסת.
פרסוסטט של מזגנים סטנדרתי לא יבצע את העבודה מאחר ואופן פעולתו לא
יפעיל את המדחס אלה רק פרסוסטט עם פונקציה של ניתוק בלחץ גבוה שקשה מאוד
למצוא בשוק .
שאלה :
האם הוסת משמש גם כשסתום אל חוזר?
היתרון הגדול במיכל הוא אגירת לחץ גבוה למתן לחץ חזק ומידי שזקוקים לו
במיקרה של פריקת צמיג דבר שקשה לקבל בשיטה שלך .
כמו שכבר כתבתי בסופות ישנה אפשרות על ידי שינוי מצב הברזים להפוך
את מדחס המזגן למדחס אויר (למקרה חרום בלבד )ללא צורך במשהו מיוחד .
אזהרה "
מיכל של גז למזגן לא לא לא לא לא מתאים ללחצים גבוהים מה עוד
שרוב המיכלים הינם חד פעמים בעלי שסתום אל חוזר +שסתום בטחון שיפרוץ
בלחץ די נמוך.
אז מטף כיבוי עדיף .
עמוס
עמוס מזגנים לרכב
ונזכרתי
לגבי השמן
המדחס מאבד שמן בזמן הדחיסה כדי להוסיף מידי פעם מעט שמן ע"מ שלא יתפס
לגבי הרס הצמיג אין לי מושג מה שכן צריך להשתמש בשמן מינרלי למדחס
ולא סנטטי.
אני התקנתי בפגרו שלי מדחס נוסף עם מיכל +שסתום אל חוזר+פרסוסטט ++
וזה פשוט נהדר וכבר "הציל" מספר אנשים מלהחליף גלגל במצבים
לא נעימים .
אז שוה כול השקעה אין מה לדבר .
עמוס
עמוס מזגנים לרכב
שמרו על קשר