יש לי CJ7 משופר ששווה 80,000 נמכר עקב מצוקה ב-50,000 . מצב מעולה לשטח, משופר בהמון שיפורים, חיזוקים ושכלולים. אם אתה מעוניין אתן לך טלפון של המוכר.
אם אתה רוצה חדש יותר לך על פאגרו , הרבה יותר אמין מטרופר ומטרנו...
היי קראתי את כל ההודעות הפורם אבל ההתלבטות עדיין קשה.
אני מחפש ג'יפ בתקציב של כ50000, ושיהיה 7 מקומות,
ההתלבטות היא בין טרופר, טרנו או שנתון קצת יותר נמוך וללכת על הפאגרו.
הוא שיש לכם רעיון אחר...
הרכב אמור לשמש גם בנסיעות יום יומיות ולכן רצוי שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר.
תודה
יש לי CJ7 משופר ששווה 80,000 נמכר עקב מצוקה ב-50,000 . מצב מעולה לשטח, משופר בהמון שיפורים, חיזוקים ושכלולים. אם אתה מעוניין אתן לך טלפון של המוכר.
אם אתה רוצה חדש יותר לך על פאגרו , הרבה יותר אמין מטרופר ומטרנו...
ראשית - וחשוב שיהיה ברור- אף רכב כזה אינו חסכוני.
אחרי שהתרגלת לרעיון הזה, הקילומטרז החודשי יכוון אותך לבחירה בין דיזל לבנזין.
הטרופר מצויין, גם פאגרו. אבל יותר חשוב מהבחירה בין זה לזה (או כל דבר אחר) - הוא להתחיל לבדוק רגבים כאלו בתשומת לב שצריך לתת לא סתם לרכב ישן, אלא לרכב ישן שאתה חייב לתת בו אמון כשאתה בשטח. זה אומר שיותר חשוב לקנות כלי במצב טוב יחסית, מאשר הבחחרה בדגם זה או אחר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מה יש להגיד בעד ונגד יונדאי טראקן?
נראה על הנייר שהוא נותן הרבה ג'יפ לשקל.
למשל: (אין לי קשר למודעה) בנזין 2007 אחרי קצת מיקוח יכנס לך בתקציב.
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4...aa14de80d3f9d4
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
טראקאן יעשה את העבודה
יש לנו בבית, רכב אמין כשמטפלים בו בזמן ונוהגים בו כמו שצריך
נסיעה כיפית ונוחה, לא מפואר אבל יש את כל מה שצריך.
בהצלחה!
שבוע טוב
מצטרף להמלצה על טרקאן.
היה לי כזה 2003. נוסע מצויין, אמין ובעל עבירות טובה. בידיים בנכונות אפילו טובה מאוד.
נסיעה חלקה ונוחה.
במחירים של היום - מומלץ.
אלי
שמרו על קשר