Close
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9
  1. #1
    חבר רשום יורד ים's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    נהריה
    הודעות
    88

    ברירת מחדל התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    רוצה לשפר את הג'יפ לכוון נוחות ( נוסע כל יום לעבודה וחזרה). ובנוסף נסיעה וטיולים אתגריים בכל סוגי השטח בכל עונות השנה.
    הג'יפ מוגבה עם ספייסרים, בולמים מקוריים,עלים מעורגלים בתוספת עלה, בולמים מקוריים,לדעתי "2 הגבהה,הצמיגים מקוריים.
    מבקש המלצות מבעלי הנסיון בג'יפ שיקורי, ממה להתחיל ?מה להתקין? וכל מידע נוסף שחפצה נפשכם להוסיף מנסיונכם והתנסותכם
    בג'יפים בכלל ובג'יפ שירוקי בפרט.
    תודה מראש להענות,
    יוסי

  2. #2
    חבר רשום Lidor Shtruzer's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2012
    מיקום
    אילת
    הודעות
    116

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    עוד לפני שמדברים על מתלים ובולמים השיפור הכי גדול זה צמיגים גדולים ובשרניים לשטח ,אך צריך לשים לב ככל שהצמיג יותר רחב יש יותר רעש וככל שהוא יותר גדול יחסי ההעברה בסרן משתנים (הכל תלוי באיכות הצמיג). נוסף על כך מומלץ להתקין נעילה ואם אין אפשר גם להסתדר עם דרופ-קיט. עד כאן בנושא בעבירות (השינוי הכי משמעותי ועם הכי פחות הרגשה על הכביש הוא נעילה). מיגון גם חשוב לשמירה על מכלולי הג'יפ. בכל מקרה הייתי מעיף מבט בשרשור הזה בו הוא מדגם היילקס 98 http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=15006 תקף לכל הג'יפים

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    תתחדש, קנית את הדבר האמיתי והג'יפ הכי יפה שיוצר אי פעם

    לשאלתך - אם נוחות בראש מעיינך, אל תיגע בכלום! כמעט כל שיפור לטובת יכולת שטח יפגע בנוחות והשימושיות בכביש. אם הרכב מוגבה כבר ב2 אינץ', אז צמיגים בקוטר קצת יותר גדול מהמקורי - נגיד 245/75R16 בפרופיל AT ותוספת של נעילה נשלטת כמעט לא יהיו מורגשים בנסיעה יומיומית וישפרו את יכולת השטח לרמה של ג'יפ טיולים ראוי בהחלט.

    לגבי מיגונים - אין בXJ משהו קריטי למגן, תודה לאל.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    יוסי שלום
    המלצה הינה להתיעץ עם אחת הסדנאות. השיפורים לגיפ הזה הם כעומק הכיס. ככל שתגביה אתו תיקח בחשבון שהוא יותר קשה.
    אם אני ל טועה יש לך טרנספר231 שיש לו מצב של 2X4 כך שבזה אין לך מה לגעת. הגבהות הדרך כלל עדיף מערכת מיתלים על ספייסרים. הגבהה של 3.5 אינץ מאפשרת לך צמיג 31X10.5X15 שזה הצמיג שרוב הגרנדים והצירוקים שמים. מבחינת נעלות אתה יכול לשים OX או בולסטר או ללכת ל נעילה אוטומטית ( אצלי בגרנד יש ARB שזה דומה לבולסטר) בדרך כלל אם אתה נוסע איתו ביום יום לא הייתי שם נעילה אוטומטית. בכל מקרה בפורום תמצא תשובות מפה ועד להודעה חדשה כך שעדיף ללכת לסדנא.
    אני מטפל אצל שי פלג בבולסטר בקיבוץ יגור.
    שיהיה בהצלחה וברוך הבא לשבט.מקוה שעזרתי לך טיפה.

  5. #5
    חבר רשום יורד ים's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    נהריה
    הודעות
    88

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    הבנתי, דבר ראשון צמיגים, 31X10.5X15 או 245X75X16 מה ההבדל בקוטר ( פועל יוצא להרמת הביצה) AT או MT ?
    מה ממולץ? ואיך מעבירים לרשיון רכב מידות כאילו?

  6. #6
    חבר רשום Saar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    מתחת לג'יפ או מול המחשב
    הודעות
    5,530

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    קודם כל, תתחדש.
    עכשיו, בוא נתחיל הפוך....
    מה אתה רוצה מהרכב? איזה סוג טיולים? עד כמה חשובה לך הנוחות בכביש?

    ב - 4 השנים הראשונות, הצירוקי שלי היה מוגבה 2״ עם ספייסרים מקדימה ועלה נוסף מאחור + צמיגי 225/75/16 שטח מלא (קרוב מאוד למידה המקורית, שינוי המידה בוצע במכון טסטים ולדעתי גם היום יעבור בשלום)
    מלבד ההגבהה, ניתוק מייצבים של jks וזהו.
    טיילתי כך ועברתי ללא בעיות כל מסלול שניסיתי (כולל משלט 21 זיק עשוש וכו׳)

    אחרי 4 שנים החלטתי שאני רוצה צמיגים גדולים יותר. למה? שאלה טובה, אין לי כל כך תשובה.
    התקנתי קיט 3.5 של רוביקון אקפרס, האוטו הרבה פחות נוח על הכביש, ההיגוי פחות טוב ובאופן כללי האוטו נהיה טרקטור.
    מצד שני, גם בשטח נעלמו מעט האתגרים שכבר היו....

    אני חי עם זה בשלום כיוון שהרכב שלי הוא רכב טיולים בעיקר.

    אחרי כל הסיפור הזה, ההמלצה שלי, קח את הזמן, תתחיל לטייל ואז תחליט על מה לשים את הכסף.
    הדבר היחיד שהייתי עושה בשלב הזה הוא ניתוק מייצבים קדמיים (התקנת ניתוק מהיר כמובן, לא ניתוק קבוע)

  7. #7
    חבר רשום יריב קלר ברוך's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    סופר גיפ בוויז
    הודעות
    1,727

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    תתחדש ותהנה זו הגרסה שלי לצירוקי נהנתי מהרכב ונסעתי איתו יום יום http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=50679
    סופר גיפ הגשמת חלומות מוטורים למותג גיפ 0544565641

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    ציטוט נכתב במקור על ידי יורד ים צפיה בהודעה
    ממה להתחיל ?מה להתקין?
    יוסי
    דבר ראשון תתרגל לחייך ותיזהר שלא יפול לך הראש אחורה, זה ממכר...
    It was a JEEP thing

  9. #9
    חבר רשום יורד ים's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    נהריה
    הודעות
    88

    ברירת מחדל תגובה: התחדשתי בשירוקי XJ 2001

    אם מחייכים והראש מוטה לאחור אז לא חשוב צמיגים ולא הגבהות ולא נעילות :-)

נושאים דומים

  1. מעשה בשירוקי וחיווי טעינה
    על ידי tallevi בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 07-03-12, 22:07
  2. התחדשתי בפראדו 2001. מחפש מוסך מומלץ באזור כ"ס.
    על ידי yonibh בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 15-02-11, 21:04
  3. התחדשתי בטראנו דיזל 2001;
    על ידי gramy בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 13-10-10, 20:28
  4. מאוורר חשמלי בשירוקי 2001
    על ידי YOSIS 2 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 22-03-10, 18:16
  5. היפוך שאקלים ו SPOA בשירוקי
    על ידי ron_gal בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 03-01-03, 13:05

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •