Close
עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 41 עד 60 מתוך 80
  1. #41
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard
    -אייקון של כל הכבוד-

    ברוך הרכב נראה מדהים.
    אשמח לבוא לנסיעת מבחן :-)

    מתי מסיבת השקה?
    שבועיים? שלושה?
    אני משתדל להכינו לאירוע של שבועות בצפון,
    אבל ספק אם אצליח.

  2. #42
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    אם תצטרך עזרה רק תבקש :-)

  3. #43
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    צריך עזרה בעניני דרייבשפטים ויוקים -
    בניתי את הרכב עם שני דרייבשפטים זהים, על מנת שאוכל לסחוב איתי רק דרייבשפט רזרבי אחד. עד כאן הכל טוב, אלא מה??
    היוק של הסרן האחורי(ג'י.אמ. 14, עם הקורונה הקטנה יותר של "9.5) גדול יותר מהיוק של הדנה 44 הקדמי. מאחור צלב 30 ומקדימה בדנה 44, צלב 27.
    אני צריך יוק שיתאים לפיניון של הדנה 44 אבל יהיה מותאם לצלב 30.
    האם יש חיה כזאת?
    האם מישהו בנה אי פעם שרוול(sleeve) עם שיניים פנימה והחוצה, כך שיוכל להתלבש על הפיניון של הדנה 44 וייכנס לתוך היוק הגדול יותר??
    האם יש למישהו רעיון אחר כלשהו?

  4. #44
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    אם תוכל לספק שרטוט של מה שאתה רוצה אני אבדוק אצל החרט שאני עובד איתו כמה יעלה לבנות את זה.
    השאלה היא מאיזה מתכת בונים דבר שכזה.
    זול זה לא יהיה לדעתי.

  5. #45

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הצפרדע
    צריך עזרה בעניני דרייבשפטים ויוקים -
    בניתי את הרכב עם שני דרייבשפטים זהים, על מנת שאוכל לסחוב איתי רק דרייבשפט רזרבי אחד. עד כאן הכל טוב, אלא מה??
    היוק של הסרן האחורי(ג'י.אמ. 14, עם הקורונה הקטנה יותר של "9.5) גדול יותר מהיוק של הדנה 44 הקדמי. מאחור צלב 30 ומקדימה בדנה 44, צלב 27.
    אני צריך יוק שיתאים לפיניון של הדנה 44 אבל יהיה מותאם לצלב 30.
    האם יש חיה כזאת?
    האם מישהו בנה אי פעם שרוול(sleeve) עם שיניים פנימה והחוצה, כך שיוכל להתלבש על הפיניון של הדנה 44 וייכנס לתוך היוק הגדול יותר??
    האם יש למישהו רעיון אחר כלשהו?
    אתה רואה סיבה למה לא לחתוך על מחרטה יוק של 44 ויוק של צלב 30, ולאחר מכן לרתך את השרוול של ה-44 לאוגן של צלב ה-30? מבחינת המומנטים שעוברים שם, ריתוך של צינור בעובי ובקוטר של השרוול אל האוגן, יהיה חזק דיו.
    יש להקפיד ולבנות JIG מתאם לצורך הריתוך, ולבדוק זריקת צד + מצח של העובד לפני הריתוך הסופי.
    בברכה,
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  6. #46
    חבר רשום arnonshoshani's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2004
    מיקום
    יבנה
    הודעות
    702

    ברירת מחדל

    ברוך שלום
    אניח חושב אבל לא מאה אחוז בטוח שהיוק של דנה 44 אחורי בסופות מגיע בשני גדלים 30 ו- 27
    אצל שי פה באילת עשינו את ההסבה כדאי לבדוק אצל ינוביץ' כמו כן אני אבדוק איזה יוק נמצא אצלי על הדנה 44 בפורד כי אני יודע שהאחורי הגיע עם צלב 30.
    ארנון שושני 052-6991704
    ייעוץ ותכנון לכל רכבי השטח

  7. #47
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    תודה חברים.
    הבעיה נפתרה(וגם נפטרה... :P ) - נמצא יוק מתאים.

  8. #48
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    עדכון קצר לגבי ההונדה ניתן למצוא כאן
    http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...em=533489&pg=3

  9. #49
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    הרכב נראה מדהים.
    מתי אתה בוחן אותו בשטח? אשמח להתלוות ולהתפעל כשצריך .

    8)

  10. #50
    חבר רשום sidewinder's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    arad
    הודעות
    234

    ברירת מחדל

    ברוך שלום
    קודם כל קבל 10 על העבודה
    ודבר שני ראיתי באחת התמונות שהשתמשתה בקרדן של טרקטור לדרייב שאפט
    האחורי ו חשבתי שראוי לציין שכדי לחזק אותו בטבעת חיצונית על הצד של הנקבה
    בקצה כדי שלא יפתח וזאת מפני שהוא הולך להעביר הרבבבה מומנט וכוח
    לפי התמונה נראה לי שהוא מספר 4 אם אני לא טועה...... :shock:
    והוא גם מוגבל במספר סיבובים (סל"ד)ל1000
    :!: :!: :!: :!: :!:


    בברכה יוסי

  11. #51
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי sidewinder
    ברוך שלום
    קודם כל קבל 10 על העבודה
    ודבר שני ראיתי באחת התמונות שהשתמשתה בקרדן של טרקטור לדרייב שאפט
    האחורי ו חשבתי שראוי לציין שכדי לחזק אותו בטבעת חיצונית על הצד של הנקבה
    בקצה כדי שלא יפתח וזאת מפני שהוא הולך להעביר הרבבבה מומנט וכוח
    לפי התמונה נראה לי שהוא מספר 4 אם אני לא טועה...... :shock:
    והוא גם מוגבל במספר סיבובים (סל"ד)ל1000
    :!: :!: :!: :!: :!:

    בברכה יוסי
    נכון, יוק של טרקטור, כי הדרייבשפט קצר מאד(50 ס"מ בערך) ולא רציתי להסתבך עם זויות קשות - ניסיתי אותו בכל הזויות הקיצוניות והוא מתפקד מצויין. דרך אגב, אותם יוקים מקדימה ומאחור.
    בענין החיזוק ע"י טבעת - טוב שאתה אומר לי, ואני אבדוק את זה היטב.
    מה שלא ברור לי הוא ענין הסל"ד - אתה אומר שהיוקים הללו לא מסוגלים לעבוד ביותר מ 1000 סל"ד?!?!?!?!?
    לא נשמע הגיוני ואם זה נכון, אני בבעיה כי הסל"ד בהונדה הוא גבוה מאד בעקר בהילוכי אוברדרייב, בהם הדרייבשפט מסתובב כמעט פי שניים ממהירות המנוע!!
    זה אומר שבהילוך חמישי בסל"ד של 4000 למשל, הדרייבשפט מסתובב במהירות של 7000 סלד.......
    אולי תבדוק את הנתון הזה שוב?

  12. #52
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,443

    ברירת מחדל

    אלה עם שישה ספליינים מיועדים ל540 סל"ד, ואלו עם 21 ספליינים מיועדים ל1000 סל"ד (למיטב זכרוני רוב מה שהולך זה עם שישה ספליינים) .


    מכאן:

    http://www.hse.gov.uk/pubns/as24.pdf
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  13. #53

    ברירת מחדל

    לא נשמע הגיוני ואם זה נכון, אני בבעיה כי הסל"ד בהונדה הוא גבוה מאד בעקר בהילוכי אוברדרייב, בהם הדרייבשפט מסתובב כמעט פי שניים ממהירות המנוע!!
    זה אומר שבהילוך חמישי בסל"ד של 4000 למשל, הדרייבשפט מסתובב במהירות של 7000 סלד.......
    אם הדרישפט מסתובב ב7000 סל"ד, יחס בסרן 4.1 וגלגל עושה 3.15 מטר כל סיבוב (נתונים מתחילת הדיון), אתה נוסע במהירות של 320 קמ"ש :roll: זה כבר באמת מהר :wink:

    מהירות הסיבוב המקסימלית של גלי ההינע תהיה חצי מזה, אבל עדיין זה הרבה יותר מה1000 סל"ד המדוברים.

  14. #54
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,443

    ברירת מחדל

    ב4000 סל"ד במנוע ויחס אופיני בהילוך חמישי של 1.25 אוברדרייב, תקבל 5000 סל"ד בכניסה לדיפרנציאל וכ1000 סל"ד ביציאה ממנו (והיציאה היא בתכלס' מה שמעניין אותך במבנה הרכב הייחודי שלך, שהרי אצלך גלי ההינע יוצאים אחרי הדיפרנציאל בגיר) , בהנחה של יחס 1:5 בדיפרנציאל של הגיר של ההונדה (מהו היחס הזה, אתה יכול לומר לנו? ) .

    לקחתי נתונים שאני מעריך שהם קרובים מרכב דומה:

    http://www.supercarsite.net/civic_type_r.htm
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  15. #55
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    אתם צודקים ואני חמור - שכחתי את הדיפ' בגיר, שהוא ביחס של 4.1:1 :oops:
    האוברדרייב בא בשני יחסים:
    הילוך רביעי - 0.738:1 (1.35:1)
    הילוך חמישי - 0.566:1 (1.77:1)

    כלומר - כשאני בהילוך חמישי ב4000 סל"ד, אני ב - 1746 סל"ד של הדרייבשפט,
    וכאשר אני ב 5500 סל"ד בהילוך חמישי, אני ב - 2289.
    צריך לזכור שאם אגיע ל - 550 סל"ד בהילוך חמישי, אהיה במהירות של
    בערך 115 קמ"ש, מה שיהיה נדיר למדי ברכב הזה.
    לעומת זאת, אם אהיה ב 5500 סל"ד בהילוך רביעי, מה שיותר מתקבל על הדעת, הרכב יהיה במהירות של כ - 90 קמ"ש, והדרייבשפט יהיה בסל"ד של1745.
    מוגזם, גבולי או נסבל???

  16. #56
    חבר רשום ryanai's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2003
    מיקום
    ליד נתניה
    הודעות
    246

    ברירת מחדל

    יכול להיות שפיספסתי משהו אבל:

    סל"ד הדרייב שאפט ביחס למהירות הרכב לא מחושב ע"פ סל"ד המנוע ויחסי ההעברה בגיר אלא המהירות (במטרים לשניה לא קמ"ש) כפול יחס ההעברה בדיפרנציאל וחלקי קוטר הגלגל במטרים...

    ע"פ החישוב שלי ב 90 קמ"ש הדרייבשאפט נמצא בסל"ד של 422 בערך...

    צריכה להיות לך איזשהי הפחתה קבועה בגיר שאתה לא מכניס לחישוב ...
    Idiot, n.:
    A member of a large and powerful tribe whose influence in human affairs has always been dominant and controlling

  17. #57
    חבר רשום ryanai's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2003
    מיקום
    ליד נתניה
    הודעות
    246

    ברירת מחדל

    שכחתי להכפיל ב 60 עבור סל"ד וגם פישלתי בחישוב..

    חישוב חדש:

    90 קמ"ש = 25 מ/ש * 4.1 (בסרן) / 3.15 (קוטר גלגל) * 60 (שניות בדקה...)

    ==> 1952
    Idiot, n.:
    A member of a large and powerful tribe whose influence in human affairs has always been dominant and controlling

  18. #58

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ryanai

    סל"ד הדרייב שאפט ביחס למהירות הרכב לא מחושב ע"פ סל"ד המנוע ויחסי ההעברה בגיר אלא המהירות (במטרים לשניה לא קמ"ש) כפול יחס ההעברה בדיפרנציאל וחלקי קוטר הגלגל במטרים...
    נכון, ככה בדיוק אני חישבתי.

  19. #59
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,443

    ברירת מחדל

    לא פספסת כלום. אלו שתי דרכים, נכונות בדיוק באותה מידה, להגיע אל מהירות גל ההינע.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  20. #60
    חבר רשום sidewinder's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    arad
    הודעות
    234

    ברירת מחדל

    אלה עם שישה ספליינים מיועדים ל540 סל"ד, ואלו עם 21 ספליינים מיועדים ל1000 סל"ד (למיטב זכרוני רוב מה שהולך זה עם שישה ספליינים)
    חנן אצל ברוך אין ספליינים יש פלטה עם 4 או 6 חורים שמתחבר עם ברגים
    ורצוי לבדוק אצל הספק איזה סוג הקרדן אם הוא של 540 סל"ד' או 1000 סל"ד
    ואם הוא של 1000 ולא יעבוד בזויות קשות במהירויות האלו (ביו 1500-1900)
    וברוך גם יוסיף טבעת חיזוק בקצה יש סיכוי שהקרדן יחזיק לו

    ולברוך רצוי גם לרתך באזור החיבור בין היוק לגוף הקרדן איפה שיש פין קפיצי
    אנסה להוסיף קישור לשרטוט יותר מאוחר

    בברכת יום נעים
    יוסי

עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. קיה ספורטאג' החדשה. 2X4? או 4X4?
    על ידי oceans68 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-05-11, 14:52
  2. התקנה החדשה ליבוא רכב.
    על ידי amimiller בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 02-06-10, 13:23
  3. הג'ימני החדשה שלי.........
    על ידי matokik בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 46
    עדכון אחרון: 26-06-09, 13:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •