כשאתה מסובב הגה אתה מסובב מוט שמסובב תיבה(בתוכה גלגלי שיניים) שמניעה זרוע שמחוברת בצד שמאל של השלדה(מול ההגה), לאותה זרוע יש זרוע עזר (או קונטרה- בשמה המקצועי זרוע יידלר), בין שתי הזרועות מחבר מוט שינוע בתנועות שהוא לא אמור לנוע בהם אם אחת הזרועות לא תקינה. מהמוט הזה יוצא מוט ימינה לגלגל הימני ומוט שמאלה לגלגל השמאלי ( ההיגוי בעצם)
רמת דחיפות היא די חשובה סה"כ לא שווה לשחק במשהו כמו ההיגוי
נכון ללפני שנה עלתה לי זרוע תחליפית 350+-, אם איני טועה מקורית עלתה 700 שקל
ד"ש
שמרו על קשר