Close
עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון 1234
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 80
  1. #61

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הצפרדע
    מוגזם, גבולי או נסבל???
    מוגזם. זה לא רכב רך שנוסע בעדינות, זה אפילו לא רכב שטח שעובד קשה אבל רק פעם בכמה זמן. זה רכב שהולך לעבוד הכי קשה שיש - תחרויות אקסטרים. אתה לא יכול לבנות על מקדם בטחון לא ידוע (במקרה הזה, לא קיים), אתה צריך את זה מחושב מדוד ומדוייק. עכשיו אומר היצרן שזה טוב עד 1000 סל"ד, אז אתה תלך ותשים את זה על כמעט פי 2 מזה ועוד בתנאים של תחרויות אקסטרים?

  2. #62
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    אלון, דוקא מזה אני לא מודאג. באקסטרים עובדים על low. אמנם בסל"דים גבוהים, אבל בהילוכים נמוכים - ראשון ושני, מאכסימום שלישי. בהילוכים כאלה, סל"ד הדרייבשפט יהיה נמוך מהמותר. הבעיה היא שאני רוצה ליסוע איתו גם מהר בשבילים, בהילוכי אוברדרייב רביעי וחמישי, שרק אז יש חריגה מהסל"ד המותר ליוקים הללו.

    עוד משהו - אצלי אין שיני הזחה(ספליינס) - הדריבשפטים הללו בנויים ממשולשים. לכל אורך הגל יש "צינור" משולש, זכר ונקבה שנכנסים כך גם לתוך היוקים. האמת היא שזאת הפעם הראשונה שנתקלתי בגל הינע לא עגול עם שיני הזחה אלא במשולש הזה, אשר נראה, לפחות, חזק הרבה יותר מהצינור המקובל העגול.
    מישהו מכיר את המשולשים הללו ויודע מה הספציפיקציות שלהם??

  3. #63
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל

    מה לגביי שני סטים של יוקים-
    האחד לתחרות עבירות אקסטרים
    ואילו השני לראלי רייד כפי שאתה רוצה?

    לתחרות האקסטרים אם על פי החישובים לא תעבור 1,000 סל"ד (מצטער, קטונתי מלהיות בקיא בנושא החישובים), תוכל לעבוד עם יוקים של הטרקטור

    ואילו בראלי רייד וכו' שבהם תצטרך מהירויות יותר גבוהות, יהיה לך סט יוקים פחות אגרסיבי מבחינת זויות, אך מתאים מבחינת סל"ד- פשוט כי בראלי רייד רוב הנסיעה היא על מישורים (מישורים ביחס לסלעים :wink: ) ואין לך צורך ביוק בעל זויות קיצוניות כמו זה של הטרקטור.



    -ארז 8) -

  4. #64
    חבר רשום sidewinder's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    arad
    הודעות
    234

    ברירת מחדל

    ברוך מצורף קישור לתמונה שתבהיר לך את נושא טבעת החיזוק שדיברתי עליה


    http://pg.photos.yahoo.com/ph/ynipra...&.dnm=73c3.jpg


    בברכת יום נעים
    יוסי

  5. #65
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    ברוך, יש לי שאלה בקשר לבלמים.
    הסרן האחורי נעול, לכן בלימה על הדרייבשאפט נועלת את כולו.
    אבל בסרן הקדמי יש לך נעילה אוטומטית, האם לא יתכן מצב שרק גלגל אחד נבלם ואילו השני מסתובב חופשי?
    אם כן, מה אתה עושה על מנת להתגבר על זה? זה קריטי בכלל?

    תודה

  6. #66
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,444

    ברירת מחדל

    אבל בסרן הקדמי יש לך נעילה אוטומטית, האם לא יתכן מצב שרק גלגל אחד נבלם ואילו השני מסתובב חופשי?
    לא.
    נסה לחשוב על זה לעומק, איך הקרוס-שפט לוחץ על הקפלרים במצב כזה? בבלימה דרך גל ההינע הריצ'וט יהיה לאחור, לא לפנים, בדיוק כמו בנסיעה ברוורס.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  7. #67
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    זה אומר שבנסיעה לאחור הגלגלים נעולים?
    אם הבנתי נכון, ובהחלט יש טענות לכאן ולכאן :-), הסרן נעול תמיד אבל בזמן סיבוב הסרן נפתח.
    מה קורה כשנוסעים ברוורס עם סיבוב?
    מדובר על תאוריה, במעשי אני מניח שאף אחד לא עושה סיבובים ברוורס במהירות גבוהה במידה כזו שתגרום לאובדן שליטה או משהו כזה.

  8. #68
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,444

    ברירת מחדל

    הנעילה היא סימטרית. אין לה כיוון. מה שקורה בנסיעה קדימה קורה גם בנסיעה אחורה.

    אתה נוסע אחורה, הגלגל החיצוני בסיבוב מרצ'ט מהר יותר אחורה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  9. #69
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    Rochester, NY
    הודעות
    804

    ברירת מחדל

    אני גיליתי להפתעתי שבבלימה בירידה טלולה, כשהמנוע בולם בראשון נמוך, הנעילה לפעמים משתחררת ו"מרצ'טת" ואתה מאבד את בלימת המנוע לגלגל אחד ... זה מלחיץ בטירוף!
    אני מאמין שכאשר הבלימה נעשית על גל ההנעה זה לא יקרה ...

  10. #70
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי יקיר גרין
    אני גיליתי להפתעתי שבבלימה בירידה טלולה, כשהמנוע בולם בראשון נמוך, הנעילה לפעמים משתחררת ו"מרצ'טת" ואתה מאבד את בלימת המנוע לגלגל אחד ... זה מלחיץ בטירוף!
    אני מאמין שכאשר הבלימה נעשית על גל ההנעה זה לא יקרה ...
    זה מעולם לא קרה לי.. אולי משהו לא תקין אצלך?
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  11. #71
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,444

    ברירת מחדל

    כנ"ל, יקיר, ואני עם שתי נעילות כבר כמעט שבע שנים. התיאור שלך נשמע לא טוב.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  12. #72
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    שאלה אחרונה (לבנתיים)
    זה יעיל לבלום דרך הדרייבשאפט?
    לא יכול לגרום לנזק כלשהו או לעומסים גדולים מידי על המערכת גג"ש?

    לא לשכוח שהרכב המדובר הוא רכב תחרויות. ז"א המון כוח שפועל על הסרנים וגלגלים ובלימות חזקות.

    תודה

  13. #73
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,444

    ברירת מחדל

    בהאמר, שפועל כנ"ל עם בלם דיסק ליד הדיפרנציאל, התפוצצה לנו ציריה בעת נפילה איטית לבור עמוק.

    אני לא יכול לקבוע חד-משמעית שזה היה קשור לבלם הנעול בעת הנפילה, אבל זה נראה לי סביר, כי זה מסתדר לי עם ההגיון וכי לא ראיתי סיבה אחרת שהיא תתפוצץ.

    מאידך, עם קרדן PTO של טרקטור בתור ציריה, ומשקל זעיר ביחס להאמר, הייתי פחות מודאג מזה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  14. #74
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,101

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
    בהאמר, שפועל כנ"ל עם בלם דיסק ליד הדיפרנציאל, התפוצצה לנו ציריה בעת נפילה איטית לבור עמוק.
    .
    תופעה מוכרת,אולי לא בנפילה איטית אבל קרה בהאמר גם בבלימות חרום ובמצבים משולבים של בלימה והתנגדות גדולה\עצירה בבת אחת של הגלגל בעת בלימה.

  15. #75
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    Rochester, NY
    הודעות
    804

    ברירת מחדל

    חנן, ערן, אני אאלץ להיפגש עם נהג שמנוסה ברכב עם נעילה ואראה לו ...

    התופעה מתרחשת רק כשמהירות הרכב איטית מאוד, והבלמים נלחמים גם במנוע (שנמצא בסרק) ...
    למעט תופעה זו, הנעילה עובדת מצויין! נעולה כשצריך ומשתחררת כשצריך ...

  16. #76
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,444

    ברירת מחדל

    אם אתה מדבר על מהירות שנמוכה ממהירות סרק אז אתה לא מדבר על בלימת מנוע, אלא להפך: המנוע מנסה לסובב קדימה את הגלגלים קדימה, אז זה לא ממש מפתיע אם הוא מצליח מדי פעם.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  17. #77

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי הצפרדע
    נכון, יוק של טרקטור, כי הדרייבשפט קצר מאד(50 ס"מ בערך) ולא רציתי להסתבך עם זויות קשות - ניסיתי אותו בכל הזויות הקיצוניות והוא מתפקד מצויין. דרך אגב, אותם יוקים מקדימה ומאחור.
    בענין החיזוק ע"י טבעת - טוב שאתה אומר לי, ואני אבדוק את זה היטב.
    ברוך, מנסיון עשיר עם קרדנים חקלאיים, אתה על מגבלת הפיתול של הקרדן.
    תזכור שפיתול קל, יגרום לתקיעת פעולת ההזחה.
    אתה יכול להשאר עם היוקים, אבל אתה חייב לעבור למוט משונן עגול. קרדן משולש לא מתאים להספקים האלה, ובייחוד אינו מאוזן. הקרדן המשולש אינו שווה צלעות!!!. את נושא הסל"ד כבר אמרו לך, והמגבלה היא איזון.
    רצוי שתעבור לקרדן משונן (הזכר הוא מוט מלא), המיועד לפעול ב-1000 סל"ד.
    בברכה,
    קיד.
    דרך אגב, פתרון לשימסים בבולמים כבר מצאת?
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  18. #78
    חבר רשום הצפרדע's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    2,208

    ברירת מחדל

    [quote="קיד
    רצוי שתעבור לקרדן משונן (הזכר הוא מוט מלא), המיועד לפעול ב-1000 סל"ד.
    בברכה,
    קיד.
    דרך אגב, פתרון לשימסים בבולמים כבר מצאת?[/quote]

    1. טופל כבר. מחר אני מרכיב את הדרייבשפט החדש.

    2. כן. פתחתי את הבולמים, שיפצתי מה שיכולתי (בהעדר קיט שיפוץ), כאשר
    מתוך 8(!!) השימסים ב compression, הסרתי לבסוף 3, ומתוך ה 5 שהיו בצד של
    ה rebound, הסרצי אחד.
    אני מקוה שיתן תוצאה טובה.

  19. #79
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    חנן - ערן
    מנסיון שלי לוקרייט משתחרר בירידות כאשר משולבת בלימת מנוע ובלמים
    התופעה מתרחשת רק בהצלבות חריפות בהם גלגל מאבד אחיזה ונבלם וגורם לחברו לרצט
    ותאמינו לי שהנעילות תקינות
    יקיר אל תרוץ כל כך מהר לבדוק - כשזה קורה פשוט שחרר את הברקס לשניה ותחזור לבלום

  20. #80
    חבר רשום יקיר גרין's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    Rochester, NY
    הודעות
    804

    ברירת מחדל

    סוזי, תודה!
    לבדוק תמיד לא מזיק!
    התופעה ארעה בירידת הנ.ג. בחרשן ... פעמיים ...
    אני לא ממש מודאג, הרכב מתנהג מעולה, אבל מעניין לדעת אם הנעילה לא משתחררת טיפה מוקדם מידי ... (קפיצים חלשים מידי).

עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון 1234

נושאים דומים

  1. קיה ספורטאג' החדשה. 2X4? או 4X4?
    על ידי oceans68 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 08-05-11, 14:52
  2. התקנה החדשה ליבוא רכב.
    על ידי amimiller בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 02-06-10, 13:23
  3. הג'ימני החדשה שלי.........
    על ידי matokik בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 46
    עדכון אחרון: 26-06-09, 13:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •