Close
עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 83
  1. #61
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,733

    ברירת מחדל

    חיים - מזכיר לך הצעה מלפני כמה ימים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shmil
    או לחילופין, אם אני עדין על הזנב :lol:

    תבוא אלי לעמק חפר ואראה לך איך פותחים כדי להגיע לצד האחורי. מישהו הרי סגר את זה, גם אם בתע"ר, לא? :twisted:
    ואם הבעיה לא שם, ולפי התיאורים שלך אין סיכוי שהיא לא שם, היא יכולה להיות רק בחיבור של שני חלקי תיבת הפיוזים, אם כי זה פחות סביר בעיני.


    תומר - תרגע. המלפפון עוד לא צמח. בפעם הבאה אני ארפה, בדיוק כשתהיה מתחת לגיר/מנוע, ואנחנו הרי יודעים שהיא לא רחוקה... :twisted: :twisted:
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  2. #62

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי tayrie
    פירקתי , החיבורים מהצד החיצוני לא חשופים אז מה שנותר לי לעשות זה למלות את זה ספריי מגעים מהצד החיצוני , המצב כאילו השתפר בזכות זה אבל אחרי כמה שעות הכל חזר לקדמותו...

    מה הלאה?
    אופס טעיתי בהודעה הנ"ל , התכוונתי מהצד הפנימי , ולא החיצוני...ז"א הצלחתי לפרק את הקופסה ומה שראיתי זה את הפלוסים נכנסים לתוך הפלסטיק והשפרצתי קצת ספריי מגעים.


    , היא יכולה להיות רק בחיבור של שני חלקי תיבת הפיוזים, אם כי זה פחות סביר בעיני.

    זה לא כל כך משנה עכשיו כי הסופה אצל חשמלאי , אבל תסביר על איזה חיבור 2 חלקים בתיבת פיוזים אתה מדבר ? בין הריליים לפיוזים?!

    אני אשמח להגיע אליכם במידה והחשמלאי לא יצליח לרפא אותה , אבל לא מדברים על זה...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  3. #63
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,733

    ברירת מחדל

    תסביר על איזה חיבור 2 חלקים בתיבת פיוזים אתה מדבר ?
    לוח החשמל הראשי, שבתוך הסופה, מעל הקלאץ', מורכב בעצם משני חלקים, ביניהם מחבר בורג 1/2 או 3/8. הסרה שלו מאפשרת את פירוק הצמה לחלוטין, כלומר - כל החלק של צמת החוטים שבתוך תא המנוע נפרד לגמרי מקיר האש ומתיבת הפיוזים שברכב. לא זוכר כרגע אם הבורג הוא מתוך הרכב או מתא המנוע.
    לעיתים, שמים שם זפת לאטימה והזפת נמסה ומתפשטת עם השנים, ולעיתים רחוקות המגעים שם מקבלים קורוזיה. נדיר, אבל קורה.

    פחות סביר בעיני, אני עדיין בדיעה שזו התיבה שעל כנף שמאל.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  4. #64

    ברירת מחדל

    שמיל, אתה מדבר על לוח הפיוזים הפנימי, והבןאדם מדבר על "מרכז חלוקת זרם" אשר בתא המנוע.

    להמשך של שמיל, הבורג הוא ראש 1/4" ומתפרק לכיוון המנוע, אז אל תחפש אותו בפנים.
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  5. #65

    ברירת מחדל

    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

    גם החשמלאי השני שבר את הכלים

    אני שוקל להציע פרס על ראשה של הבעיה....

    שמיל , אם תוכל להשאיר לי טלפון אני יותר מישמח להגיע ...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  6. #66
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,733

    ברירת מחדל

    השארתי לך את הטלפון בה"פ.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  7. #67

    ברירת מחדל

    אני שוקל להציע פרס על ראשה של הבעיה...
    או... עכשיו אתה מדבר.. :wink: :lol: :lol:

    סתם.. לא צריך פרס. :lol:
    פנה לך סופ"ש שלם לעניין. תעמיד את הג'יפ. תבדוק עם רב מודד את הפרש המתח בין נקודה בגוף, לא ליד המצבר (נגיד, בצד השני של התא מנוע) לבין ה(-) של המצבר. אם יש הבדל של יותר מעשירית וולט- תתחיל לחפש למה ה(-) של המצבר לא מחבר טוב לגוף. אחרי זה, לך לקונקטור של הסוויץ' (יש שני קונשטורי על עמוד ההגה, אבל רק אחד מהם של הסוויץ', וכן, זה חרא רציני להגיע אליו). תבדוק מתחים על הרגליים שלו, עם סוויץ' סגור ועם סוויץ' פתוח בכל אחד מהמצבים. הכל תקין? נלך הלאה. זה שלב שדורש אומץ. קח חוט חשמל עבה, תן מתח ישירות לסטרטר. מסתובב (כנראה שכן)? יש לך בעיה במעגל בין הסוויץ' לממסר, כי את הסוויץ' כבר בדקת.
    בקיצור, מה שאני מתחיל לתאר לך זה תהליך של איתור תקלות, שדורש הרבה זמן, ואת כל תרשימי החשמל של הג'יפ- פשוט עוברים מהסטרטר אחורה בצמוד לתרשימים, ומחפשים מאיפה אין מתח. ממה שאתה מתאר, זה משהו באזור המצבר- קופסת פיוזים ראשית- הזנה לבית פיוזים בקבינה- סוויץ' או הקונקטור שלו- קונקטור 60 פינים (שכל מה שקשור למנוע עובד דרכו).
    אזהרה חשובה לסופה ולכל רכב עם אלקטרוניקה- לא משתמשים בנורת ביקורת ולא מקצרים שום דבר בשביל בדיקות. זה שורף חיישנים ומחשבים. בשביל זה אלוהים המציא את הרב- מודד הדיגיטלי.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #68

    ברירת מחדל

    פנה לך סופ"ש שלם לעניין.
    כמה שצריך... :twisted:



    תבדוק עם רב מודד את הפרש המתח בין נקודה בגוף, לא ליד המצבר (נגיד, בצד השני של התא מנוע) לבין ה(-) של המצבר. אם יש הבדל של יותר מעשירית וולט- תתחיל לחפש למה ה(-) של המצבר לא מחבר טוב לגוף. אחרי זה, לך לקונקטור של הסוויץ' (יש שני קונשטורי על עמוד ההגה, אבל רק אחד מהם של הסוויץ', וכן, זה חרא רציני להגיע אליו). תבדוק מתחים על הרגליים שלו, עם סוויץ' סגור ועם סוויץ' פתוח בכל אחד מהמצבים. הכל תקין? נלך הלאה. זה שלב שדורש אומץ. קח חוט חשמל עבה, תן מתח ישירות לסטרטר. מסתובב (כנראה שכן)? יש לך בעיה במעגל בין הסוויץ' לממסר, כי את הסוויץ' כבר בדקת.
    בקיצור, מה שאני מתחיל לתאר לך זה תהליך של איתור תקלות, שדורש הרבה זמן, ואת כל תרשימי החשמל של הג'יפ- פשוט עוברים מהסטרטר אחורה בצמוד לתרשימים, ומחפשים מאיפה אין מתח. ממה שאתה מתאר, זה משהו באזור המצבר- קופסת פיוזים ראשית- הזנה לבית פיוזים בקבינה- סוויץ' או הקונקטור שלו- קונקטור 60 פינים (שכל מה שקשור למנוע עובד דרכו).
    הסוויץ' נבדק , ומינוס שללנו ע"י כך שהוצאנו כבל עבה מהמינוס והצמדנו לכל מיני מקומות בבודי , ולא היה שינוי בבעיה.
    אני מזכיר חשמלאי יסודי בדק את הרכב , ואני מתאר לעצמי שתהליך איתור תקלות סטנדרטי הוא עשה .
    הוא שלל את קופסת הפיוזים ואת הסוויץ' - אני לא יכול להסביר איך בדיוק ,אבל שלל...

    שמיל התנדב לנסות לאתר את התקלה , קודם כל תודה , דבר שני הוא יוכל לעדכן בצורה יותר רצינית מאשר אני במקרה (לא עלינו) שלא יצליח.
    איך שלא תהפוך את זה ...

  9. #69

    ברירת מחדל

    עדכון (או מכתב התאבדות) :

    הרכב נבדק בצורה מקיפה ע"י שמיל , הוחלט שהצעד הבא זה לנסות להחליף מחשב (צעד לפני צמת חשמל :shock: )

    אני זקוק למחשב סופה בהשאלה לכמה שעות או שבוע , עדיפות לכמה שיותר ...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  10. #70

    ברירת מחדל

    עקב חוסר הענות , חשבתי על רעיון לבדוק את המחשב שלי על סופה אחרת ולבדוק אם הבעיה קיימת .

    אם יש מתנדבים ...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  11. #71
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל

    לא שאני מכיר את עניין המחשב של הסופה יותר מדיי-
    אבל למה שפשוט לא תשקיע כמה שקלים ותכניס את הסופה למקום שיתחבר אל המחשב שלך לדיאגנוסטיקה מדוייקת שתסביר לך מה לעזאזל הולך שם?


    -ארז 8) -

  12. #72

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life
    לא שאני מכיר את עניין המחשב של הסופה יותר מדיי-
    אבל למה שפשוט לא תשקיע כמה שקלים ותכניס את הסופה למקום שיתחבר אל המחשב שלך לדיאגנוסטיקה מדוייקת שתסביר לך מה לעזאזל הולך שם?


    -ארז 8) -
    נעשה , לא היו תקלות בזכרון...
    ואגב אם זה לא מובן , כבר מזמן אין פה שיקולים כספיים...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  13. #73

    ברירת מחדל

    בשביל לשלול תקלה במחשב- תיכנס עם הסופה למוסך שיש לו DRB, שיסרוק את המחשב.
    מעבר לזה- עכשיו כבר מדובר באתגר לשמו. תרים לי טלפון מחר, והרב- מודד שלי ייתקע לך בכל חור אפשרי (בסופה), מתישהו בימים הקרובים.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  14. #74
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk
    תרים לי טלפון מחר, והרב- מודד שלי ייתקע לך בכל חור אפשרי
    אסף.
    :lol: :lol: :lol:
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  15. #75

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי tayrie
    עקב חוסר הענות , חשבתי על רעיון לבדוק את המחשב שלי על סופה אחרת ולבדוק אם הבעיה קיימת .

    אם יש מתנדבים ...
    יש לך את הטלפון שלי, אתה מוזמן.
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  16. #76

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk
    בשביל לשלול תקלה במחשב- תיכנס עם הסופה למוסך שיש לו DRB, שיסרוק את המחשב.
    מעבר לזה- עכשיו כבר מדובר באתגר לשמו. תרים לי טלפון מחר, והרב- מודד שלי ייתקע לך בכל חור אפשרי (בסופה), מתישהו בימים הקרובים.

    אסף.
    1.המחשב נבדק בהנדסת חלומות ע"י המכשיר , לא היו תקלות...ההגיון שלי אומר שזה לא אומר כלום על תקינות המחשב עצמו , או שבזמן הבדיקה המחשב עבד...

    2.תודה על ההצעה , אני באמת לא רוצה לבזבז את הזמן לעוד אנשים , שמיל ותומר בדקו את הרכב ביחד(דרג ג' לפחות , תודה!) והקביעה היתה שהדבר הבא לשלול זה המחשב ע"י חיבור מחשב אחר , אם יש למשהו רעיונות מיוחדים שיעלה אותם פה ושמיל\תומר יוכלו להגיד אם זה נבדק...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  17. #77
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,733

    ברירת מחדל

    אסף:

    עבדתי גם עם מוליטסטר.
    פורקה לו תיבת הממסרים שעל הכנף לגורמים, אין מצב שיש שם בעיית מגעים.
    פורקה לו תיבת הפיוזים שעל קיר האש, כולל פירוק המחברים בפנים ובחוץ, ניקוי מזפת שנזלה שם (והיה הרבה), ובדיקת חיבורי תיבת הפיוזים מהצד שמאחורי הפיוזים.
    התיאור שלו אכן נכון - למנורות בלוח השעונים שמאירות חלש כשאין הנעה (ויש סטרטר), וזו לא בעיית מצבר כי יש לו מצבר חזק מאד, שהאורות בו כמעט לא נחלשים אפילו כשנותנים סטרטר במצב שהוא לא מניע.

    תופעה מוזרה נוספת - לעיתים כשקיימת הבעייה ניתוק של מחבר הדיסטריביוטור משפר את המצב (והמחבר עצמו בסדר, בדקתי זאת עם כויל אחר), ואגב, המתח המגיע לכויל בזזמן תקלה הוא מתח לא יציב.
    במצב של בעייה קיימת , גם 3 השניות של משאבת הדלק עם פתיחת סוויץ לא עובד כמו שצריך, ולכן, בפרט לאור 2 התופעות האחרונות, ודאי לאחר שלילת המחברים והתיבות - הביאו אותי למסקנה שזהו המחשב ככל הנראה.
    ואגב, מערכת החשמל שלו הפתיעה אותי לטובה, כי אין בה כמעט חוטים עודפים.

    עבדתי לו על הסופה 3 שעות, עם סיוע של תומר א., ולא היו מקרים שהרמתי ידיים בעבר.
    מודה - מעולם לא ראיתי תקלה כזו.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  18. #78

    ברירת מחדל

    לסיכום:

    1.
    עקב חוסר הענות , חשבתי על רעיון לבדוק את המחשב שלי על סופה אחרת ולבדוק אם הבעיה קיימת .

    אם יש מתנדבים ...
    טיפה יותר קרובים לאזור המרכז...

    2.
    אני זקוק למחשב סופה בהשאלה לכמה שעות או שבוע , עדיפות לכמה שיותר ...
    או קנייה בתנאי שזאת הבעייה...

    3.
    אם יש למשהו רעיונות מיוחדים שיעלה אותם פה ושמיל\תומר יוכלו להגיד אם זה נבדק...
    איך שלא תהפוך את זה ...

  19. #79
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל

    דבר עם אילן אסיג (הבחור שהיה לו מוסך בנחלת עדה ועבר לפיתוח)
    תבדוק איתו עם הוא יכול לעזור לך בבדיקה ע"י החלפת מחשב

    הבחור מכונאי מצוין וגם בחשמל אני לא חושב שהוא תומן את ידו בצלחת, ראש בריא בטוח יש לו.

    0523656462

    בהצלחה
    ערן

  20. #80

    ברירת מחדל

    הרכב נבדק ע"י אילן אסייג ,נאמר לי שנמצאו מינוסים לא טובים(מגעים אני מתאר לעצמי) וקצרים שגרמו למחשב להדפק , הכל תוקן והמחשב הוחלף הכל במחיר הוגן.

    תודה רבה רבה לכל מי שניסה ,עזר ,תמך, תרם לפתרון הבעיה .

    תודה.
    איך שלא תהפוך את זה ...

עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. בעיות בהתנעה - לפעמים...
    על ידי eysham בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 24
    עדכון אחרון: 30-06-11, 15:43
  2. בעיות בהתנעה td5
    על ידי eli84 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 26-10-08, 12:53
  3. בעיות בהתנעה של פראדו לאחר נסיעה
    על ידי drz בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 28-09-07, 22:51
  4. בעיות בהתנעה.
    על ידי מאור ת. בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-03-07, 16:09
  5. בעיות בהתנעה, הבעייה ופתרונה.
    על ידי עירא בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 07-04-04, 18:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •