Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1

    ברירת מחדל טרנספר סופה

    שלום לכולם.

    עומד לפני שיפוץ טרנספר -התגלה חופש בשרשרת וגם בשיני ההזחה של היוק האחורי.

    החלפה ל SYE ובמקביל החלפת שרשרת או לחילופין פתרון יצירתי אחר(טרנספר מדגם שונה וכו') עלות מול תועלת, כדאי ?

    מה המלצתכם ?

    עמית.

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    מההבנה שלי, ותחכה לאישור מהמוחים האחרים פה באתר, החלפה ל-SYE תדרוש גם דרייבשאפש חדש קצר יותר - זה בסעיף ההוצאות.
    בסעיף הכדאיות - השאלה אם הרכב מוגבה או לא וכמה, המטרה של ה-SYE היא לתקן את הזווית של הדרייבשאפט בין הטרנספר לביצה.

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    דרייב שאפט אחורי ארוך יותר

  4. #4
    חבר רשום omri_t's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    ליד השיבר המטפטף
    הודעות
    4,573

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    SYE "על הדרך" זה נחמד, במיוחד אם אתה מוגבה.
    אכן ידרוש גל הינע ארוך יותר.
    ואם כבר מייצרים אפשרי עם קארדן כפול.

    לא יודע כמה עולה קיט SYE
    גל הינע עם קארדן כפול דנדש ומחוזק עלה לי אלף ומשהו שח.
    הקיט מחזק משמעותית את ציר היציאה שהוא נקודת תורפה.

    מצד שני, אם לא רוצה להשקיע, ניתן להשיג טרנספר משומש סביב 1500 ש"ח ממה שראיתי.
    ושרשרת באיביי סביב 150$ מהזכור לי.


    מאוד לוי בקונפיגורציה של הרכב שלך והרצונות שלך.
    אני בחרת ב SYE בלי הגבהה עצבנית וכשהטרנספר היה תקין.
    כאב עובר ושב ...

  5. #5
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    החלפה ל-SYE זה דריישפט חדש עם חלק זחיח במקום הסליפ-יוק.
    אם כבר אתה משקיע ולא אכפת לך להחליף שני דריישפטים, חפש טרנספר 241 של סופה ממוגנת. ציר היציאה שלו חזק פי 2 מה-231 הסטנדרטי
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  6. #6
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    לדעתי היתרון הכי גדול של הSYE למרות שלא לשם כך הוא נוצר - הוא החוזק הגבוה יותר של הציר הראשי שמגיע איתו ומחליף את הציר הראשי המקורי של הטרנספר (231) שידוע כמקור לצרות ונגזר חדשות לבקרים בשימוש שהוא קצת מעבר לרגל עדינה.
    הציר שמגיע עם הSYE קצר יותר ועבה יותר, ומחזק את כל הטרנספר (פרט לשרשרת וגג"ש ההינע הקדמי) בצורה מרשימה, אבל אתה עדין נשאר עם שרשרת ממוצעת וגג"ש הינע קדמי קטן.
    מבחינת כדאיות כלכלית - SYE + שרשרת + דרייבשאפט יגיעו לסביבות ה2000 ש"ח אם תזמין הכל מחו"ל והכנה של דרייבשפט בארץ.
    יש גם אופציה של הסבה לטרנספר 241, שחזק ועמיד עשרות מונים מה231.
    ההסבה לטרנספר הזה גם לא זולה (התעסקות עם התאמת הידית + סליפיוק והתאמות דרייבשאפטים + רכישת סליפיוק אחורי תואם), ובאופציה הזו אפשר לעבור את ה3000 ש"ח בלי בעיה מיוחדת ואולי אפילו יותר, תלוי בכמה קנית את הטרנספר עצמו. מה שבטוח באופציה הזו היא שזו השקעה חד פעמית. כל המכלולים חזקים יותר - צירים, גג"שים, שרשרת, מיסבים. לצורך העניין, עוד לא נתקלתי ב241 שהחליפו בו שרשרת.

    אין ספק שהאופציה הקלה יותר שדורשת פחות התאמות ובמקרה ההשוואה בין השניים גם הזולה יותר, היא הSYE ושרשרת חדשה.

    *דרור הקדים אותי בדקה.

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    יש מישהו שמפרסם עכשיו חלקים לטרנספר 231, יכול להיות ששווה לך לבדוק...

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: טרנספר סופה

    היי,
    יש לי טרנספר סופה למכירה צור קשר בפרטי, אם מעניין אותך.

נושאים דומים

  1. דרוש טרנספר פסול/לקוי או לפחות ציר ראשי טרנספר סופה מקורי
    על ידי cj 64 בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 09-10-11, 03:31
  2. טרנספר סופה חדש !
    על ידי שלוקר בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 11-03-11, 08:59
  3. טרנספר 231 סופה
    על ידי danel בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 27-11-10, 11:00
  4. טרנספר 231 סופה
    על ידי שלוקר בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 03-11-10, 08:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •