Close
עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 83
  1. #21

    ברירת מחדל

    אם זה מגע , אז זה יכול להיות בכל מקום בהצתה...

    עוד שאלה\בקשה להסבר - מה קורה כשפותחים את הסוויץ' (בסופה כמובן) לפי הסדר?
    מי נפתח , איזה מתח הולך לאן? קראתי את הספר ולא הצלחתי להבין.
    אם קשה להסביר אז אשמח אם תפנו אותי לתרשים הספציפי שאני אמור להבין ממנו את התשובה.
    איך שלא תהפוך את זה ...

  2. #22
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    אתה יכול לפרק את מנגנון המיתוג של הסוויצ' - שים לב, הוא לא בסוויצ' ולא תחת ההגה, הוא קופסית פלסטיק לבנה שנמצאת מעל מוט ההגה, מאחורי לוח השעונים ומתחברת עם שני ברגי 3/8, נדמה לי. שים לב במהלך הפירוק איך מונח המנוף, בכדי להחזיר חזרה למקום, ואל תעקם אותו.
    אחרי שהקופסית תהיה בחוץ, פתח אותה, ותנסה להניע ידנית, כלומר לראות איך ומה מצב המגענים בתוכה, או אפילו לבדוק עם מולטיטסטר. או שפשוט תחבר אותה (בלי לחבר להגה, אלא רק את המחברים) לסיקס או סופה אחרים, ולראות אם זה יוצר את הבעייה.

    התלבטתי בקשר לבעיה שלך, ממש לא משוכנע שזו הבעייה. נסה לשחק עם החוטים מתחת לבית הפיוזים שבמנוע בזמן שהבעייה קימת, ייתכן שיש שם מגע מחורבן. אל תתבייש לשחק באופן לא מאד עדין.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  3. #23

    ברירת מחדל

    עוד רמז , אולי ...
    קראתי בספר את ההסבר על חיישן גל ארכובה , בסוף ההסבר רשום :
    לא ניתן להניע ולהפעיל מנוע , אם בקר מחשב המנוע לא מקבל אות מחיישן מצב גל ארכובה
    הייתכן? מה לעשות עם החיישן ? ואיפה הוא יושב בדיוק...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  4. #24

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי tayrie
    עוד רמז , אולי ...
    קראתי בספר את ההסבר על חיישן גל ארכובה , בסוף ההסבר רשום :
    לא ניתן להניע ולהפעיל מנוע , אם בקר מחשב המנוע לא מקבל אות מחיישן מצב גל ארכובה
    הייתכן? מה לעשות עם החיישן ? ואיפה הוא יושב בדיוק...
    מצאתי את החיישן , ניתקתי אותו , והנורות נדלקות אבל לא מתניע ...אז כנראה שזה לא החיישן.

    היום הנורות נדלקו מהר בגלל החום כנראה , אני נואש... :cry:
    איך שלא תהפוך את זה ...

  5. #25
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    ברור שזה לא החיישן, חשיין תקול גורם לכיבוי או אי הנעה, ללא כל התו]עות שתארת.

    אין לך ברירה חביבי.
    פרק את קופסת החשמל שיושבת על והתוך הכנף הימנית. אם אני זוכר נכון תצטרך להוריד קודם מצבר ותושבת מצבר (אם כי ייתכן שאני טועה בצורך בפירוק תושבת המצבר), הסר את הקופסה, קח אוצה לאן שהיא יוצאת (אמורה לצאת כלפי מטה), שכב מתחת לרכב ופרק אותה לגורמים, כשהחוטים מחוברים. יש שם מכסה פלסטיק אחד או שניים, שמתחתם יש אם אני זוכר נכון בורג אחד עליו מורכב + ראשי, ומסילות שלוקחות ממנו לכל הריליים השונים.

    אחרי שפירקת, תמצא שם כנראה גם קצת חלודה בכל מיני מקומות, הפטר ממנה, ודוח אח"כ מה קורה.
    מאמין שזה יפתור לך את הבעיות.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  6. #26

    ברירת מחדל

    מיליתי את הקופסת ריליים בספריי מגעים , לא עזר , ניסית גם להחליץ ריליי ריליי לאחד חדש בו זמנית שהבעיה מופיעה, לא עזר... יש אפשרות לפתוח את הקופסה ולנקות בתוכה מגעים?
    איך שלא תהפוך את זה ...

  7. #27

    ברירת מחדל

    מה נותר לבדוק?

    יש מצב שהמחשב עצמו תקול?
    איך שלא תהפוך את זה ...

  8. #28
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    קרא שוב, חיים
    מה שעשית הוא לא מה שכתבתי:

    פרק את קופסת החשמל שיושבת על ובתוך הכנף הימנית (והסר אותה לגמרי). אם אני זוכר נכון תצטרך להוריד קודם מצבר ותושבת מצבר (אם כי ייתכן שאני טועה בצורך בפירוק תושבת המצבר), הסר את הקופסה, קח אותה לאן שהיא יוצאת (אמורה לצאת כלפי מטה), שכב מתחת לרכב ופרק אותה לגורמים, כשהחוטים מחוברים. יש שם מכסה פלסטיק אחד או שניים (את זה לא ניתן לפתוח אם לא מפרקים את הקופסא ממקומה, זה בחלק האחורי שלה), שמתחתם יש אם אני זוכר נכון בורג אחד עליו מורכב + ראשי, ומסילות שלוקחות ממנו לכל הריליים השונים.

    אחרי שפירקת, תמצא שם כנראה גם קצת חלודה בכל מיני מקומות, הפטר ממנה, ודווח אח"כ מה קורה.
    אני מניח, לפחות לפי תאור התקלה שלך, שזה לא המחשב.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  9. #29

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shmil
    קרא שוב, חיים
    מה שעשית הוא לא מה שכתבתי:

    פרק את קופסת החשמל שיושבת על ובתוך הכנף הימנית (והסר אותה לגמרי). אם אני זוכר נכון תצטרך להוריד קודם מצבר ותושבת מצבר (אם כי ייתכן שאני טועה בצורך בפירוק תושבת המצבר), הסר את הקופסה, קח אותה לאן שהיא יוצאת (אמורה לצאת כלפי מטה), שכב מתחת לרכב ופרק אותה לגורמים, כשהחוטים מחוברים. יש שם מכסה פלסטיק אחד או שניים (את זה לא ניתן לפתוח אם לא מפרקים את הקופסא ממקומה, זה בחלק האחורי שלה), שמתחתם יש אם אני זוכר נכון בורג אחד עליו מורכב + ראשי, ומסילות שלוקחות ממנו לכל הריליים השונים.

    אחרי שפירקת, תמצא שם כנראה גם קצת חלודה בכל מיני מקומות, הפטר ממנה, ודווח אח"כ מה קורה.
    אני מניח, לפחות לפי תאור התקלה שלך, שזה לא המחשב.
    שיחקתי עם האזור בדקות הקריטיות לפני שהנורות נדלקות , וזה לא משפיע בצורה כלשהי , אז נראה לי די מיותר לפרק את זה. :shock:

    היום התחלתי לחשוד בסוויץ' :? (אולי המחשב מקבל ממנו זרם קטוע) , הקופסה הלבנה שדיברת עליה נידמה לי שזהיתי אותה , היא מאוד קטנה , מחוברים אליה 2 קונקטורים (?) אני באמת יכול לפתוח אותה בזמן שהיא מחוברת ?! היא תקועה בקיבינימט.
    בתרשים של הסוויץ לא רשום איזה בדיוק איזה קו מוביל למחשב :twisted: , אבל יש קו אחד שמוביל פלוס גל במצב "מופעל" וגם במצב "התנעה" אז הוא החשוד העיקרי
    , גם לא רשום אם יש משהו בינו לבין המחשב ...מישהו יודע יותר?

    אגב אני עדיין בטוח שקור משפיע בצורה ישירה על הבעיה , אז אם קופץ למישהו רעיון , לא להתבייש...

    :cry: :|
    איך שלא תהפוך את זה ...

  10. #30
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    לפי תאור התקלות שאתה מתאר זה לא מחשב, זו קופסת המתח, שהסברתי איך לפרק ומה לבדוק..

    אבל אני, מה אכפת לי, אתה זה שיעבוד כפול :lol: , ואני רק תורם מנסיוני והידע למה שאתה מחליט לעשות - הסופה שלך..... :twisted:

    ועכשיו ברצינות ולשאלתך - את הקופסא שמעל ההגה אתה צריך להוריד. לפתוח את שני הברגים שמחזיקים אותה להגה ולהוריד אותה. ואז לבדוק אותה בזמן שהיא מחוברת לקונקטורים שלה (נדמה לי ששניים שנראים כמו אחד - ארוך ושטוח).

    ואגב, אם גר לידך מישהו שיש לו קופסית כזו שלא מורכבת, קל יהיה לבדוק אם זו אכן הבעייה. לחבר אותה לחוטים בלי להרכיב על ההגה, ולבדוק מה סממני ההתנעה. אותה קופסת סוויץ לסיקס סופה וכמעט לכל אמריקאית אחרת, יש שמאל ויש ימין, אבל בעקרון זה כמעט זהה.

    היכן אתה גר?
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  11. #31

    ברירת מחדל

    מיואש לקחתי את הסופה לחשמלאי , ניסינו לעקוף את הסוויץ' , לא עוזר ... עברנו על מה שרק אפשר , החשמלאי התייאש... :shock:

    מה הלאה?

    אני חוזר על זה כי זה חשוב ובדוק , הבעיה מחמירה כשקר בצורה דרסטית.

    מה בעצם קורה במערכת ההצתה בפתיחת סוויץ' ?
    איך שלא תהפוך את זה ...

  12. #32
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    shmil כתב:
    קרא שוב, חיים
    מה שעשית הוא לא מה שכתבתי:


    פרק את קופסת החשמל שיושבת על ובתוך הכנף הימנית (והסר אותה לגמרי). אם אני זוכר נכון תצטרך להוריד קודם מצבר ותושבת מצבר (אם כי ייתכן שאני טועה בצורך בפירוק תושבת המצבר), הסר את הקופסה, קח אותה לאן שהיא יוצאת (אמורה לצאת כלפי מטה), שכב מתחת לרכב ופרק אותה לגורמים, כשהחוטים מחוברים. יש שם מכסה פלסטיק אחד או שניים (את זה לא ניתן לפתוח אם לא מפרקים את הקופסא ממקומה, זה בחלק האחורי שלה), שמתחתם יש אם אני זוכר נכון בורג אחד עליו מורכב + ראשי, ומסילות שלוקחות ממנו לכל הריליים השונים.

    אחרי שפירקת, תמצא שם כנראה גם קצת חלודה בכל מיני מקומות, הפטר ממנה, ודווח אח"כ מה קורה.



    אני מניח, לפחות לפי תאור התקלה שלך, שזה לא המחשב.

    שיחקתי עם האזור בדקות הקריטיות לפני שהנורות נדלקות , וזה לא משפיע בצורה כלשהי , אז נראה לי די מיותר לפרק את זה.
    אני התייאשתי.
    הפעם הבאה שיהיה לי מה לתרום תהיה כנראה אחרי פירוק לגורמים של תיבת החשמל שעל הכנף הימנית, פעולה שכבר הסברתי איך לבצע.

    צר לי, ובהצלחה.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  13. #33

    ברירת מחדל

    אצל החשמלאי מילינו אותה ספריי מגעים וניקינו בסוף עם לחץ אויר , וגם החשמלאי לא חשד בה יותר מידי
    :? אבל אני יפרק אותה , זה לא מסובך אצלי כי הרכבתי לא מזמן חזית פיבר(הבעיה היתה לפני ההרכבה של החזית) ומיקמתי אותה במקום הרבה יותר נגיש - אני די פוחד מהעניין כי איך אני ידע איזה חוט הולך לאן בחזרה?! ומי יודע מה אני ימצא שם...

    על החיים ועל המוות , אין לי מה להפסיד.
    :cry: רק אל תפסיק לחשוב
    איך שלא תהפוך את זה ...

  14. #34
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    אצל החשמלאי מילאת בספריי מגעים מהצד החיצוני. אני מדבר על פירוק כולל פתיחת הצד האחורי, וניקוי פיסי שם.

    לא אפסיק לחשוב, זה מוטמע אצלי, ובלתי הדיר.... :twisted:

    שום חוט לא אמור להתנתק לך כשאתה פותח, ולכן אין לך מה לחשוש.
    על הדרך, חפש ליד התיבה חוט מעוך...

    שואל שוב - היכן אתה גר, או לחילופין - באיזה איזור הסופה נמצאת?
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  15. #35

    ברירת מחדל

    אהה אופס , אני מהרצליה.
    איך שלא תהפוך את זה ...

  16. #36

    ברירת מחדל

    פירקתי , החיבורים מהצד החיצוני לא חשופים אז מה שנותר לי לעשות זה למלות את זה ספריי מגעים מהצד החיצוני , המצב כאילו השתפר בזכות זה אבל אחרי כמה שעות הכל חזר לקדמותו...

    מה הלאה?
    איך שלא תהפוך את זה ...

  17. #37

    ברירת מחדל

    השלב הבא...



    תמכור!

  18. #38

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי tayrie
    מה הלאה?
    תגשר בעזרת 2.5 מטר חוט בעובי 2.5 ממ"ר את הרגל של הכניסה אל מתג ההתנעה, עם קוטב + של המצבר.
    כן, אני שקשה להגיע אל הכניסה למתג.
    אבל תנסה לדחוף לרגל כניסה 12V ישר מהמצבר.
    זה יספק לך תשובה חד משמעית בנושא הזנת מתח, וגם יוריד לך את שמיל מהזנב
    עבודה נעימה,
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  19. #39
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל

    או לחילופין, אם אני עדין על הזנב :lol:

    תבוא אלי לעמק חפר ואראה לך איך פותחים כדי להגיע לצד האחורי. מישהו הרי סגר את זה, גם אם בתע"ר, לא? :twisted:
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  20. #40

    ברירת מחדל

    החשמלאי גם גישר על המתג התנעה וגם הזין אותו מפלוס אחר... :cry:

    HELP ME!
    איך שלא תהפוך את זה ...

עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. בעיות בהתנעה - לפעמים...
    על ידי eysham בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 24
    עדכון אחרון: 30-06-11, 15:43
  2. בעיות בהתנעה td5
    על ידי eli84 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 26-10-08, 12:53
  3. בעיות בהתנעה של פראדו לאחר נסיעה
    על ידי drz בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 28-09-07, 22:51
  4. בעיות בהתנעה.
    על ידי מאור ת. בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-03-07, 16:09
  5. בעיות בהתנעה, הבעייה ופתרונה.
    על ידי עירא בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 07-04-04, 18:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •